Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veel mensen hier wel gelijk lopen zeg! Je merkt meteen dat het hier een stuk rustiger is, nu de meesten nog een tijdje moeten wachten...
    Dan heb ik altijd weer de tijd om te fantaseren..... wij zijn het zelfs al eens over de kindernamen! Is dat heel erg?

2. Niet meer actief

He meiden, alles goed hier?

Bij mij zijn de :evil: :evil: weer pleite dus ik kan weer gaan oefenen voor het echte kluswerk :D

Heb een pendel voor januari, maar ga er natuurlijk alles aan doen om het een maandje naar voor te schuiven ;)

3. hey meiden!
    ik ga zo zeker even op die link kijken!
    tnx!

jaaa niet erg hoor Jelske...
    Wij hebben ook al namen..
    Voor een meisje zijn we het zoizo eens...
    Dat wordt Anouk...
    Voor een jongen vindt ik Jona super leuk...
    Maar daar zijn we het nog niet helemaal over eens!
    en jullie?

Groetjes

4. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Xenas leuke namen hoor.

Hier in het oosten hoor je de naam Anouk heel veel maar Jona vind ik echt schattig hoor.
    We lopen gelijk op he. Jij hebt je nod ook zo rond 6 december?

AL ZWANGEREN ONDER ONS!

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nee ben nog niet zwanger, moet nog altijd mijn eerste gesignaleerde ei hebben! :( ;)
    Maar goed, we blijven optimistisch!

En namen verklappen we nog niet! ;)

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen25: ik heb ook een pendel voor januari... en bij mij lijkt het bliksembezoek van de duiveltjes (meer was het deze maand echt niet) ook weer afgesloten... op naar de klusdagen... Deze week maar vast een warming-up doen!

7. triez

triez Actief lid

Zou januari onze maand worden dan?
    ik heb ook een nieuwe pendel voor januari ( al 2 keer een jongen...)Manlief blij hihihi
    spannend meiden mijn klussen is weer voorbij. 8) Gaan uiteraard gewoon verder voor de lekker :oops:

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Triez en Jen: we gaan er gewoon voor dat januari onze maand wordt!

9. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Brigitte:Leuk dat je al antwoord hebt gekregen van Caruli, ik ben nog aan het wachten.

Bij mij nog steeds geen :evil: :evil: gesignaleerd en ik hoop dat ze niet komen opdagen ook :D . Probeer er niet te hard op te hopen en mij met 1001 dingen bezig te houden zodat ik er niet aan moet denken.
    Houd jullie zeker op de hoogte!

Xenas:Vind Jona ook een hele mooie naam hoor.

Fientje

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    hee meiden,

Wij hebben de namen ook al bedacht hoor, vertel ze nog maar niet.

sonja heeft voor mij gependeld december, ben benieuwd, al moet ik zgg dat ik er niet echt in geloof, hoe zit dat met jullie dan?

Groetjes!

11. Niet meer actief

Merel, priscilla of Myrthe voor een meisje,
    Noah of Ruben voor een jongen...

12. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Als het waar is zijn wij in januari allebei zwanger van een jongen ;)

13. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    ik bedoel brigitte22

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mochten we weer een dochter krijgen dan hebben we al een naam, maar voor een jongen niet. We zijn het eigenlijks nog nóóit eens geworden over een jongensnaam. We hebben daarin te verschillende smaken :(

15. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja, ik vind het kiezen van een jongensnaam ook veel moeilijker dan een meisjesnaam. Mss omdat we allebei graag een meisje willen.
    Alle suggesties zijn welkom!

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Talleke: dat zou inderdaad toch wel heel erg mooi zijn.... heb mijn mannetje al gemeld dat hij maar flink zijn best daarvoor moet doen... ;)

17. Fijn dat ik dus niet de enige ben die nu al weer hoe de kids gaan heten nog voordat ik zwanger ben! ;)

Wij waren juist al heel snel uit de jongensnaam, daar hebben we het al jaren over: dat wordt Thomas.

Voor een meid weten we inmiddels ook al dat dat Floor gaat worden.

Ze zijn niet echt origineel, maar we vinden ze zo leuk!

18. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ook mooie namen Jelske.

19. Niet meer actief

Tjee wat kunnen jullie ouwehoeren zeg.. :)

Wij hebben nog geen idee voor de namen, vind het wel erg leuk om er naar te zoeken..en als ik op tv ofzo iets hoor wat ik leuk vind dan onthoud ik dat ook alvast... :D

Hou wel van wat apartere namen. Een vriendin van ons is drie weken geleden bevallen van een zoontje; Keyano, vind ik ook wel wat hebben.

Geloof niet echt in het pendelen, maar vind het wel grappig om te laten doen! Ben benieuwd of het gaat kloppen...

20. Ik houd alle namen om me heen ook ontzettend in de gaten nog wel... wie weet komen we nog veel leukere namen tegen!

Laatst had mijn vriend zelfs een naam voor een meid gezien op zo'n bord waar iemand is geboren, alleen vond ik t zelf geen mooie naam, maar ik vond t zo lief!

Zelf is ie er niet zoveel mee bezig, maar weet ie zelf dat dat nog wel meer komt als het eenmaal zover is...

Doei!

Deel Deze Pagina