Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    jaja mijn eerste echte ongi was ook heel erg heftig... had het idee dat ik leeg aan het bloeden was :confused: blijkt redelijk normaal te zijn!

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Suus: het is hier nog steeds niet helemaal gedaan... mijn temp is gewoon hoog en ik lees nu op internet dat je progesteron daar voor zou zorgen... en die gaat naar beneden als je ongi komt... dus dat is een pluspuntje... Vandaag wel lichtelijk oud bloed dus het is nog steeds afwachten welke kant het op zal gaan... test vanmiddag was nog negatief maar ja....

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nee eerste echte ongi alleen bruinverlies 3/4 dagen.
    Daarna, na 27 dagen dus, wel hevig bloedverlies. Alleen maar 2 dagen!
    Daarna niks meer! :( Maar dat hoor je wel vaker, dat het na 2 dagen al weer weg is.
    Maar de eerste dag van mijn ongi, was een tampon niet genoeg zeg maar....

4. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    op de bijsluiter van mijn test staat dat het 4 dagen voor je nod kan maar ik denk niet dat ik dan al test, misschien woensdag proberen vrijdag zou nod moeten zijn. Ik voel me ook al lamlendig, ben nooit ziek en voel me gewoon niet topfit!

SPANNEND!

succes iedereen

5. Mijn eerste echte ongi was ook heftiger hoor, weinig buikpijn of krampen, maar dat heb ik nooit gehad, ook niet voor de pil. Tijdens het pilgebruik waren mijn ongis altijd maar erg kort en weinig bloedverlies. Nu leek het meer op voor het gebruik van de pil... Nu maar afwachten wat deze ronde gaat doen.

Ben met mijn banner uitgegaan van de eerste van 30 dagen, maar mss langer, mss korter.... ik weet het echt niet!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Had vandaag wel weer een duidelijk streepje op mijn ovulatietest, hopelijk zet het nu door en krijg ik nu dan toch eindelijk mijn EI! :|

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Spannend marsab...hopelijk is je ei onderweg.

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @brigitte: spannend allemaal hoor! hoeveelste ronde is het voor je?

ik zit nog in de 1e ronde, en ben nu al zenuwachtig, zeker omdat je geen idee hebt wanneer de eerste menstruatie komt........ je hebt dus geen idee of je overtijd bent of dat je cyclus gewoon nog niet op gang is.......... hoe hebben jullie dat gedaan?

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ja idd, ik word er een beetje moedeloos van....Iedereen hoopt op een positieve zwangerschapstest, maar ik ben al blij met een positieve ovulatietest! :( :)

10. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    hmmm, net weer het bericht dat een verre kennis zwanger is geworden door één keer de pil te vergeten! Ging het altijd maar zo makkelijk..... zucht

11. heidewiets

14 okt 2006
    23
    0
    0
    groepsleider
    meppel
    Hallo, vanaf begin september zijn mijn vriend en ik aan het proberen om een kindje te krijgen. Ik wist niet dat mijn lijf zo moest afkicken van de pil. Dus de afgelopen maanden zijn mij erg tegen gevallen in dat opzicht. Oke, ik heb dan een regelmatige cyclus en we weten wanneer we het beste kunnen klussen, maar alle lichamelijke dingen die ik heb gevoeld is toch echt geen pretje.

Ten eerste kwam bij mij mijn menstruatie weer heftig terug als voordat ik aan de pil ging.
    Pijnlijke borsten, deze had ik anders nooit en dan na de menstruatie t/m volgende menstruatie.
    Steekjes in de lies en buik.
    Bekkenpijn
    Vreetbuien en emotioneel
    Onrustig slapen
    En de laatste ronde na de eisprong een licht misselijk/ onpasselijk gevoel.

Elke maand dacht ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Het is vervelend dat je dit kunt denken als je menstruatie niet op regel is, maar het is ook erg vervelend als je dat denkt omdat je vanalles voelt wat je niet kent.

Vanochtend ben ik weer ongesteld geworden. We zitten nu in ronde 4, dus dat is nog kort. Ook ben ik niet erg teleurgesteld als ik ongesteld wordt.
    Wat ik wel heel vervelend vindt zijn de lichamelijke klachten....

En daarom ga ik volgende week vragen of de acunpunctuur mij kan helpen om mijn hormonen in balans te brengen, want ik wordt hier niet vrolijker van!

Meiden, ik ben blij dat ik niet de enige ben, en laten we hopen dat we snel in balans zijn en dat als we straks zwanger denken van: God, waar hebben we ons toen zorgen over gemaakt?

Liefs

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    haha, ja precies! Dan is alles weer goed en zijn we alle zorgen vergeten! :)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente

Mensen wat vinden jullie van dit kaartje?! Lijkt wel of mijn thermometer stuk is of zo! Geeft bijna elke ochtend 36.4 aan! :( Is dit normaal? Is wel een nieuwe thermometer! Heb ook al een keer getest of hij het deed en toen gaf hij wel meer graden aan! Raar he...

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb geen idee hoe dat werkt dat tempen, kan je dus helaas niet helpen.

Heb daarnet even gependeld via de site die hier in een ander topic werd genoemd...uitslag: dec 2006 zwanger van 2 jongens! :confused:
    Gelukkig geloof ik niet in die pendels. :)

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Juul: zit hier te wachten tot het doorzet... nu nog steeds oude zooi maar de duivels zullen vast binnenkort langskomen.... Weet op zich wel ongeveer hoe mijn cyclus in elkaar zit... Denk ongeveer 28-30 dagen... Dankzij het tempen weet ik dat ik mijn eisprong op dag 15 gehad hebt. Is nu eerste ronde na de pil dus was al heel blij met eisprong... Misschien nu wat dagen te laat vanwege de spanningen?

Weet iemand trouwens op je eerste nieuwe cyclusdag de dag is dat je echt bloed hebt of telt oud bloed ook al mee?

@Didll: hoe doe je dat dat pendelen... lijkt me ook wel een keer leuk gewoon voor de zomaar!

16. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Brigitte..spannend spannend..

Je moet volgens mij tellen vanaf 1e dag rood bloed..

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Evi: hihi grappig ik vind het eigenlijk helemaal niet meer zo spannend... zit gewoon te wachten tot ik de duiveltjes echt krijg... ga er niet meer vanuit dat ik zwanger zou zijn..... nu dus wat ongeduldig tot ik door kan....

Enneh ronde 1 zou wel een wondertje geweest zijn

18. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Dat is ook een betere instelling denk ik. Je moet er niet vanuit gaan, dan kan het ook niet tegenvallen!

En als het zo is ben je toch super blij. Die stress vooraf is helemaal niet fijn lijkt me. Ik maak me er ook niet druk om. Ik zie het wel. Het komt me zelfs beter uit als het nog even zou duren. We klussen ook niet precies op de goede dag.

Hoop dat je ongesteldheid snel op gang komt! Ik had geluk 30 dagen..maar wie weet duurt de 2e ronde weer veel langer..geen idee

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Evi: ik wacht het hier geduldig af.... Als het vandaag nog komt mag ik van mezelf vanavond op een verjaardag een glaasje wijn.... En anders blijven we nog netjes even alcoholvrij...

20. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @brigitte: de eerste menstr dag is de eerste dag helder bloed, bruin telt niet mee!

Ben ook erg benieuwd naar de pendel site? heeft iemand dat adres?

Deel Deze Pagina