als je naar je mailbox gaat klik je op gebruiker zoeken, daar vul je in pendelmieke en selecteer je haar naam... dan kun je je mailtje sturen, dit geldt ook voor de andere namen.... kunnen jullie hier wat mee?
Hallo allemaal. Pff er wordt hier wat afgekletst zeg. Als ik vragen mag waarom laten jullie pendelen? Geloven jullie daar in? Ieder zijn ding hoor maar ben je niet bang dat je je daar op vast gaat pinnen? Dit is niet negatief bedoelt hoor maar ik heb er zelf helemaal niets mee. Zijn de eerste zwangere dames al bekend?!? groetjes Lizzien
ik ook niet hoor, maar meer voor de lol... er zijn er vandaag heel veel zwanger! echt een supervruchtbare dag!.. hoe kom jij aan die leuke cyclusbanner?
Hoi allemaal! Allemaal druk bezig met wachten en klussen? Hier ook nog wachten, maar voel me wel anders dan de vorige maand... het rommelt, heb hoofdpijn, was net misselijk in de auto.... Maar ja, het is nog veel te vroeg om klachten te hebben! Hebben jullie klachten tussen eisprong en NOD? Groetjes!
Inderdaad! Nu kunnen we niets meer doen dan wachten en hopen op een vruchtbare maand! Dat zou een leuke kerstcadeautje zijn! Groetjes vanuit hier!
heey ff vraagje gisteren of vandaag moet mijn ei langkomen of zijn langsgekomen. Ik heb nu een zeurende buikpijn en net op het toilet roze op het papier? zou dit mijn ei kunnen zijn geweest die dit veroorzaakt. ik heb er ergens iets over gelezen maar kan het niet terug vinden. liefs triez
ik heb net iets gevonden in een ander topic meerdere dames die hetzelfde noemen beetje ongi buikpijn en heel licht bloedverlies rondom het ei.... ik wacht ook rustig af, maar vindt het erg spannend succes liefs triez
@xenas81 http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15 hier staat er op pagina 2 in het midden ergens als ik me niet vergis
@xenas81 Zo te zien, loop ik ook gelijk heb gisteren mijn eisprong gehad, en heb vandaag idd een beetje buikkrampjes...