Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Spannend brigitte!

Ben benieuwd zondag! Het is wel een goed teken in ieder geval!

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Evi: wat is een goed teken? mijn hoge temp? Ik vind het allemaal zo spannend.....

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

Zal me ff snel voorstellen. Ik ben Noa ben 25 jaar oud. Volgende week slik ik mijn laatste pil en dan ga ik er ook mee stoppen. Eerst gaan we het nog ff een paar maanden met condoom doen en dan gaan we er helemaal voor.

Iedereen die bezig is om zwanger te worden heel veel succes!

Groetjes,
    Noa

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hallo Noa: welkom hier! 8)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    brigitte waarom test je niet?! Dan ben je van de onzekerheid af! ;)

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: heb ik dus net gedaan maar nu weet ik het nog niet.... twijfel of ik nou een heel dun streepje heb gezien of niet... leek wel zo maar ja kan ook zijn omdat ik het zo graag zou willen..... Moet wel zeggen dat het natuurlijk middag is en het een grote hoeveelheid urine in mijn blaas was dus allemaal wel verdund..... dus nog twijfels....

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    oh sorry, heb ik overheen gelezen! :oops: morgen vroeg gelijk dan! :)

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik hoop dat het morgenochtend nog kan zeg maar... dat er nog geen bezoek is van mijn ongi..... maar dan laat ik het zeker weten

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    JAAAAAAA, zeker doen hoor! We zijn benieuwd!

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Anders ik wel... wil het nou eindelijk wel eens weten... of ik door ga naar de december ronde of dat ik mij bij de aanstaande mama's mag voegen

11. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    @brigitte: jeetje meid wat een spanning!

@ alle nieuwe meekletsers welkom en veel succes.

@ Jen: balen zeg! Die rot duivels!

Bij mij zijn vandaag de duivels ook gekomen. Pas eerste ronde en gelukkig geen lange 30 dagen dus dat is netjes... Op naar de tweede rondje!
    Mijn NOD is 24 dec... misschien nog net een kerstcadeautje? :)

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Antoinetje: inderdaad wel heel spannend! Ik hoop het zo.. zou heel welkom zijn maar twijfel nu ook heel erg of het zo mag zijn.... aaaah word beetje maf van mijzelf

13. Niet meer actief

@ Antoinetje: He da's leuk, we hebben op dezelfde dag onze NOD in december.....

14. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Zei ik gister dus harstikke stoer dat ik er deze maand nuchter onder was en dat ik zeker niet denk dat ik zwanger ben stond ik dus vanochtend op met het idee volgens mij ben ik zwanger. gisteravond super misselijk en al 2 dagen aardig moe en ik weet niet of dat het een zwangerschapsverschijnsel is maar mn buik ziet er raar uit een soort van rode vlekken heel apart het zal wel aan mij liggen :rolleyes: :rolleyes:
    gggrrrr en ik zei nog wel tegen mn zelf ik blijf lkkr nuchter deze maand en ik zie het wel. Nou zit ik dus ook in de zenuwen

@brigitte heb je al wel al het gevoel van ik ga het binnenkort worden? of heb je stiekem toch het gevoel ik ben zwanger :(: ik hoop het voor je
    groetjes

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Talleke: ik heb nog geen idee..... ik heb geen ongie gevoelens dus tja dan blijft het misschien wel bij bruine smurrie.. Ben wel al sinds dinsdag ineens behoorlijk moe terwijl ik snachts best goed en lang slaap.... en weinig eetlust.... dus tja... ik weet het gewoon echt niet?

16. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    SPannend ik benieuwd morgen! Ik ga voor je duimen ;)

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dank je wel... ben zelf ook wel heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd! De bruine zooi lijkt nu weer redelijk weg... alleen nog wat inwendig misschien maar niet meer op mijn wcpapiertje... dus wie weet

18. Misschien kun je er een foto van maken als het zo onduidelijk is, dan kunnen wij er hier ook iets over zeggen....

Ik duim hier voor iedereen (en ook voor mezelf) dat het deze ronde mag lukken!

groetjes

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Heb de test al weggegooid... hihihi... Ga er gewoon vanuit dat de duiveltjes binnenkort komen... eerst morgenochtend mijn temp nog maar eens zien.. Als die toch nog hoog blijft en geen bezoek dan ga ik zondag testen.....

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    @ brigitte, jij weet het wel spannend te houden meid.. Ik duim nog steeds voor je hoor!

Hier echt duidelijk de duivels.. minder buikpijn, maar wel hevig hoor, hadden jullie dit ook de eerste echte ongi na de pil? (dus niet die vlak na de laatste pil?)

Groetjs

Deel Deze Pagina