Hoi, Zal me ff snel voorstellen. Ik ben Noa ben 25 jaar oud. Volgende week slik ik mijn laatste pil en dan ga ik er ook mee stoppen. Eerst gaan we het nog ff een paar maanden met condoom doen en dan gaan we er helemaal voor. Iedereen die bezig is om zwanger te worden heel veel succes! Groetjes, Noa
@Marsab: heb ik dus net gedaan maar nu weet ik het nog niet.... twijfel of ik nou een heel dun streepje heb gezien of niet... leek wel zo maar ja kan ook zijn omdat ik het zo graag zou willen..... Moet wel zeggen dat het natuurlijk middag is en het een grote hoeveelheid urine in mijn blaas was dus allemaal wel verdund..... dus nog twijfels....
Ik hoop dat het morgenochtend nog kan zeg maar... dat er nog geen bezoek is van mijn ongi..... maar dan laat ik het zeker weten
Anders ik wel... wil het nou eindelijk wel eens weten... of ik door ga naar de december ronde of dat ik mij bij de aanstaande mama's mag voegen
@brigitte: jeetje meid wat een spanning! @ alle nieuwe meekletsers welkom en veel succes. @ Jen: balen zeg! Die rot duivels! Bij mij zijn vandaag de duivels ook gekomen. Pas eerste ronde en gelukkig geen lange 30 dagen dus dat is netjes... Op naar de tweede rondje! Mijn NOD is 24 dec... misschien nog net een kerstcadeautje?
@Antoinetje: inderdaad wel heel spannend! Ik hoop het zo.. zou heel welkom zijn maar twijfel nu ook heel erg of het zo mag zijn.... aaaah word beetje maf van mijzelf
Zei ik gister dus harstikke stoer dat ik er deze maand nuchter onder was en dat ik zeker niet denk dat ik zwanger ben stond ik dus vanochtend op met het idee volgens mij ben ik zwanger. gisteravond super misselijk en al 2 dagen aardig moe en ik weet niet of dat het een zwangerschapsverschijnsel is maar mn buik ziet er raar uit een soort van rode vlekken heel apart het zal wel aan mij liggen gggrrrr en ik zei nog wel tegen mn zelf ik blijf lkkr nuchter deze maand en ik zie het wel. Nou zit ik dus ook in de zenuwen @brigitte heb je al wel al het gevoel van ik ga het binnenkort worden? of heb je stiekem toch het gevoel ik ben zwanger : ik hoop het voor je groetjes
@Talleke: ik heb nog geen idee..... ik heb geen ongie gevoelens dus tja dan blijft het misschien wel bij bruine smurrie.. Ben wel al sinds dinsdag ineens behoorlijk moe terwijl ik snachts best goed en lang slaap.... en weinig eetlust.... dus tja... ik weet het gewoon echt niet?
Dank je wel... ben zelf ook wel heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd! De bruine zooi lijkt nu weer redelijk weg... alleen nog wat inwendig misschien maar niet meer op mijn wcpapiertje... dus wie weet
Misschien kun je er een foto van maken als het zo onduidelijk is, dan kunnen wij er hier ook iets over zeggen.... Ik duim hier voor iedereen (en ook voor mezelf) dat het deze ronde mag lukken! groetjes
Heb de test al weggegooid... hihihi... Ga er gewoon vanuit dat de duiveltjes binnenkort komen... eerst morgenochtend mijn temp nog maar eens zien.. Als die toch nog hoog blijft en geen bezoek dan ga ik zondag testen.....
@ brigitte, jij weet het wel spannend te houden meid.. Ik duim nog steeds voor je hoor! Hier echt duidelijk de duivels.. minder buikpijn, maar wel hevig hoor, hadden jullie dit ook de eerste echte ongi na de pil? (dus niet die vlak na de laatste pil?) Groetjs