Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nou dames...de :evil: :evil: hebben zich hier gemeld [gisteravond]!
    We kunnen er dus voor gaan.
    Zal m'n banner even aanpassen en m'n nod berekenen.

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn nod is 25/12...dat zou een leuk kerstkadootje zijn ;) :)

3. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Hoi meiden

Zie dat het hier zo'n gezellige boel is, dus kom ik er even bij. Als dat mag toch... :oops:
    Zal mezelf misschien even voorstellen. Ben 21j, mijn vriend 29. Ben begin deze maand gestopt met de pil.Dus nog niet zo erg lang. Heb ook niet gewacht op mijn eerste spontane cyclus en gewoon op mijn gevoel afgegaan. Denk dus dat mijn banner ook wel klopt, heb mijn eisprong op de aangeduide datum gevoeld.
    Voor mij is het nu vooral afwachten tot 29 november, dan zou ik mijn NOD moeten hebben. Maar ja, ben daar totaal niet zeker van...
    Momenteel voel ik zoveel dingen in men lichaam. Zal waarschijnlijk wel van het ontpillen zijn, hoewel ik hoop van niet. Gisteren ook laten pendelen en daar kwamen ze uit op : pos test nov. + jongen. Zullen dus nog 6 lange dagen worden.
    Zo, dat was het zowat over mij...

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    succes voor alle nieuwe kletsers! ;)

5. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hey Karo, leuk dat je naar hier gekomen bent; hopelijk voel je je hier een beetje thuis.
    Augustus en Kegi ook heel hartelijk welkom.
    Have fun en succes allemaal!

Fientje

6. Niet meer actief

He dames,

Nou de duivels hebben zich in alle hevigheid aangemeld....
    Helaas dus geen feest deze maand, maar ja was ook pas de eerste ronde!

Zal mijn banner zo nog even aanpassen..

Groetjes

P.S. Hoe is het bij jou Brigitte?

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hey dames, ik kom ook even hier kijken.
    Wij zitten in ronde 2 en volgens de pendel van sonja zou het deze maand ook raak kunnen zijn, maar we hebben niet veel geklust, ongeveer 4 x deze maand.. en volgens mij niet eens op de vruchtbare dagen..
    Maar goed, soms zie je dat iemand als een gek aan het klussen is, blijkt dat de dagen niet kloppen (daar hoop ik dus ook maar op) maar ik denk het niet.. ben er wel mee bezig, maar niet heel intensief zoals je ziet..

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen allemaal
    Het is hier nog steeds erg spannend! Heb nog steeds een hoge temp... (vorige week de hele week 36,9; gisteren 37,3 en vanmorgen 37,1)... maar wel klein beetje bruinige afscheiding.... Gisteravond een tampontestje gedaan en hij ging heel moeilijk naar binnen... toen klein beetje bloed maar misschien komt dat ook wel van het porren zeg maar....

Vandaag dus hopen dat het een opruiming van oude zooi is en dat het daar bij blijft.....

Hou jullie vandaag wel op de hoogte van de ontwikkelingen...

9. Jen, succes in de volgende ronde!

Brigitte... succes met afwachten! Ga je dit weekend testen? Wel een goed teken dat je temp hoog blijft, ik blijf duimen draaien voor je!

En iedereen nieuw hier: WELKOM! ;)

Het wordt hier echt een gezellig, drukke bende zeg!

Groetjes

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: als de duivels wegblijven wil ik zondagochtend gaan testen..... Dat is volgens FF de eerste goede testdag dus ga het proberen vol te houden tot dan....

Is het inderdaad goed teken dat de temp hoger blijft... is wel hoger dan de hele afgelopen week... dan maak ik toch meer hormonen aan?

11. Volgens mij wel... toch? volgens mij wat ik hier gelezen heb zou je temp normaal weer gaan zakken en blijft ie bij een zwangerschap hoog, maar dat is puur wat ik hier van het forum heb gelezen..... Knap dat je het zolang al volhoudt!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: hihihi er zit weinig anders op... Maar wil wat langer wachten met testen om misschien makkelijker positief te testen.... daarom toch maar wat geduld opbrengen (en laat dat nou net mijn slechtste punt zijn.... hihihi)

13. Ik kan het me zo goed voorstellen... het zou mij ook erg moeilijk lukken, dat weet ik zeker! Ik zou al getest hebben denk ik ;)

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: heb dinsdagavond al getest en die was negatief... daarom wacht ik nu maar gewoon wat af in de hoop dat langer wachten zorgt voor iets waar ik ook echt wat mee kan....... maar kost me soms moeite hoor!

15. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Brigitte nog steeds niet ongi? Nu wordt het wel heel spannend. Zie dat je zondag gaat testen als je nog niet ongi bent. Ik blijf hier aan het duimen pff. de blaren staan er op! ;)
    lizzie

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: lijkt er op dat ik nog niet echt ongi ben... wel wat licht bruinverlies gehad maar hoor hier al op het forum dat dat nog niet telt zeg maar..... Maar weet het nu allemaal even niet meer zo... bleh

17. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    @ Amidala: wachten met testen? Nee hoor, heb er gisteren een testje tegenaan gegooid, maar bleek negatief. Nu was het wel een predictortest en heb nu gehoord dat daar meer HCG (of hoe heet dat ding) voor nodig is dan bij een andere test.

Maar nu dus nog steeds spannend afwachten. Voel me intussen niet meer zo in topconditie. Vandaag enorm last van maag, duizeligheid en misselijkheid. De vraag is maar of ik me dat allemaal niet te hard inbeeld natuurlijk! Ik ben in ieder geval superongeduldig. Maar wij allemaal wel denk ik :)

18. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Pfff, ik haat het wachten! Zou er elke dag een test tegenaan willen gooien, maar dat doet natuurlijk ook niets af.

En langs de andere kant heb ik dan zoiets van: als ik dan toch niet zwanger ben, laat die verdomde :evil: :evil: dan komen zodat ik toch een beetje regelmatig ben!

Zwanger worden is frustrerend.

19. Niet meer actief

He Brigitte, spannend joh!

Blijf voor je duimen en natuurlijk ook voor alle andere meiden die aan het wachten zijn.... [-o<

Zoals al eerder gemeld zijn de :evil: :evil: hier gearriveerd, en hoe :confused: Ik kan gewoon om het half uur naar het toilet, loop echt helemaal leeg...hoop dat dat niet te lang gaat duren...

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Karo: inderdaad... had hier net toch weer wat bruinverlies maar nog wel mooie hoge temp... ik weet het gewoon even niet meer.... :cry:

Deel Deze Pagina