Hoi! Velen zitten alweer dicht bij de NOD of al eroverheen! Spannend weer he? Hoelang wachten jullie totdat je gaat testen? Ik vind het al zo knap van mezelf dat ik nog niet heb getest.... maar ja, geduld is een schone zaak.... Hopelijk voor iedereen een positief weekend!
Ik ben juist 2 kilo afgevallen na het stoppen met de pil.... heerlijk! Verder in de klusfase... als het goed is is mijn ei in aantocht of net gesprongen... heb sinds gisteravond wat buiksteekjes en dat had ik vorige maand ook de dag voor mijn ei... voel het nu nog steeds.... benieuwd of we vanavond nog op tijd zijn....
hallo allemaal. Alles goed hier! Enas en jelske SPANNEND zeg! Voelen jullie al dingentjes of zijn jullie net zo nuchter als mij? Ik dacht namenlijk dat ik vlak voor mijn nod zenuwachtig zou worden. Is het raak ja of nee?!? Helemaal geen last van. Werd dan ook 4 dagen eerder ongi. bij een cyclus van 25 dagen. Netjes of niet. Nu heb ik 3 dagen flink gevloeid. Gister bijna niet en nu is het over. Zeg maar 4 dagen. Met de pil was ik het bijna een week ! Brigitte en Suus jullie flink aan het klussen. Veel plezier! En goed je best doen he Amidala jij al meer duidelijkheid? Lijkt me echt k*t die onzekerheid. Veel succes meid! Oke nog even over het afvallen of aankomen na het stoppen met de pil. 3,5 kg er af YOEHOE! groetjes Lizzie
Ik heb er nog geen kilo's af hoor.... een beetje erbij, maar ja ik ben ook veel meer aan het snoepen...... Ik vind het nu wel spannend worden hoor! Ik sta er best nuchter in, maar nu ik deze maand veel meer klachtjes heb dan de eerste maand, vind ik het wel spannender! De eerste maand had ik nergens last van, helemaal geen ontpillen (behalve het voorhoofd als een puber). Nu voel ik wel van alles.... Heb doorzichtig rekbaar slijm gehad, rommelende darmen, steekjes en pijntjes rondom de dag van de mogelijke innesteling...... Nu is het allemaal weer rustig.... dus ik wacht nog maar even af... we zien wel, meer kunnen we toch niet meer doen!
@ Amidala Heb je nog een keer getest? Wel spannend en anders moeten de maar snel komen! Ik voel niets bijzonders. Denk soms wel eens dat ik wat voel maar dan zijn het m'n darmen..Je let nu veel meer op je lichaam en volgens mij denk je dan al snel iets te voelen.. xXx Evi
hey meiden! nee nog niet getest ... vindt het allemaal wel spanned hoor! ik heb wat bleodverlies gehad 2 weekjes geleden ofzo meer een veeg was het... (misschien innesteling) en rommelende darmen (behoorlijk) en met mijn ei ook echt wel wat pijn gehad! en sinds een paar dagen behoorlijk pijnlijke tepels... maar ja.. het kan ook allemaal met het ontpillen te maken hebben he... we wachten af.... kus Xenas
Ik ben ook pas gestopt met de pil. Ik heb de laatste pil op 16 november ingenomen. Ik vind het wel erg spannend allemaal hoor! Ik heb wel allemaal van die vage klachten.. Klachten die ik ook zie bij het lijstje symptomen van zwangerschap. Maar voor mijn gevoel kan ik die symptomen helemaal nog niet hebben. Lijkt me wel erg snel (de hele dag misselijk, duizeligheid, hoofdpijn en een heel raar gevoel in mijn buik (darmen? maag?)). Ik zou volgend weeken ong moeten worden. Ik ben al eerder een tijdje gestopt met de pil en toen duurde het maanden voordat ik weer menstrueerde.. Ben dus erg benieuwd hoe het nu zal verlopen!
Hoi Marleen, welkom bij de club! Hier wordt meegeduimd! Ik hoop dat je snel weer een ritme te pakken hebt. En alle klachten die je beschrijft kunnen bij het ontpillen horen.... Groetjes jelske
We wachten het gewoon lekker af! Ik ben een tijd geleden dus ook gestopt met de pil (niet om zwanger te worden, maar omdat ik even geen hormonen meer wilde slikken) en toen had ik volgens mij niet echt "klachten". Ik kan het me tenminste niet meer herinneren.
Tja, je kunt verder weinig meer doen dan wachten, wachten en nog eens wachten..... en tegen de tijd dat je NOD er eindelijk is een testje doen.... Succes ermee!
Hee kletskouzen ! Lang geleden en dus veel bij te lezen, haha.. Zit ook midden in mijn klus dagen, vervelend hoor Fijn weekend allemaal hè ! Alle wachters; nog even geduld... Alle mede klussers; heel veel plezier De meiden met de s; volgende ronde beter, houd moed !
Dat zijn betere berichten hihi! Vanacht werd ik wakker van de pijn in mijn buik, ik heb gewoon krom gelegen zo een pijn! Waarschijnlijk komen de maandag dan wel. maar zo een pijn heb ik nog nooit gehad hey. iemand ook zo een ervaring bij de weer eerste 'natuurlijke' ongesteldheid?
Hi Raccon, Ik ben ook gestopt midden in de pil cyclus (na 5 dagen aan nieuwe strip begonnen te zijn). Meteen netjs na 3 dagen ongi. Dus als het goed is eisprong rond de 13de december, maar dat weet je dus nooit zeker in de eerste maand, zeker niet als je je pilcyclus niet hebt afgemaakt. Nu in de tussentijd, veel buikpijn, winderigheid , en heel kort na mij ongi echt steken in mijn zij. Ik gooi het maar op ontpillen, want al zwanger lijkt mij echt sterk. Ik zou gewoon vanaf je eerste ongidag 28 dagen tellen en als je daarna nog niet ongi bent dan pas testen. Good Luck! groetjes, Yvonne
hoi meiden... meld me ook maar even in dit topic... Ben zoals jullie zien 3 dagen overrijd, heb 2x negatief getest.. Wacht het af tot volgende week, en test dan wel weer ene keer... Probeer het een beetje los te laten... nog meer meiden overtijd?
Hey Claudia, Hoeveelste cyclus is dit? Misschien moet je nog ontpillen? Mijn NOD is 19 december. Maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word dan valt het ook niet tegen.
He meiden Ik ben sinds nov gestopt met de pil,maar ik heb sindsdien erg last van mn borsten. Heb toen ook een x getest maar helaas.... Dus ik denk toch echt dat het van hhet ontpillen komt,hebben er mensen hier ook last van gehad?ben benieuwd. gr linda
ik had een maand nadat ik gestopt was met de pil ( september gestopt met de pil) , allerlei symptomen en kwaaltjes. Na 37 dagen brak de ongesteldheid door. De maand erna, helemaal nergens last van, ja beetje buikkrampen, dacht dat het een buikgriepje was), en ZWANGER!
Hoi allemaal, wat is er weer lekker gekletst hierzo! @Juul Ik ben mn drinken wel aan het beperken, al was ik toch al niet zo'n fanatiek drinker. Dus als ik op een feestje niet drink is het wel geloofwaardig als ik zeg dat ik de BOB ben.... Zeker als weet dat het niet zover is, dus in de eerste weken drink ik wel gewoon.... Daarna niet of nauwelijks.... Ik ga ook niet mezelf helemaal gek maken door mezelf droog te leggen... Wie weet duurt het nog een jaar ofzo! Groetjes Jelske (die het nu spannend begint te vinden)
Meiden, Vanochtend toen ik wakker werd gewoon naar de wc gegaan, echter bij het afvegen kwam ik bloed tegen...En lichte veeg weliswaar maar bloed... Weet niet zo goed wat er van denken moet.. Wanneer mijn ongi normaal komt heb ik eerst veel bruine pruttel (sorry)..Nu dus niet meteen geheel rood.. Wat denken julie hiervan? Ik ga der maar gewoon vanuit dat het mijn ongi is....