@Fientje: hahahaha.. maar jij bent nu natuurlijk een maandje verder.... Ik moet zeggen dat het me nog wel bevalt...hihihi.. alles gaat beter dan tijdens de pil
Ja dat wel, maar las onlangs hier ergens op de site dat ze er elke dag voor gingen en dan dacht ik toch wel even van "Hoe doen ze het in Godsnaam?" (niet letterlijk, maar figuurlijk hé ) Enfin; voorlopig houden we het ook maar op om de 2 a 3 dagen en dat is voor mij zeker meer dan genoeg. Toedels!
@fientje: ja iedere dag is me ook net weer wat te veel van het goede... dan is het haast net als tandenpoetsen ofzo.. hahahahaha.. nee dat hoeft voor mij ook niet... En lees ook wel dat het voor het soldatenleger van onze mannetjes ook beter is om het niet iedere dag te doen......
Wat een druk gekwebbel weer hier, heerlijk! Lekker weer het weekend in om Sinterklaas te vieren! Ik hoop echt dat we volgend jaar een kleintje erbij hebben in het gezin.... Hier gaat het wel goed.... afgelopen woensdag wel even een ....moment.... een patient die ervan uitging dat ik een vriend had omdat ie dacht te zien dat ik zwanger ben.... GRRRR Nu maar hopen dat ie ook voorspellende gedachtes heeft.... Nog een week wachten tot mn NOD, maar heb sinds gisteren ineens wel krampjes en steekjes die ik tot nu toe niet heb gehad... ben heel nuchter maar begin nu toch de hoop te krijgen dat het met een innesteling te maken kan hebben.....
nou dames ik ben nog altijd niet ongesteld......heb net ff uurtje geslapen was echt kapot!(en waravan:S?weet ik niet) ook nog redelijk vaak plassen en ik ook iets meer en ook dingen waar ik normaal geen trek in heb (melk drink ik normaal nooit en ijs) ach ja.........even tot maandag afwachten groetjes dani
Hallo ben nieuw hier. Iedereen succes met zwanger worden. Ik wacht eerst nog even af. We zijn nog niet speciaal aan het klussen. Wel met de pil gestopt, dus we zien wel hoe het gaat. Mijn 1e ongi na het stoppen van de pil was maar 1 dag en heel weinig. Toen stopte het een dag en had ik nog een dag bruin bloedverlies. Aangezien ik niet precies weet wanneer ik mijn volgende ongi krijg (ik had de eerste keer een cyclus van 30 dagen) is het maar afwachten. Ik ben nu twee maanden met de pil gestopt. Heb veel last van mijn borsten gehad, en ook misselijk geweest. Sinds een week was ik dat bijna elke dag. Verder ook heel moe etc. Maar ik lees dat het dus ook door het stoppen kan komen. Ik ben er nog niet zoveel mee bezig dat als het niet zo is dat ik helemaal van de kaart ben. doei X Nikkie p.s. ik lees net mijn onderschrift, heb zo'n cyclusbanner genomen. Haha Nou vriendlief is er vanavond al niet dus dat wordt niks hihi.
Hey Jelske, Bedankt. Waren jullie ook zo moe na het stoppen met de pil? Ik ben zo moe de laatste tijd. Maar ja misschien is het de winterblues ook wel. Slaap ook erg slecht momenteel. Moet ook heel vaak plassen. Nou ja we zien het wel. Het duurt nog wel even voordat ik zekerheid heb. Er is een kleine kans dat ik wel zwanger ben maar ik denk van niet. Ik heb wel veel te lezen hier Iedereen een fijn weekend alvast en veel klusplezier haha. groetjes Nikkie
Ik was inderdaad ook veel moe, maar ik had het ook gewoon druk! Ook al is het moeilijk, ik probeer niet meteen bij alle klachtjes aan de pil of een zwangerschap te denken.....
hai Nikkie, Welkom! Ik was ook erg moe na het stoppen met de pil en sliep ook echt slecht. Wordt nu gelukkig alweer wat beter. @fientje: balen meid! hopelijk de volgende ronde meer geluk. groetjes!
Ik was ook na 2 weken erg moe.. na mijn eerste ongi is het nu weer wat beter maar ben nog niet echt helemaal fit. Kan ook janken om niets... heerlijk dat stoppen met die rotpil!
Hoi Brigitte, ook hier dat janken hoor, is me vriendje niet zo blij mee. (maar de extra klusdagen maken dat wel weer goed haha...) Hoe heb jij iemand gevonden die voor jou kon pendelen als ik vragen mag? Groetjes
@Fientje jammer van de , op naar derde ronde. ik misschien ook wel, nog geen maar heb wel getest, kon me niet inhouden jammer genoeg viel er niks te zien we wachten nog maar even af dan iedereen veel succes
He ladies, Zou vandaag een heerlijk dagje gaan relaxen bij thermae 2000 met mijn moeder en mijn zusje. Loop ik vanochtend ineens weer helemaal leeg, oud bloed (bruin). Heb nu dus een baaldag ! Had weinig behoefte om op die manier in mijn blote kont door de sauna te huppelen... Snap er ook weinig van want dinsdag waren de duivels vertrokken.... Fijn hoor dat ontpillen!
valt niet mee he die pilrommel kwijt raken meiden onthoudt het is ooit weer over... oke schrale troost ik weet het. ps wat kletsen jullie veel kan het niet bijhouden hoor hihihi fijn weekend! liefs triez
Kijk ff bij lounge en daar staat van alles onder het kopje pendelen! Caruli pendelt, pendelmieke pendelt ook, dus die moet je dan een pbtje sturen (persoonlijk berichtje) Daarin zet je je naam en meisjesnaam en een vraag: bijv. wanneer raak ik zwanger en wat is het geslacht! Komt goed zo?! doegie xxx marsab
Hey Jen, Dat is balen zeg. Lekker anders zo'n dagje. Met tampon werd het ook niks? Is bij iedereen de cyclus zo in de war na het stoppen met de pil? Mijn 1e ongi was maar 1 dag (wel rood) daarna stopte het al en had ik een dag niks. Toen nog een dag bruin bloedverlies, een klein beetje. Erg raar. Ik ben het normaal altijd wel 4 dagen. Voordat ik aan de pil ging, zo'n tien jaar terug was ik het altijd zeven dagen. Maar ja het zal nu wel weer op gang moeten komen. Al hoop ik die erge krampen en het vele bloedverlies niet weer terug te krijgen. Wat zwanger worden ben ik nu nog relaxed. Ik zie het wel. Mocht het dan over een half jaar niet zo zijn dan ga ik wel bezig met temperaturen e.d. We hebben pas besloten om er voor te gaan vandaar en ik wil er niet gelijk zo'n druk op zetten, het heeft voor mij niet echt haast. Vinden jullie dat raar? Of zijn er nog meer die er wel zo over denken. liefs Nikkie