@Fientje en de rest: samen met mijn mannetje besloten om gewoon even een paar dagen testpauze te nemen... als ik dit weekend nog niet ongi ben (waar mijn mannetje helemaal van overtuigd is nog steeds ondanks negatieve test) ga ik zaterdag of zondag pas weer testen.... Misschien dan ook niet meer zo vaag als het raak zou zijn... Maar tot nu toe geen ongi in aantocht en mijn temp is vanmorgen met 0,4 graad omhoog geschoten (na een week stabiel op precies hetzelfde)... heb nog wel hoop... Zodra ik meer weet laat ik het jullie zeker weten!
@Fientje: weet je wat het rare is... sinds we gisteravond hebben besloten gewoon een paar dagen af te wachten ben ik best relaxed.... stom he... Of het nou wel of niet zo is, ik kan er nu toch niets aan veranderen..... Dit weekend gaan we gewoon testen en hopen op een mooie duidelijke uitslag....
Dames, vanmorgen getest en was stik negatief ! Snap er echt helemaal niks van, want op die van gisteren staat toch echt een streepje...mijn mannetje zegt het ook. Dat HCG kan er niet op het ene moment wel zijn en op het andere niet.. :x Wordt er helemaal gestoord van, heb vannacht ook geen oog dicht gedaan van de spanning. Denk dat ik maar eens even mijn gedachten meot gaan verzetten en er even niet meer over nadenken... Zodra er meer nieuws is dan horen jullie het....
@Jen: nee toch meid! Wat een rotochtend.... Misschien het inderdaad gewoon even loslaten en zien wat er gebeurt.... en dan lekker ook over een paar dagen weer testen..... Ik duim nog steeds heel hard voor je! Liefs van Brigitte [-o<
Wat goed van je zelf brigtte dat je besloten hebt om nog een paar dagen te wachten. Als je dan nog niet ongi bent heb je vast een duidelijke streep. Gezellig weer een nieuwe dame aanwezig! Ik had een vraagje sinds mijn eisprong heb zo last van borrelende darmen. Je kunt het gewoon echt horen. Zou dit ook een ontpillingsverschijnsel zijn. Ik kan ineens ook veel beter naar het toilet ( grote boodschap) Verder is mijn buik ook wat opgezet. Door de darmen denk ik. Jen heb je je banner al aangepast en ga je ons nu verlaten? Je laat af en toe nog wel van je horen toch? lizzie.
Brigitte; ik vind het echt heel moedig van je hoor. Je kan er idd nu niks meer aan veranderen; maar ik wens je toch een positieve test toe in het weekend. Jen, probeer je toch maar wat te verzorgen hoor. Zo'n slapeloze nachten daar kom je ook nergens mee. Ik denk dat het het beste is zoals Brigitte nog een paar dagen te wachten en wie weet hebben we dan 2 toekomstige mama's in ons midden Laat jullie maar lekker verwennen door jullie mannetjes, je mag nu best wel zielig zijn hoor Vele knuffels Fientje
@Fientje: mijn mannetje zei gisteren ook al dat hij me ging verwennen... lief joh! Hij wilde gisteren al thuis blijven en niet gaan sporten.... zo lief... maar heb hem gewoon lekker naar sporten gestuurd! Het is nog wel iedere keer op de wc spannend maar verder kan ik het redelijk loslaten.... zo raar....
Heb deze week al een paar keer het idee gehad dat mijn in aantocht waren (zo voelde het althans aan); maar zou wat vroeg zijn; verwacht ze pas ten vroegste volgende maandag. Ook heb ik pijnlijke boobies sinds begin deze week. Verder kan ik zo nog een hele lijst opsommen; maar daar zal ik maar niet aan beginnen zeker :-# ? Fientje
Ja Brigitte, het is ook wel logisch dat je toch nog altijd wat spanning voelt; zou zelf ook helemaal van m'n melk zijn. Een geluk dat je een lief mannetje hebt die je blijkbaar heel erg steunt. Hoop dat alles goed komt voor jullie. Dikke duim hoor. Lizzie, voor jij zijn het blijkbaar drukke dagen deze dagen Fientje
@Fientje: afgelopen 2 dagen had ik dat wel... was echt niet blij.. maar na 2e negatieve test gisteravond (was zo nieuwsgierig) heb ik knopje omgedraaid... heeft toch geen zin om er alleen maar mee bezig te zijn... het komt zoals het komt... Wel een rare gewaarwording dat je ineens heel relaxed er over kunt worden..... En toen mijn temp vanmorgen omhoog schoot ipv omlaag had ik ook wel weer wat meer rust....
Brigitte, volgens mij komt het allemaal dik in orde; ik heb zo'n voorgevoel dat je mannetje gelijk heeft. Relax nog maar een paar dagen en verwen jezelf een keertje door eens lekker niks te doen; zalig! Fientje
@Fientje... we zullen het over een paar dagen zien... hihihi... hoop dat jij en mijn mannetje gelijk krijgen Gelukkig de komende dagen leuke dingen te doen... afleiding! Liefs
Okidoki. Veel relax genot Nu even iets anders (kwestie van de aandacht een beetje af te leiden ), is het ginder ook zo'n snertweer? Hier echt stormig. Bah!
Jeetje zeg, ik heb ook even geen tijd gehad en meteen zoveel berichten om in te halen. gezellie. @Jen en Brigitte heel veel succes Doe rustig aan @fientje Ik woon in Breda en het is hier echt baggerweer, volgens mij stopt het nooit meer. Ik zou nu mijn ei moeten hebben maar mijn ovutesten geven maar een licht streepje aan. Ik heb ook bijna geen klachten, vorige maand voelde ik echt alles. Komt de pijn voor of na je ei? Ik had nl flinke pijn op zaterdag, maar werd 12 dagen later op donderdag ongi. Ik dacht dat dat altijd 14 dagen daarna was.
Hoi, Hier in Gemert is het rustig wat het weer betreft... Zit zelf in de dagen voor mn eisprong als het goed is, maar weet nog niet welke dag het zou kunnen zijn, heb mn eerste cyclus 30 dagen gehad, maar ja... Hoe lang hij deze keer gaat worden weet ik niet... Het aantal dagen na je eisprong ligt gemiddeld rond de 14 dagen, maar kan ook iets meer of iets minder zijn. Dus 12 dagen kan ook zeker! Jen en Brigitte.... afwachten nog maar dan! Ik hoop voor jullie dat jullie snel duidelijkheid hebben! Liefs, Jelske