Ha meiden, heb net een hele leuke 'online zwangerschapstest' gedaan. Ik had zowaar een kans van 68% om zwanger te zijn, hi, hi. Niet iets om al te veel waarde aan te hechten, maar wel grappig! Nog 10 dagen tot NOD.....! spannend!
had voor mijn eerste NOD na mijn pil ook allerlei kwaaltjes zoals heel erg moe, huilen om niets, misselijk, maar dit alles kwam uiteindelijk toch van het ontpillen... het lijkt allemaal erg op elkaar moet ik zeggen ik had in mijn eerste maand op die onlinetest zelfs een kans van 74% maar mooi dat het niet zo was.... hahaha
@Debster - Ik zit pas in de tweede ronde, maar vind het wel erg typisch allemaal... ook al weet ik zo goed dat het nog ontpillen kan zijn..... pfff.... waarom kan ik nu niet de nuchtere ik zijn die ik altijd ben? Vind het ook raar, omdat ik daar de eerste ronde helemaal geen last van had! Nu sta ik al een paar ochtenden op met het gevoel alsof ik veel te veel heb gegeten..... @ Dani -Weet je al iets meer meid?
Leuke site! Ik heb 61% kans! haha..ach we zien wel! Zie dat ik vandaag m'n vruchtbaarste dag heb..maar vanavond komt er niets van..
Zit hier te wachten tot mijn eitje komt... de eerste tekenen zijn er al... een dezer dagen zal het wel weer zo zijn... dus morgenochtend de wekker maar wat vroeger om nog wat te klussen....
Hey meiden, Eigenlijk moeten we toch wel beseffen dat we heel gelukkig zijn. Allemaal bezig voor een wondertje en een lieve vriend die het ook wil!
hihi inderdaad! We boffen ook enorm natuurlijk! Als je zo lang hebt moeten wachten tot de man in kwestie ook zover is... Superspannend als de pil dan toch de deur uit mag! Groetjes Jelske
Herkent er ook iemand pijn in de onderrug en rond de navel? Ik heb hier nu erg last van. En ook weer last van mijn borsten, dat gaat de hele maand door (ontpillen?) Was ook af en toe duizelig, vorige week ook al. Ik moet pas volgende week ongi worden als het goed is. We zijn idd allemaal erg gezegend, wij willen het beide nog maar sinds kort. Maar ik had ook niet van mezelf gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Ik vind het allemaal erg spannend en ook wel wat vreemd. Je voelt nu ook ineens van alles, normaal ben je aan de pil dus dan weet je wat er gebeurt. Geen eisprong en altijd op dezelfde dag ongesteld worden. Succes allemaal. X Nikkie
Ik duim ook voor iedereen! @ Nikki Ik vind het ook allemaal erg spannend. Je bent ineens bezig hoe je cyclus in elkaar zit enz. Daarvoor sta je er nooit bij stil..tenminste ik niet. Ik wist echt niet wanneer ik m'n ei had..
Vandaag dus...ghehe Voel me erg moe...beetje lusteloos. kruip t liefst op de bank met n deken om me heen. lekker... dat kan 2 dingen betekenen...we zullen maandag zien.
hey meidenhebben jullie al kerstplannen gemaakt? gaan jullie lekker uit eten of blijven jullie thuis? op dit moment heb ik een beetje een dip.. er is een stel in onze vriendengroep wat al een tijdje uit elkaar is.. en nu heb ik vanmorgen ruzie met haar gehad... omdat zij vindt dat ik aan haar ex had moeten vragen waarom hij haar niet had uitgenodigd.. heel raar allemaal! beetje vaag verhaal dus moeilijk om hier neer te zetten.. maar voel me nu gewoon best klote... pfff.... heb er nu ook niet zo'n zin in.. liefs ....