Wat veel secretarsses zeg... Voel mij bijna buiten gesloten (ha ha) @Saskia; veel succes!. We zullen je vast nog wel een spreken op deze site! Gr.
Kan me wel vinden in die angst hoor.... ineens wordt het echt concreet! Als zo'n kleine er is na al die jaren wachten, fantaseren kun je samen echt niet meer terug... dan ben je papa en mama voor de rest van je leven! en he, als zoveel mensen op deze aardkloot een gezin kunnen groot brengen kunnen wij het toch ook!
@Evi Ja, weet dat je er niet mag vanuit gaan, maar het voelt gewoon zo aan; raar he. Laat jullie zeker iets weten. Voor de rest, ik moet geen oplossing zoeken voor mijn werk want ik word voltijdse mama! Natuurlijk; als ik een deeltijdse job kan vinden die me aanstaat, dan ga ik er wel voor maar dan wel maar voor een dag of 3 zodat ik toch nog veel tijd met mijn kindje kan doorbrengen. Fientje
Hey! Zelf ben ik leerkracht en dit jaar juf van groep 0/ 1! Het is ontzettend leuk om met kinderen te werken, ben mijn hele leven al gek van kinderen! Zelf wil ik het volgende schooljaar (mocht ik binnenkort zwanger raken) 2/ 3 dagen werken... waarvan ook ochtenden. Mijn man wil 4 dagen gaan werken. Voor de andere dag hebben we een lieve oppas nodig (oma's ) Dus dat zit wel goed! Nou nu net weer een donkerder ovulatietest gehad (zo donker heb ik hem nog niet eerder gezien, dus hopelijk gaat het de goede kant op!) (Ja sorry, heb je mij weer te zeuren over die ovulatietesten en mijn ei, maar dat komt omdat ik dán pas een kans heb om zwanger te raken, mijn aller eerste ei!) Dus mijn aller eerste kans! please test, wordt donker!
Hoi lizzie. Ben zelf ook pas gestopt met de pil,maar de eerste x ontpillen was minder prettig. Vreselijke pijn aan mn borsten,is gelukkig nu over!Wens je veel suc6! gr linda
@ Juul Snap je onzekerheid best. Het is ook niet niets. Denk dat iedereen wel eens twijfels heeft maar als het zover is gaat alles vanzelf denk ik..
Hier sinds juni gestopt met de pil, maar omdat mijn man voor een half jaar op uitzending moest voor zijn werk, zijn we nu dus bij ronde 1 aangekomen. Heb gelukkig weinig last gehad van ontpillen. Netjes een cyclus van 32 dagen elke keer. xxx Joyce & Arjan
ik vind het niet gek, dat je al namen aan het bedenken bent. of er al over uit bent. wij waren het met meisjesnaam gelijk eens....en die blijft steeds t leukste ik verklap hem nog even niet jongensnaam vind ik moeilijker Jona is idd wel een leuke naam!
@Fientje: balen joh dat ze toch gekomen zijn... ik had goede hoop voor je! Ga voor je duimen in de volgende ronde.. enneh 3 keer is scheepsrecht he!
ik ben nog altijd niet ongi....:S ik vraag me af of het wel zou kunnen meteen de 1e keer proberen en meteen zwanger! ik weet dat mijn moeder toen 2 weken was gestopt met de pil en zwanger van mij was en bij mijn broertje hetzelfde! ik heb de pil in augustus voor het laats genomen en ben toen op 12 september 8 oktober en 3 november ongesteld geweest! (dus cyclus van 26 dagen iedere keer!) ach ja nog maar even afwachten! als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik maar voor de 3e keer testen! veel succes iedereen groetjes dani
Balen Fientje! op naar de 3e ronde dan maar... ik moet nog even een week wachten voordat ik kan testen!
Leuke bezigheid op mijn werk om deze verhalen allemaal te lezen. Het is hier bij de gemeente (receptioniste) namelijk zoooo rustig op de vrijdag. Maar goed, al lezend (met steeds meer kriebels in mijn buik) kom ik de tijd wel door. Morgen en daarna geen nieuwe pil strip meer! Groetjes
Hey meiden, bedankt voor het medeleven! Ikzelf blijf er nogal realistisch onder; het is natuurlijk niet fijn en je wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn; maar door je er ziek in te maken kom je natuurlijk niet veel verder he; dus; beter een beetje positief bekijken. Op naar de volgende ronde Fientje
@Fientje: zo mag ik het graag horen... ik baalde vorige week ook toen ik (minimaal) ongi werd maar ga er volgende week gewoon weer helemaal voor...
Ik ga er niet vanuit. Klus ook niet op de goeie dag.. Zo is het een stuk relaxter volgens mij..We zien wel.. En als het heel lang gaat duren, ga ik er wel op letten.
We gaan er gewoon weer met volle moed tegenaan en oefenen erop los ! Brigitte; heb jij m'n pendel gezien? Voor mij zal het een maandje later zijn . Fientje
@Fientje: nou dat zou nog eens mooi zijn als onze pendels uit zouden komen.. hoeven we niet al te lang meer te wachten en te oefenen (hoewel het thuisfront kan het oefenen wel waarderen)... Wij klussen ook gewoon door zonder er echt rekening mee te houden wanneer het gunstig zou zijn... maar heb al begrepen dat als je netjes iedere 2 of 3 dagen klust je een goede kans maakt... dus dat doen we dan ook trouw.....