Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee meiden, er is weer flink gekletst vandaag...
    Wij haalden voorheen het gemiddelde ook flink omlaag hoor...
    NU niet meer, voel me op de een of andere manier een stuk prettiger zonder pil... heb veel meer zin ;)
    Mannetje wordt er soms niet goed van... :)

Ben net terug van de indoor honkbal training, was al om 20.00 uur afgelopen, maar het is in de bar altijd zo gezellig..... ;)

2. Niet meer actief

Begon met toch ook wel lichtelijk te ergeren aan het chat gehalte hier...
    Heb toevallig vanmiddag het abbonnement op dit topic gestopt omdat het gewoon nergens meer over ging..

Dus nu on-topic; ga vanaaf lekker klussen, :evil: :evil: zijn weer weg dus we gaan er weer voor !

@ schatje; fijn dat je ongi er door komt ! Kan je weer op naar de
    volgende ronde, zoals vele van ons... ;)

Het wordt tijd dat er weer eens iemand positief test ladies :) :)

3. Niet meer actief

hoi jen25.
    dat vind ik nou ook.

heb vandaag heel erg last van mij rug en ook een opgezete buik.
    er is zeker wat af gekletst van daag.

groetjes missie

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien is het een Idee om jullie te gaan verdelen over de NOD topics? aangezien iedereen hier wel een keer gestopt is met de pil. Snap je wat ik bedoel.
    Vele van jullie zitten inmiddels al weer in de volgende (2de of 3de ronde)
    Het was eigenlijk niet de bedoeling dat dit een groepjes topic zou worden, maar helaas is het wel zo uit gepakt. en het doel is een beetje verdwenen..

Ik zet niks op slot voorlopig maar tis wel even food for thought (ff stof om oven na te denken)

groetjes

5. Hoi Natasja,

zoiets had ik wel verwacht eigenlijk. Er komen gelukkig nog wel ooit nieuwe meiden bij die wel net zijn gestopt met de pil, maar het word inderdaad wel een groepje, vandaar dat ik dus ook heb gezegd dat het hier geen chat is.

Groetjes Jelske

6. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Goedemorgen allemaal!
    Hoe is jullie weekend geweest?

Goh, moet hier maar liefst 20 pagina's bijlezen. Zal ik nog even mee bezig zijn denk ik. Tot straks!

Fientje

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, wordt idd veel afgekletst. En idd de meesten hebben de eerste ronde al gehad... Wel jammer, vind dit wel een informatief forum, want het stoppen duurt natuurlijk ook nog door na de eerste ronde. Maar het is idd niet de bedoeling van een chat. Naja, misschien sowieso wel goed om er niet altijd bij stil te staan en mee bezig te zijn. En misschien NOD forum ook wel leuk/gezellig/informatief!

8. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Zo, ik denk dat ik alles een beetje bijgelezen heb.
    Ja, onze beginnertjes van het forum zien we hier helaas minder en minder. Ondertussen zitten we toch al in ronde 4 of 5 en er zijn er ook al een aantal zwanger, waarvoor een dikke proficiat! Mss dat we idd binnenkort een nieuw topic kunnen openen. We zullen zien hoe het evolueert. Wat denken jullie hiervan?

Fientje

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wel jammer maar heb me al aangemeld bij het NOD maart forum!

xxxxx

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen dames

heb wat bij te lezen haha 10 pagina's.....

allemaal een fijn weekend gehad?

Groetjes Dimmel

11. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Is nu echt iedereen verhuist naar een ander topic? Wat jammer...
    Jelske, Xenas, Lizzie, Brigitte... Waar zitten jullie allemaal?

Fientje
    x

P.S.:Dimmel, heb een fijn weekend gehad, stilletjes aan gedaan. Jij?

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @fientje: ik ben hier... hihihi... kom nog af en toe wel lezen hoe het hier met iedereen gaat.... en soms reageer ik ook nog wel... maar wel wat minder dan eerst... Hoe is het met jou? Hoop voor je dat je pendel uitkomt

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik lees ook mee en zal af en toe ook reageren!

kunnen ook een klets topic aan maken misschien?

xxxxxxx

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @fientje ja ook rustig weekend alleen zaterdag was ietsjes drukker maar dat is gister goed gekomen lekker niets gedaan wel even naar kerkhof enzo maar verder niet veel

15. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hey Brigitte, fijn dat ik je nog eens hoor. Met mij alles redelijk; ben nu bezig met een mix van monnikenpeper en teunisbloemolie (en nog andere kruiden etc.) in te nemen in de hoop dat ik een beetje een normale cyclus krijg. In december zijn mijn :evil: :evil: 2x op bezoek geweest en nu vorige maand had ik maar een cyclus van 24 dagen. Best wel lastig. Denk ook dat ik een heel vroege eisprong heb. Hoop in ieder geval dat mijn pendel uitkomt ja. [-o< Laat je het zeker weten wanneer het zover is.

Hoe gaat het met jou? Hopelijk niet te veel ongemakken? Was je nog vergeten te feliciteren met je aankomende bruiloft, mooie jurk trouwens!
    Heb je al buikfoto's genomen?

@Dani:Denk dat ze dat topic er meteen gaan uitgooien. Weet het niet hoor. Ik vind het wel een goed idee anders.

16. @ fientje!
    ik kijk hier af en toe ook nog mee hoor!
    maar zit nu ook in het nod feb forum!
    kus

hoe gaat het met jou?

17. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @Xenas:Zal ook eens een kijkje komen nemen.

Fientje

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    echt over het stoppen van de pil hebben.

ik neem dus 21 april de laatste pil haha dat rijmt maar daar voor heb ik het niet gedaan.
    ben erg benieuwd aangezien in ceracette slik en daar nooit ongi van ben hoe mijn cyclus zal gaan lopen.
    ik heb al een beeje gevraagt op het forum maar niemand heeft ervaring met deze pil wel een beetje jammer. maar goed ontpillen lijkt me ontpillen dus ik kan ook de dingen die hier al wel genoemd zijn verwachten toch?

19. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hey meiden, wie heb er hier nog meer last van t plassen s,ochtends?
    ik heb gewoon echt super pijn dan in mn baarmoeder niet normaal en ik heb t echt alleen s,ochtends bij mn 1e plas laat maar zeggen, zou t ontpillen zijn?

Liefs Tamara.

20. He meiden!

@ Missie, ik heb idd geen ervaring met Cerazette maar ik denk dat je je altijd kunt voorbereiden op ontpillen, dan kan het alleen maar meevallen.

@ de rest, t hele forum hier met het onderwerp zwanger worden zijn natuurlijk allemaal meiden die in de zoveelste ronde zitten en idd het NOD forum.
    Als dit topic gesloten gaat worden hoop ik jullie daar allemaal te zien!

Scheelt na een dag werken wel een heleboel bijlezen hoor nu het hier geen chatbox meer is...

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina