Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Zo even ons topic weer naar boven doen!. Was hem al aan het zoeken. Nog geen veranderingen? Brigitte en Jen25 nog steeds geen ongi?

Hier is allen prima. Heb alleen al vanaf mijn eisprong nu 2 dagen geleden van die rommelende darmen erg iritant! :oops: Komen vreemde geluiden uit mij!

De dames die bijna kunnen testen succes er mee!
    Ga er vandoor tot morgen maar weer. Doeg!

2. Niet meer actief

Hee, duivels zetten niet echt door hier....ik wacht weer rustig af.. :)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier alles nog onveranderd...... ;)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Jeetje, we willen snel een keer lezen: IK BEN ZWANGER! Dus mensen, maak me blij! hihihi ;) Volgens mij moet iedereen gewoon morgen vroeg eens testen, en dan moet er toch één van ons een streepje krijgen :) .
    En ik doe het voor een positief ovulatiestreepje! ;)

Nou mensen, maak me gek!

\:D/

Kuzzzz

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Heb net weer getest met ovulatietestje en nu heb ik helemaal geen 2e streepje, ook geen heeel licht streepje :cry: ....Ik snap het niet, heb mijn ei ook nog niet gehad, want ik temp ook! Jeetje, hoe lang gaat dit nog duren! Over een paar dagen maar weer testen!

6. augustus

augustus Niet meer actief

Spannend hoor!

Ik heb net mijn spiraaltje laten verwijderen en ben na 45 dagen eindelijk ongesteld geworden.
    Nu maar hopen dat die cyclus een beetje "normaal" gaat worden.

Succ6 ermee iig

7. Ha balen Marsab, ik hoop voor je dat ie snel komt, dat de cyclus niet weer een stuk langer gaat worden....

Hier nog een die aan het wachten is op de eisprong...

Groetjes!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    hee meiden,

@jen: balen meid..

@brigitte: nog steeds spannend dus.

Bij mij niet meer, gisteravond zijn de duivels doorgekomen, helaas. Maar ja, t was pas de eerste ronde, dus volgende keer misschien beter. Had ik toch een redelijk eerste cyclus, namelijk 36 dagen..

Groetjes!

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Heel veel succes meiden!

10. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Dag meiden!

Fientje heeft me naar deze leuke boel hier gelokt, en het is idd tof om een beetje verhalen uit te wisselen en je ei (letterlijk/figuurlijk) af en toe eens kwijt te kunnen.

Wij zitten nu in de 2de ronde. Meteen na het stoppen met de pil ongi geworden, de cyclus erna was 23 dagen. Zit nu aan dag 26.

Voel me superfit, geen kwaaltjes enz... dus verwacht niet echt een zwangerschap, maar hoop er tuurlijk wel op. Het enige verschil is dat ik soms echt een kuiswoede heb, terwijl ik het moment erna zo moe ben dat ik mijn ogen amper open kan houden.

Het is verwarrend, zo zwanger willen worden. En vooral superspannend!

Nou meiden, ik kijk dus al uit naar jullie verhalen! (en hoop tuurlijk dat ook ik snel IK BEN ZWANGER kan schreeuwen)

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hallo allemaal
    even een dipje hier.... vanavond op het toilet even een tampontestje gedaan en helaas was het niet helemaal wittig... een heel klein beetje cremekleurig! Zou het dan toch niet zo zijn?
    Baal even flink. Het zegt nog niets want het is nog niet bloed en zelfs niet eens oud bloed... en toen dus getest en natuurlijk weer negatief maar moet ook zeggen dat ik daarvoor net al was gaan plassen dus nu natuurlijk lang niet vol die blaas... dus die test was ook weer dom denk ik :rolleyes:

Iemand hier ervaring mee of niet?

In ieder geval besloten om maar even niet fanatiek te gaan sporten vanavond

12. Brigitte..... vreselijk he, dat wachten..... in je achterhoofd wil je niet teveel hoop hebben omdat je ook weet dat je pas net bent gestopt... maar toch.... stel dat..... het zou toch....

pffff... en dan zit ik pas in ronde 2, hoe moet dat toch als het over een paar maanden nog niet is gelukt.... *zucht*

13. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Hoihoi

Gezellig dat je mee kletst karo. Ik voel deze maand ook nix bijzonders eigenlijk. wel een beetje moe en wat sneller aangebrand maar denk dat meer te maken heeft met het ontpillen! hoop het natuurlijk niet :p
    groetjes Talleke

14. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Augustus en Karo gezellig dat jullie ook ff komen kijken hier. Het begint een goed boek te worden hier hahah! Spannend hoor.

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @jelske: inderdaad.... wachten is echt niet leuk... tot vanavond kon ik het wel hebben maar nu echt even niet meer.... was net een beetje gewend dat het misschien wel raak kon zijn en dan die stomme cremekleurige afscheiding bleh

16. Je lichaam kan zo'n rare dingen met je doen en zo'n hoop bij je losmaken....
    Ik ga er zelf maar vanuit dat het niks is, niet lukt etc.... dan kan het alleen maar meevallen, maar 't is niet makkelijk. Zeker als je dichter bij je NOD komt of er overheen gaat! Ik hoop echt voor iedereen die zit te wachten dat ze snel duidelijkheid krijgen! Positief of negatief... 't is in ieder geval duidelijkheid! Die rare hormonen ook!

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ging er ook vanuit dat het deze eerste ronde niets zou zijn... tot je over die NOD gaat en je temp ook hoog blijft.... dan ineens is het heel spannend en heb je toch wat hoop......

We wachten maar weer verder.... totdat er echt bloed is is er niets gezegd... maar kan nog wel wat duimendraaien gebruiken

18. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    brigitte22 heb je het gevoel dat je ongie gaat worden of niet?

19. Hier maken mn duimen overuren! ;)

20. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    augustus en karo gezellig dat jullie er ook zijn hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

@ karo ik had dezelfde start als jij had ook meteen na pil stop oni en toen 23 dagen! Nu is het afwachten, ik voelde me op zich wel normaal wel een dagje misselijk en gisteravond pijn in mijn zij :( ik hoop dat het voortekenen zijn, en anders gaan we natuurlijk vrolijk verder :)
    Je hebt nu een cyclus van 26 heb je nog niet getest, of kan jij je inhouden ik kan niet wachten tot de 23 dagen voorbij zijn, ik ben ook zo nieuwsgierig!

kus amidala

Deel Deze Pagina