Gisteren avond was ik bij mijn huisdokter; waarop de telefoon gind. Er belde een mevrouw voor haar bloeduitslag en weet je wat mijn dokter zei? PROFICIAT; U BENT 5 WEKEN ZWANGER! Grrrrrrrrrrr...
Ik geloof dat bij mij de duivels gaan doorzetten, GRRR Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg! Nou nog ff afwachten, maar ik ben bang dat ik naar ronde 2 ga..
De drukke dagen heb ik al gehad Fientje PFFF hahaha.Heb als het goed is 2 dagen geleden mijn ei al gehad. Voel hem altijd erg goed. Mijn banner heb ik niet veranderd als het goed is heb ik mijn Nod op 5 dec.
Lizzie; was idd op je banner verder gegaan. Brigitte; idd irritant, maar het gun het die mevrouw van harte hoor. Knuf
@Jen: wat ontzettend balen meid! Maar heb ook van iemand van forum via mail begrepen dat zij ook een of twee dagen wat licht bloedverlies had en toch een paar dagen later hartstikke positief.... dus misschien voor jou ook?! Ik denk aan je en draai mijn duimen nog even verder @Fientje... hihihi... dat snap ik.. Maar is niet het bericht wat je wilt horen.. heb jij dat ook dat alles over baby en zwanger waar je ook kijkt of bent... hihi
Brigitte: Ja, het is precies dat het op je hoofd geschreven staat Gisteren bij dokter gezegd dat ik gestopt ben met de pil met de bedoeling zwanger te worden. Kreeg meteen een lijstje mee met wat mag en niet mag, zelfs nu al! Mag ook bijna niks meer van medicijnen nemen zonder de toestemming van de dokter. Wist echt niet dat je hier voor dat je zwanger bent ook al rekening mee moest houden. Nu niet dat ik zo'n drank en drugsverslaafde ben hoor
@fientje: wat staat er allemaal op dat lijstje.... misschien moet ik ook nog dingen doen of niet doen... je mag het me ook wel even mailen: bykreutzer@hotmail.com... Ben niet naar de huisarts geweest om te zeggen dat ik gestopt ben met de pil.. ben ik de enige of zijn er meer mensen?
Heb wel een leuke nieuwe NOD dag uitgaande van een cyclus van 31 dagen, tweede kerstdag....ff afwachten nog maar. Ik ga even een paar dagen pauze nemen van deze site denk ik, dan is het wat makkelijker om mijn gedachten er vanaf te zetten. Als ik meer weet dan horen jullie het meteen hoor!
Bij mij weet de huisarts ook niet dat ik me de pil ben gestopt hoor, wist wel trouwens dat we ermee bezig zijn toen mn vriend bij hem was vanwege erfelijkheidsonderzoek. Volgens mij is het ook niet zo dat je de huisarts daarvan op de hoogte moet houden toch? Ik houd er wel rekening mee met wat ik bijv. eet en drink in de periode na de eisprong.... jullie?
Hey Jen...jammer zeg! Maar ik denk dat je je er inderdaad niet zo mee bezig moet houden. Dan voel je je zo rot na een negatieve uitslag. Het komt wanneer het komt en daar kan je toch niets aan doen. Laat de natuur z'n gang gaan. Ben er zelf wat nuchterder over. Het zou bij ons juist beter uitkomen als het niet te snel zou gaan. Misschien scheelt dat ook. En nog goed nieuws een vriendin van mij is zwanger! Misschien kan ze mij en jullie aansteken! En Brigitte. Ik heb het ook niet aan de huisarts verteld. Dat is volgens mij ook (nog) helemaal niet nodig.
Hey meiden! veel bij te lezen! Blijf positief, het komt allemaal wel goed! Succes nog ff he! Bij mij ook nog geen ei te voelen of te zien. Misschien heb ik voor de verandering weer eens een lange cyclus, ach ja waarom ook niet!
Nee, is niet nodig, maar moest gisteren sowieso naar dokter, vandaar dat ik het maar in één keer verteld heb. Brigitte, stuur lijstje op, maar denk niet dat er veel opstaat dat je nog niet wist. Fientje
Marsab, Hoop dat je ei snel komt! Ben ook benieuwd met welke (hopelijke) regelmaat mijn 2e cyclus is!
Brigitte: Heb jij toevallig nog ander e-mail adres; want het lukt met niet met hetgene jij opgegeven hebt.
hoi hoi Ik ga voor voor de dames duimen die overtijd zijn hoop echt voor jullie dat het zo mag zijn. ik kan over 5 dagen testen dus het komt voor mij ook dichterbij en ik moet eerlijk zeggen ik ben er deze ronde aardig nuchter onder want heb helemaal nix geen gevoeld en heb ook helemaal niet het idee dat ik zwanger ben maar ja we zien het wel wie weet? groetjes talleke