Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal...

Goh Brigitte nog steeds spannend dan bij jou!.... Hier is het lekker rustig, het gaat naar de NOD toe, maar dat duurt nog even...

Ik werk nu 4 dagen in de week, maar denk wel dat ik bijv. naar 3 dagen in de week ga. Ik werk onregelmatig en weekends dus dan kunnen mijn vriend en ik de opvoeding veel opvangen.

Groetjes allemaal en weer succes met wachten!

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier nog steeds weinig verandering... zit nog steeds te wachten op de duivels... Sinds gisteren wel de bekende rugpijn dus zal niet zo lang meer duren...

Heb af en toe spoortje rood bloed tussen oud bloed.. telt dit als spotting of als lichte menstruatie.. of allebei nog niet? Vind het lastig om nu mijn eerste nieuwe cyclusdag te vinden..

3. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    hier ook eentje aan de foliumzuur en bezig voor de eerste ronde.... ga niet kijken wanneer we het moeten doen en wanneer niet.. hoop dat het allemaal vanzelf gaat! wel heel spannend allemaal! :) :rolleyes:

x

4. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Welkom Stef 82!

Veel babbelplezier!
    Fientje

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Allemaal een goed weekend gehad!
    Hier wel hoor. Lekker relaxed weekendje gehad.
    Hier nog steeds last van de borrelende darmen. Erg vervelend. :x

Zijn erg nog bijna testers onder ons? Kan het nog maar moeilijk volgen nu met zo veel meiden onder ons. Wel gezellig hoor.

groetjes Lizzie

6. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Hoi lizzie

Heb een leuk weekend gehad hoor! Ik zou ongeveer vandaag ongie moeten worden nog niets te zien maar ik ga pas testen over 3 dagen als ik het het nog niet ben geworden natuurlijk :) Ik denk zelf dat ik ongie ga worden

Groetjes Tallie

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: ik gebruik alleen tampons... kan ik nu de dag dat het er echt duidelijk op te zien was al rekenen als dag 1? Dan zit ik nu al op dag 4... zou lekker zijn... En mijn cyclus is ineens ook een stukje korter... hihi

8. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Oh spannend voor je zeg nog 1 dagje! Succes. Positieve instelling heb je zeg, er van uitgaan dat je ongi wordt dan kan het alleen maar mee vallen toch?

en brigitte eindelijk door naar de volgende ronde pff wat een gedoe he.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik denk het wel ja.... maar nog niet officieel want zit nog steeds te wachten op helder rood bloed.... maar vraag me af of het nog gaat komen.... zit nu al op dag 4...

10. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik kan ook testen. Ga wel wachten tot woensdag om te testen.

Fientje

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Fientje: ik duim voor je......

12. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    DIe instelling heb ik ook niet zonder reden ik ben een paar dagen geleden 1keertje super misselijk geweest natuurlijk dacht ik toen zou het? maar nu heb ik sinds gister het gevoel dat ik ongie ga worden had hoofpijn en buikpijn. Het kan altijd nog positief uitpakken maar ik kan er maar het er beste van uitgaan dat het niet zo is. De laatste week voor je nod is ook het ergste je kan je eigen helemaal gek maken en bij elk pijntje of gevoel denken ooh ik denk dat ik zwanger ben maar dan komt het zo hard aan als het niet zo is. Ik probeer ( ook al is dat moeilijk) om er van uit te gaan dat ik niet zwanger ben!

TOch ik een klein beetje het gevoel dat ik mss toch....? zie je nou daar ga ik weer dat bedoel ik dus met gek maken ;)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Brigitte is zou in het midden gaan zitten dus nu dag 2 of zo! Kijken of het nog heviger wordt, kun je je banner altijd weer aanpassen! ;)

14. 6 november ben ik gestopt met de pil.. dus alles is nog pril.
    toch al wel een forum opgezocht en ik zie dat er meer dames zijn die dat doen ;)

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Welkom Tamus!
    Klets gezellig mee! :)

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik hou het gewoon bij in FF en zie over een paar dagen wel wat ik ag doen... vorige keer gelukkig eisprong gevoeld en ook aan slijm gezien dus heb goede hoop voor komende maand

17. Wat is er hier weer lekker gekletst!

Het duurt toch wel lang he Brigitte? Dacht je eindelijk dat het door zou zetten.... Volgens mij kun je toch pas de eerste dag tellen als je echt helder rood bloed hebt hoor. Niet als je zelf zelfs twijfelt!

Groetjes!

18. Debster

Debster Lid

20 nov 2006
    81
    0
    0
    Commercieel Medewerkster Binnendienst
    Nieuwegein
    @ Tamus...welkom! Bij mij is het ook nog prilletjes hoor. 9 november gestopt met de pil :)

@ Talleke. suc6 met testen! Spannend!

@ Jelske bij jou duurt t ook allemaal niet lang meer voordat je kan testen. Is dit je eerste ronde?

Dit weekend waren mijn mannetje en ik (erg) vruchtbaar. hmm..wat n weekend whaha

Ik moet na 11 december broekgluren (wat een woord! mijn vriend moest ook ZO lachen erom)

Spannend allemaal hey KUS

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hallo dan!

Ik heb nog steeds geen ei op kunnen sporen...
    Maar ik kwam erachter dat ik dipsticks van de Romed heb, deze blijken niet altijd even betrouwbaar te zijn hoorde ik.
    Hebben jullie hier ervaring mee of wat over gehoord?
    Let me know!

20. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @marsab ik test met reguliere sticks van matcare, geen ervaring met jouw merk.

@tamus ik ben ook op 6 nov gestopt! heb jij het gevoel dat het bij jou een beetje goed "weer op gang" komt?

hier nog steeds geen ei, terwijl ik al 12 dagen elke dag test..... had rond de tijd dat ik volgens de boekjes mijn ei zou moeten hebben een heel licht streepje. Het irritante is dat ie pas geldt als positief als er een hele dikke streep staat, maar er in de bijsluiter ook staat "als je een dunne streep krijgt en er volgt later in de cyclus geen dikke streep meer, is de dunne streep waarschijnlijk toch je ovulatie geweest". Tja, dus dan weet je eigenlijk nog niets, want je moet er wel rekening mee houden dat het toch je ei is geweest.........

Deel Deze Pagina