Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    op naar de volgende ronde voor mij! :(

2. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Ahh shit Marsab. Ik zie dat jou ontpillingsronde 52 dagen duurde. Ik zit dus al op 63. Ging jij je zorgen maken?

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Hebben jullie dan nog niet een keer een ongi gehad na het stoppen met de pil?
    Ik dus na 30 dagen. Maar dat was 1 dag, toen een dag niks en nog wat bruin bloedverlies.
    Ben dus bijna twee maanden gestopt (foutje, ik vermeldde ergens 2 1/2) zit nu in ronde twee.
    Hebben jullie verder lichamelijk ook nog klachten?
    Ik ben de laatste tijd vaak misselijk, vooral s ochtends als ik lig. Na het opstaan gaat het wel weer. Net of ik steeds last heb van brandend maagzuur ofzo. Mijn eten van de vorige avond lijkt dan wel hoog te zitten.
    Bleeh.
    Of dit met elkaar te maken heeft weet ik niet. Er heerst ook griep. Voel me alleen verder niet grieperig.
    @Amadila: balen joh, hopelijk deze ronde raak!
    Gaan er ook nog mensen testen? Dan heel veel succes. Ik duim voor jullie.
    Ik moet pas zaterdag (of iets eerder?) ongi worden. Hoop het niet natuurlijk.

X Nikkie

4. jeskuh1981

Dec 9, 2006
    66
    0
    0
    he nikkie, ik ben gestopt met de pil , en gewoon om de 28 en 29 dagen ongesteld geweest, gelukkig veel minder lang als dat ik de pil slikte. ik zit nu ook in een "misselijke tijd "gister mee opgestaan en vandaag weer......ik moet dinsdag ongesteld worden en daarna eventueel testen , dus even afwachten nog

5. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Jelske

Afwachten dan maar..succes!

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Hier snap ik het even niet meer helemaal. Dacht dat ik vrijdagnacht of zaterdag mijn eitje had... had namelijk donderdagavond en vrijdag de hele dag buikpijntjes... en dat had ik de vorige keer een dag voor mijn eitje dus nam aan dat ie geweest was....

Maar vanmorgen was mijn temp zelfs nog een stukje lager... en heel erg rekbaar slijm (meer dan de afgelopen dagen)... dus misschien komt ie dan toch nog.... raar hoor! Afwachten maar even voor de zekerheid vanmorgen nog maar wat geklust.....

7. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    Hallo allemaal,

Even een vraagje..sporten jullie ook?
    Ik doe aan Bootcamp/Taibow daar moeten we vaak allerlei zware buikspieroefeningen doen aan het einde van de les. Weet iemand of dit kwaad kan?

Liefs evi

8. Niet meer actief

@evi; Op het moment sport ik helemaal niet... :oops:
    Maar heb wel ergens gelezen dat je als je zwanger bent het beste alleen je schuine buikspieren kunt trainen en liever helemaal niet.
    Nu kan het allemaal helemaal geen kwaad.

Doe wel regelmatig mee met soft- en honkbal, maar ja het is nu winterstop..ook heb ik een eigen paardje. Is pas 1 dus daar kan ik nog niet veel mee doen..

9. Goedenavond dames!

@ Marsab, voor jou ook weer door naar de volgende ronde, succes!

Hier nog altijd geen duiveltjes.... pfff hoop wel dat ik snel duidelijkheid heb!

@ Evi Als je twijfelt over de sport die je doet zou ik het gewoon overleggen met de trainer. Die zou er toch verstand van moeten hebben....

@ Jen Wat leuk dat je softbal doet! Dat doe ik ook! Hoor je niet zo vaak, terwijl het zo'n leuke sport is!

Groetjes Jelske

10. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hier weer flink gekletst zeg. Xenas en jelske, ik hoop dat jullie hier de eerste mogen zijn die posi mogen testen. Succes he!

Ik heb mijn onig er al een paar dagen op zitten maar ik blijf ongi krampen houden. Echt heel erg vervelend. Word er een beetje naar van :cry: . Kunnen dit ontpillings verschijnselen zijn?

De klussers heel veel plezier
    De wachters heel veel sterkte.
    De nieuwkomers gezellig dat jullie er zijn.

Groetjes Lizzie.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,430
    36,315
    113
    hee meiden, alles goed? ik zie wel dat het voor een aantal van jullie heel spannend is! Mijn temp. is vanochten met 0.4 graad gestegen en had afgelopen donderdag posi ovutest, dus ik denk dat ik op de wachtbank ben beland. (minste periode, ik ben altijd zo ongeduldig!)

Succes met klussen, wachten en testen!

Groetjes Suus

12. Niet meer actief

Hihi, hier sluit ik me volledig bij aan.

13. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Jelske

Dat wil ik m'n trainer niet vragen want anders weet hij gelijk alles. Hij is een kennis..

14. Oke, dat is dan inderdaad niet zo handig. Er is hier trouwens wel al een keer een topic over geweest. Daar hebben ze het ook over welke spieren wel en welke niet, moet je daar eens naar zoeken.

Groetjes Jelske

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Goedemorgen dames
    Nou hier was ik aan het wachten op mijn eitje en nog steeds rekbaar slijm... dus zou moeten komen... maar ineens vanmorgen wat bloed... ik snap er niets meer van......

16. Misschien nog een opruiming van binnen? Wat zit het lichaam toch vreemd in elkaar he?

Ik snap er nu ook geen hout meer van ;)

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ik hoop inderdaad dat het nog wat rommel is... of dat het van eitje komt ofzo.. maar weet niet of dat kan....

Net even gegoogled en daar staat in ieder geval dat een tussentijdse bloeding van eisprong kan komen dus misschien is het dat....

18. Dat zou natuurlijk kunnen.... waarschijnlijk zal het wel zoiets zijn....
    Ik ben hier nog steeds aan het wachten, dacht ik eindelijk duidelijke signalen van mn lichaam te krijgen houdt het nu alweer op....

19. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Het zou natuurlijk ontpillen kunnen zijn. Een vriendin van mij was tijdens het ontpillen ook soms na twee weken al weer (licht) ongesteld. Of misschien heeft je vriend iets geraakt met klussen....

Ik hoop dat je snel je eitje hebt.

Gr.

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Lucky: ja het zal wel zoiets zijn... als ik maar niet nu al weer ongi word... dan wordt het helemaal zo'n janboel... Maar ga er nog maar even vanuit dat ik nog een eitje krijg.. Mijn temp is namelijk wel op voor-ei niveau zeg maar....

Share This Page