Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Debster

Inderdaad vandaag ja! haha..maar ik heb niets gevoeld of gemerkt..

Succes maandag!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,306
    113
    @xenas:

hee meid, moet je je niet klote om voelen hoor. zij heeft niet het recht jou te vertellen wat je had moeten doen hoor. als je met beide bevriend bent is het heel moeilijk om zoiets te hebben, want dan krijgt een van beiden het gevoel dat je partij voor de ander kiest. dat moeten ze toch echt samen oplossen..kop op he!

Groetjes Suus

3. tnx Suus!

4. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    kon het ook niet geloven toen mijn man er zelf over begon :confused:
    hier nog steeds geen enkel teken van :evil: :evil:
    duim ook een beetje voor ons ik hoop stiekem toch dat we deze kerst al met zijn drieën kunnen vieren!
    meiden ik hoop voor iedereen dat het nieuwe jaar zwanger begint en veel klusplezier!
    groetjes amidala

5. Misschien dat ik daarom nu ook ongeduldig begin te worden, ondanks dat het pas de tweede ronde is. Met mijn vriend zijn we er wel al erg lang over bezig. Zo gauw ik de indruk kreeg dat ie er wel voor open stond, vertelde hij dat er in de familie een erfelijke ziekte zit waarop ie dan onderzocht moest worden. Hij had het er wel ooit over gehad, maar nooit in die zin.... En dan moet je dus maanden wachten tot je daar terecht kan, dan tot je de uitslag krijgt..... als je dan eindelijk weet dat het mag......

6. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    Mijn vriend vraagt ook steeds of we al met z'n drieen zijn!

Zo lieeeeef! Misschien een geweldige kerst! Maar reken er niet op!

7. nou meiden!
    nog steeds niks hier!
    ook geen tekens... wel pijn aan mijn tepels..
    en rommelige darmen!
    blijfen duimen hoor!haha

kus

8. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    spannend xenas!

Ik duim voor je..laat je het weten morgen? of wanneer ga je testen?

9. nee ik wacht het ff af...
    al zou ik natuurlijk wel gelijk morgen willen testen he!
    haha!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,306
    113
    hoi meiden,

Hier even een beetje verwarring, vandaag temp gestegen, maar ook een positieve ovulatietest? ik snap het ff niet, denk dat ik me vraag even neerzet bij het tempforum, misschien dat zij dit snappen. Ik even niet meer..Maar ja, hebben voor de zekerheid nog maar even geklust, want je weet maar nooit.
    Toch zou het beide dingen positief zijn, want vorige keer had ik mijn ei op dag 25 en nu waarschijnlijk rond dag 17/18.

Groetjes

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik lees niet altijd alles dus ik val er weer even tussen.
    @Evi: ik was ook nooit met mijn cyclus bezig, kon de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongi werd toen ik aan de pil was. En nu voel ik ineens van alles.
    Ben wel wat aangekomen van het stoppen denk ik, mijn broeken zitten strakker (of waren het de pepernoten :) )
    Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar nu mijn NOD nadert sta ik er wel bij stil.
    Mijn vriend is er verder niet zo mee bezig, als het zo is dan pas denk ik. Wij zijn er beide best wel nuchter in. Als ik ongi word dan is dat jammer, verder niet. Pas na een half jaar zou ik wel wat ongeduldig worden denk ik.
    Nu dus nog geen temperaturen of ovulatietesten. Maar ja dat kan veranderen als mijn cyclus bijvoorbeeld deze keer op 40 dagen zit ofzo. Hoop van niet...
    Iedereen succes met testen en voor de meiden die ongi zijn geworden: volgende ronde beter!

X Nikkie

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Suus1983: een ovulatietest geeft wel de LH-piek maar dat kan ook het einde van de piek zijn... en dan na je ei stijgt je temp als het goed is.. dus het kan zijn dat je ei inderdaad net geweest is

Ik zit hier op mijn ei te wachten (ben net een kippetje hahahaha)... sinds een uurtje wat buiksteekjes; had ik vorige keer een dag voor mij ei ook dus misschien dat het morgen komt.... Alleen wil mijn mannetje vanavond even niet klussen... gisterenavond wel en hij zegt dat er dan genoeg zit tot morgenavond... we zullen zien...

Maar eens kijken wat mijn temp morgenochtend doet.....

13. Debster

Debster Lid

Nov 20, 2006
    81
    0
    0
    Commercieel Medewerkster Binnendienst
    Nieuwegein
    :confused: kom je ook aan van het stoppen dan? moet zeggen dat ik ook aardig wat aankom, en zoveel pepernoten heb ik nie op :)
    nee, maar is dat echt zo?

14. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Nikki

Ik vind het ook wel spannend als mijn NOD nadert..Maar ben er verder ook niet heel erg mee bezig. Zou het wel heel gek vinden als het meteen raak was..

Maar hoop wel dat m'n ongesteldheid regelmatig blijft anders ga ik misschien ook wel temperaturen na een aantal maanden. Maar voorlopig niet. Ik was voor de pil wel regelmatig ongesteld.

15. ja klopt..
    je kan idd aankomen van het stoppen van de pil..
    ik ben zelf 2 kilo aangekomen!
    pfff... waren ze er net vanaf!

gek eigenlijk.. als je begint met de pil.. dan kom je aan.. maar dus ook met stoppen!

maar goed.. dit kan wel voor iedereen anders liggen he!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    tja ik had gehoopt ook wat af te vallen na het stoppen maar was een kilo aangekomen die was er af maar inmiddels er weer aan haha

17. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    ha meiden hier nog steeds geen tekenen van :evil: :evil: eigenlijk snap ik er niet veel meer van hoor :oops:. Laat de duivels maar komen anders want dan kunnen we weer gaan klussen, ik word hier zo onzeker van :-k
    ik houd jullie op de hoogte!

kus amidala

18. @ amidala: jeetje meid... balen zeg!
    ja laat ze idd dan nu maar komen!

ik ben vandaag eerste dag overtijd...
    we zullen zien...
    laat ze maar mij bij voorlopig nog even wegblijven!
    hihi!

kus

19. hoe lang ben je trouwens gestopt met de pil?

20. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,306
    113
    hee Xenas, spannend! wanneer ga je testen?of wacht je nog ff af?

Groetjes !

Share This Page