Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster

Debster Lid

20 nov 2006
    81
    0
    0
    Commercieel Medewerkster Binnendienst
    Nieuwegein
    Tja kan het ook echt nog niet geloven
    Denk mijn lieve kereltje ook al helemaal niet als ie straxjes thuis komt. :D

En jij veel suc6, voor t echie!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    thanks! :D

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

GEFELICITEERD DEBSTER :whistle:

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Gefeliciteerd Debster, je bent maar een bofkont :)

@Evi: mijn NOD is 16 december. Heb nu wel weer ongikrampen dus ik verwacht dat het nu echt los gaat komen... :cry: Tsja dan is het niet anders. Dus ik kan nog niet zeggen hoelang mijn cyclus is, de 16e is uitgaande van 30 dagen maar ik denk dat het nu wel korter is.
    Je hoort het nog wel ff.
    Jij ook succes.

X

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hier worden de ongi krampen steeds erger. Heb last van mijn rug en ben met vlagen misselijk. Word gek van mezelf. Mij eisprong klachten zijn anders dus beetje vreemd. Heb net een paar testen besteld voor mijn gemoedstoestand. :rolleyes: .
    Ik was 4 of 5 dagen te vroeg ongi geworden. Stond gelijk met Xenas op de NOD. Misschien toch een innesteling geweest of begin ik gek te worden :oops: .

Ik voel me verdrietig! :cry:

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    @Debster: GEFELICITEERD! en dat in de 1e ronde, veel geluk meid!

Groetjes Suus

7. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Debster
    Super! Gefeliciteerd! Heel veel geluk
    :thumup:

8. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    ik zit ook in een spannende tijd , moet morgen ongi worden en heb helemaal geen last van buikpijn zoals normaaaalll ooohh ben zo nieuwschierig!

9. Debster

Debster Lid

20 nov 2006
    81
    0
    0
    Commercieel Medewerkster Binnendienst
    Nieuwegein
    Dank jullie allemaal..dit is echt leuk al die felicitaties . jullie zijn schatten!

10. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    Ik ben al vanaf eind mei gestopt met de pil maar is nog niks.. dus ja mag van mij wel ker hoor

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meidenl,
    Leuk om jullie verhalen te lezen! Wij hebben vorige week ook besloten om met de pil te stoppen als dit stripje op is (volgende week dinsdag). Ik hoop jullie dan ook allemaal snel te vergezellen met mijn NOD en andere verhalen. Gezellig, kunnen we mekaar wat door deze spannende tijd heen helpen.

Groetjes van Sofie

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    welkom! :D

13. Niet meer actief

Yoi Debster wat super ! :D :D :D gefeliciteerd, en nu veel foliumzuur snoepen enzo, precies doen wat de dokter zegt, alle goede tips vooral niet opvolgen ;)
    Super zeg!

Ik heb zelf ook maar een potje zwangerschapspillen gekocht, kan nooit kwaad toch, zitten ook allemaal overige vitamineralen in.
    En ook maar een testje besteld, lekker makkelijk, via de webwinkel, geen gezeur in een winkel. :oops:

Voel me nu toch al een week zoals ik me nog nooit eerder gevoeld heb, dus wil wel es weten waar ik aan toe ben.

Succes iedereen, in welke ronde dan ook.

14. @ Debster Gefeliciflapstaart, super zeg! Eerste ronde en de eerste van dit topic! Ontzettend leuk voor je, hopelijk volgen er snel meer!

@ Berna Welkom bij de club!

Hier nog steeds niks te bekennen, begin erg de neiging te krijgen om er morgen nog een testje tegenaan te gooien....

Groetjes Jelske

15. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    welkom nieuwelingen:D

@debster gefeliviteerd wat een geluksvogel ben je, de eerste ronde!:D

@jelske jammer dat het negatief is, ik zat met hetzelfde probleem las ik jouw was zou ik gewoon even afwachten ik weet dat het moeilijk is maar je kan elke dag wel testen. Dat zouden we het liefst willen, ik wilde na 8 dagen weer testen 's ochtends maar toen de :evil: :evil: :( je gaat er toch op hopen ergens! Heb je wel klachten?

@ xenas ik heb zelf bijna dezelfde lijst ik mag aleen een dag eerder testen wel dezelfde klusperiode! mijn vorige cyclus was dus 7 dagen korter als de tweede van 30 dagen, we zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje :D Ik denk dat ik de week ervoor voor de zekerheid ook maar een beetje klus waar mogelijk :D

groetjes

16. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    sorry Debster gefeliCiteerd :oops:

17. JEeeeeeeeh Debster!
    fantastisch meid!
    super gefeliciteerd zeg!
    ongelofelijk en dat in de eerste ronde! ik ben jaloerssssss!
    Hoe reageerde je ventje?
    liefs Xenas

18. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen weer getest maar weer negatief, dus die duiveltjes zullen toch wel een keer gaan komen.... Ik ga ook niet meer testen nu.... Maar hoop dat het niet lang meer gaat duren!

Groetjes Jelske

19. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Grrr... Nou ben ik helemaal niet happy hoor! Op 1 dec. kwamen mijn :evil: ; zijn 2 dagjes over geweest; ik dus blij; nu stond ik deze morgen op en was het weer één bloedbad! Heeft iemand van jullie dat ook al meegemaakt? Kan er echt niet meer mee lachen hoor :(

Debster:Een hele dikke proficiat hoor! Heel veel zwangerschapsplezier :D

Fientje

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Fientje: had je veel bloed of een beetje? Kan het zijn dat het een bloeding van je eitje is? Volgens mij heb ik dat gisteren ook gehad (maar was geen groot bloedbad; een keer aardig wat bloed in de ochtend en daarna nog een keertje wat bruin slijm... en wat kleine drupjes)..... Of het komt misschien nog van het ontpillen... In ieder geval balen! Ik hoop voor je dat het snel weer weg is....

Hier nog wat twijfel of mijn eitje inderdaad gisteren geweest is.... denk het wel maar door het bloed van gisteren toch wat onzeker... Als mijn temp nu morgen en overmorgen net zo hoog blijft of liever nog een beetje meer stijgt dan neem ik weer plaats op de wachtbank....

Deel Deze Pagina