Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    hee meiden,

bedankt voor jullie reactties, had gister idd beetje gevoelg dat ik aan het leegbloeden was, maar ben blij dat jullie zgg dat dit normaal is. hoop niet dat het elke keer zo blijft, haha...

Groetjes

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    topic staat bij zwanger worden! ;) (van pendelen, is een poll)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Nou vanavond toch nog maar even alcoholvrij... de bruine zooi is weer weg.... nog even afwachten dus hier...

4. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hey Brigitte; het kan geen kwaad hoor om één glaasje te drinken.
    Ga er vanavond ook eentje pakken op een receptie.

Veel plezier!
    Fientje

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

nog steeds erg spannend hier zie ik! Sommigen nog een paar dagen tot dat ze kunnen testen TOI TOI!.
    Hier toch wat ontpillingsverschijnselen. Moe, buik krampen. Ach ja weet waar we het voor doen toch! Fijn weekend allemaal!

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen
    Nou het lijkt er hier op dat ik een maandje doorschuif..... temperatuur is weer wat gedaald en er lijkt rood in aantocht! Dus op naar de tweede ronde.....

Voor de meiden die bijna mogen testen: ik duim voor jullie!

Voor de rest: succes met klussen en wachten!

7. He Brigitte, fijn voor je dat je ook door kunt naar de tweede ronde... na zo lang wachten kan dat ook prettig zijn!

Ik mag nu weer twee weekjes gaan wachten, onze klusperiode zit er weer op....

Groetjes Jelske

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske en de rest: toch nog niet helemaal overtuigd hier... Vanmorgen dus een heel klein beetje rood bloed (echt een paar druppels meer niet) maar nu dus weer gewoon in de oude zooi....

Kan het dat je de eerste keer na het stoppen alleen maar oud bloed hebt?

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ brigitte Misschien komt er nog een heleboel los ofzo? Heb je bv vaak de pil doorgeslikt? Ik zeg ook maar wat hoor..

Heb trouwens Foliumzuur gekocht. Ga het slikken zodra we er echt voor gaan. Denk vanaf jan/feb dat we er echt op gaan letten om op de juiste dag te gaan klussen!

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Nee heb de pil nooit langer doorgeslikt. Gewoon na strip netjes een stopweek.. En zelfs vaak al tijdens de strip wat oud bloedverlies.... dus is wel redelijk opgeruimd zeg maar..

Hier ook al netjes aan het foliumzuur...

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ik had mijn eerste echte ongi ook alleen maar 3/ 4 dagen bruinverlies!

12. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hey meiden,

Werken jullie trouwens allemaal en willen jullie dat blijven doen? Of minder gaan werken?

Ik heb namelijk nog geen contract voor onbepaalde tijd. Denk dat ik het wel krijg. Ik werk nu een half jaar en eind mei wordt mijn contract dus besproken. Daarom wil ik ook nog even wachten met het zwanger worden. Dan kan ik het vast vergeten.

Liefs Evi

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @evi 27, ik heb nu een tijdelijk contract, tot halverwege 2008. Wij beginnen wel gewoon, want je weet nooit hoe lang het gaat duren..Straks heb je een vast contract en duurt het nog 2 jaar ofzo. Je hebt nooit 100% zekerheid, maar als het tot nu toe allemaal is gelukt, moet je er gewoon vanuit gaan, dat het zo blijft.

Bovendien ben ik ervan overtuigd dat alles wel weer op zijn pootjes terechtkomt, ook als je het een tijdje wat minder hebt.

Groetjes!

14. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Tot halverwerge 2008 zou ik ook niet kunnen wachten! :D

Maar je weet nooit hoe lang het gaat duren inderdaad. Dus dachten we we beginnen alvast. Ik dacht ook dat het lang zou duren voordat m'n ongesteldheid op gang zou komen. Maar werd na 30 dagen ongesteld. Ben wel benieuwd of het regelmatig blijft.

En inderdaad het zou dan ook wel weer goed komen. Maar ik heb nu een heeele leuke baan en zou die niet kwijt willen!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    haha, nee precies, een paar mmandjes wachten zou ik nog wel op kunnen brengen, maar anderhalf jaar echt niet hoor!

ik ben afgelopen donderdag voor het eerst ongi geworden sinds stoppen met pil, was bij mij na 36 dagen, viel me nog mee, hoop dat het een beetje regelmatig wordt. (of 9 maandjes uitblijft haha, maar maak mezelf nog geen illusies zo snel)

groetjes

16. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Ja, precies. Kan ik ook dus nog net opbrengen!

Dat valt idd mee. Bij mij dus ook! Bij een vriendin van mij duurde het 4 maanden!

Ik ben ook erg benieuwd of het regelmatig blijft! Spannend!

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: denk dat ik ook die richting op ga. Dacht vanmiddag dat het echt zou komen maar toch weer alleen maar oud bloed in mijn tampon.... snap er niets van. Maar eh telde je dan je eerste bruine dag als eerste nieuwe cyclusdag?
    En was de maand er na ook een beetje normaal?

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Na 52 dagen dus eerste ongi (bruinverlies) en daarna na 27 dagen echte ongi (2 dagen flink rood gevloeid!) Bruinverlies was eerst een paar dagen met afvegen, toen het echt duidelijk werd op mijn inlegkruisje/ maandverband, heb ik het als eerste nieuwe cyclusdag gerekend!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: had je in je eerste lange ronde ook een eisprong gehad?

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Geen idee, heb 1e ronde niet getempt en geen ovulatietesten gebruikt. Verder hebben we het nog met condoom gedaan, omdat ik ook moest ontpillen van de Lariam (malariatabletten). Bij deze tabletten mag je na laatste inname, 3 maand niet zwanger raken....Vandaar heb ik al 3 cyclussen gehad, maar we zijn nog maar 2 rondes aan het proberen (nu dus 2e ronde) En in die 2 rondes heb ik nog geen eisprong op kunnen sporen! :cry:

Deel Deze Pagina