@brigitte22 JE moet het inderdaad gewoon even afwachten met je vakantie anders maak je eigen druk om niets en als het dan eenmaal zo ver is dan zie je wel weer verder. Leuk man ski vakantie ben jarloers gaan jullie met zn tweetjes?
@ Brigitte: Gewoon gaan skieen jho Leuk man. Ik ga met kerst een weekje snowboarden heerlijk! Heb ik gelijk wat afleiding. Maar ik snap je wel hoor. Wij willen in april/mei naar Mexico als we dan in die boekjes aan het kijken zijn denk ik soms wel "stel dat ik dan.... kan ik dan wel zo ver vliegen, hoe zit het dan met eten en inentingen? en is het niet zonde om zo'n reis te plannen als je moet gaan oppassen" Maar ja aan de andere kant... Stel dat we nog jaren bezig zijn voordat het allemaal gaat lukken. Ik kan daar dan toch niet mijn hele leven op afstemmen. Dan zou ik niks meer kunnen plannen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Eerst maar even op wintersport en lekker klussen dan zien we daarna wel weer verder.
@Talleke en lucky: we gaan ook zeker skieen als we het rond krijgen. Waarschijnlijk met 2 vrienden die nog niet veel geskied hebben dus mocht het zo zijn dan kan ik makkelijk rustig aan doen... We zien wel... maar het is wel iets waar je soms aan denkt. Ga mijn leven er ook absoluut nog niet op inrichten... voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar.... wil dan wel leuke dingen kunnen doen Wij hebben in ieder geval onze verre reizen nog maar even in de koelkast gezet... maar moet zeggen dat we er afgelopen 2 jaar 4 hebben mogen maken dus mag zeker niet klagen..... hihihi
Hoi Brigitte, Als je zwanger zou zijn zou ik wel naar Oostenrijk gaan maar niet gaan skieen. Ik heb gisteravond mijn laatste pil geslikt. En tot maart gaan we veilig klussen. Dan gaan we nl. ook op skivakantie. En eerst kijken wat mijn lichaam doet. Maar je kan zelf nog zo goed skieen (ik ski zelf ook al 22 jaar) maar iemand anders hoeft maar tegen je aan te skieen. En je mag niet hoger dan (volgens mij) 2000 mtr hoogte komen. Daar is de lucht te dun en krijg je niet genoeg zuurstof. Maar toch wens ik je veel succes met zwanger worden. Groetjes, Noa
Hallo allemaal, Ik heb ook een hele leuke baan als directiesecretaresse en hoop ook dat ik dan eventueel drie dagen kan gaan werken. Ik wil rond februari/maart ook gaan skiën. Ga niet van alles laten, stel dat het nog een jaar duurt. Als het toch zo is, zijn er nog wel oplossingen te bedenken.
heb al twee dagen stinkende hoofdpijn...! zou dat de eerste tekenen zijn van ontpillen? ben net anderhalve week gestopt! leuk nou begint het echt! Groetjes!
Wij gaan inderdaad gewoon de vakantie naar de sneeuw proberen te regelen en als ik dan wel het geluk mag hebben zwanger te zijn zien we dan wel....
Ja precies, vind ik ook.. Je moet niets laten. Er valt altijd wel weer een oplossing te vinden. En als je dingen gaat laten valt het ook veel meer tegen als het lang duurt zwanger te raken.
Hallo ontpillers! Ik word zaterdag nog ongesteld en daarna ook geen pil meer voor mij! We waren eerst van plan om het nieuwe jaar in te gaan zonder pil, dus nog 1 strip, maar ik kan eigenlijk niet wachten, dus heb ik mijn man gisteravond verrast met dit nieuws. Hij was heel blij! Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam hierop reageert. Vooral na al die verschillende reacties van jullie gelezen te hebben! Echt leuk en spannend! Liefs Saskia
hoi meiden! @ brigitte22: Wij gaan ook in maart naar oostenrijk! we hebben wel alles geboekt want we gaan met de fam van mijn man... als ik zwanger ben tegen die tijd.. ga ik natuurlijk wel mee maar niet skieeen.. Het is dan wel zonde van het geld..(want heb al moeten betalen voor skihuur en eventuele lessen) maar goed.. We konden het natuurlijk ook niet vertellen dat we bezig zijn.. En dalijk zijn we nog niet zwanger en kan ik niet mee skieen.. dus we hebben deze beslissing genomen! Maar vindt het niet erg hoor dat ik niet zou kunnen skieen hoor als het zover is natuurlijk hahahah!
hee meiden, Ik ga in februari naar thailand en heb ook af en toe mijn twijfels zo van wat als ik nu zwanger ben dan, maar als je daar nu al rekening mee gaat houden, terwijl het nog wel jaren kan duren (hoop k natuurlijk niet!) dan kun je niks meer doen. Werk trouwens ook als secretaresse en hoop dat als er een kindje komt ik van 5 dagen naar 3 dagen kan, maar dat zie ik dan ook wel weer he! Groetjes
Wij gaan ook in maart naar Oostenrijk. Ik heb bewust gezegd dat we de maanden totdat we op vakantie gaan veilig klussen, zodat ik kan skieen. Maar zeker zodat mijn lichaam weer even kan wennen aan een leven zonder al die hormonen van de pil. Iedereen veel succes en plezier met klussen en met de wintersportvakantie.
oja.. ik werk ook als secretaresse ! en ik werk nu 40 uur.. wil eigenlijk 3 dagen gaan werken maar denk niet dat dat eht gaat lukken... al hoewel ze zijn hier niet moeiijk.. maar kwa financien bedoel ik dan wel moeilijk.. Mijn man gaat ook 4 dagen werken.. dus voor 3 dagen oppas nodig... misschien 1 of 2 dagen opa en oma hihi! maar dat komt helemaal goed!
Hey Evi Nee, nog niet getest. Ik wacht tot morgen en als de dan niet zijn komen opdagen, dan doe ik zaterdag morgen een testje. Spannend hé? Denk wel niet dat het iets zal zijn, maar je weet maar nooit . Laat het zeker weten wanneer ik meer weet. Grtz Fientje
@Fientje Dat je nog zo lang kan wachten! Je moet er niet vanuit gaan denk ik nee anders valt het zo tegen..maar wie weet! Ik hoop het voor je!
Tjonge, zo is het een paar dagen zo rustig, zo ben je na een dag werken ineens een paar pagina's bijlezen! Wat ontzettend leuk! Ik zou zelf het liefst 3 dagen in de week gaan werken. Mijn vriend is nu bezig zijn eigen bedrijf op te zetten dus die heeft weinig tijd. Wel flexibel qua begintijden en dat is wel weer handig omdat ik zelf onregelmatig werk (ik ben geen secretaresse, maar verpleegkundige). Ik sta zelf wel positief tegenover een kinderdagverblijf voor de overige dagen, dat is dan niet zoveel meer. Mijn ouders werken allebei en zijn ouders wonen ver weg. Groetjes!
Ik ben nog niet bezig met een oppas te bedenken. De moeder van m'n vriend wil heel graag oma worden dus die wil vast wel oppassen. Maar we hebben nog tegen niemand wat gezegd. En het kinderdagverblijf is ook een goeie oplossing vind ik. Dan leren ze gelijk met andere kinderen te spelen.