welkom aan alle nieuwe meiden, maar pas op, dit forum werkt verslavend hoor, voor mij in ieder geval wel hihi! Ik zit op de wachtbank, na 3 dagen hoge temp had ik een kruis op dag 17. Kan wel kloppen, had op dag 15 positieve ovutest. Nou meiden, hoop dat we allemaal snel Debster kunnen volgen. Groetjes!
Hoi Suus en alle andere meiden, Het werkt inderdaad verslavend, ik begin het nu al te merken. Heerlijk is het om jullie verhalen te lezen. Zo weet ik weer wat mij vanaf volgende maand te wachten staat! Ben gisteren in ieder geval al even bij de huisarts langs geweest om even alles te laten checken (rubella etc) zodat ik helemaal voorbereid kan beginnen! Trouwens, hoe lang zaten jullie aan de pil? (ik al 12 jaar ondertussen) En heeft dat invloed hoe lang het duurt om zwanger te worden!
Hey Sofieke, Welkom! Ik was tien jaar aan de pil, dit is nog maar ronde twee. Het zegt niks hoor, ik ken zat mensen die gelijk of na een paar maanden zwanger waren. Helaas is daar niks over te zeggen. Ja erg verslavend dit forum. Ik neem me elke dag voor om even een dagje over te slaan maar ja dan moet ik toch even neuzen of er al nieuws is hehe en kan ik het niet laten om te reageren. grz Nikkie
Goedemorgen meiden... Hier weer eens een berichtje van mij... Hadden we net besloten om pas volgende maand er voor tegaan....konden we de verleiding gisteren niet weerstaan. Kinderen lagen heerlijk in hun eigen bed te slapen [terwijl onze jongste regelmatig tussen ons in slaapt] en ik dacht duidelijk te voelen dat er een eitje op springen stond [nu hopen dat het idd een eitje was]. Wordt het deze maand dus toch nog spannend....hopelijk krijg ik op m'n verjaardag een leuk kadootje [positieve test] en kunnen we de rest van de familie oudjaarsavond, even voor twaalf uur, het blijde nieuws vertellen. Altijd positief blijven denken hé.
Didl dus toch de rubbertjes de deur uit gedaan. Stouterd! Je hebt groot gelijk hoor. Zou te gek zijn als je met oud en nieuw kunt zeggen. Ik ben zwanger! Ik werd gister echt helemaal gek van mezelf dacht dus echt even ik ben zwanger . Stomme muts dat ik ben. Het zijn gewoon de voor tekenen van mijn eitje. Klopt zo ongeveer wel. Heb een cyclus van 25 dagen. Dag 11 mijn EI. En na 2 weken de NOD. Ik werd gewoon helemaal gek van die pijntjes. Voel me echt een dom blondje! Gister flink geklust en de komende dagen natuurlijk ook hopelijk 2e kerstdag geen ongi en een posi test! En natuurlijk voor velen met mij. Groetjes Lizzie.
Rond mijn ei voel ik me vaak ook net zwanger [vollere borsten, misselijk bij vlagen etc]....je bent dus geen domme muts hoor, je lichaam speelt een spelletje met je. We kunnen dus samen gezelli aftellen...spannend hoor.
@Diddl en Lizzie: hier af en toe ook wat van die vage klachtjes rond mijn ei (wat buikpijntjes en sinds gisteren zijn mijn borsten wat gevoelig en tepels lijken wat opgezet.... )... met zijn drietjes aftellen... wel gezellig hoor!
Wat zijn jullie lief. Begon te denken dat ik gek was. Ja we tellen dan saampjes af spannend. Ik moet mijn ei nog krijgen geloof ik alleen de voortekenen van mijn ei zijn wel erg vroeg. Des te meer reden om te klussen. Joeppie. Mijn mannetje is zo blij met mij. lizzie
He ladies, Ik ga mee aftellen, FF heeft mijn ei verplaatst... Was nu afgelopen vrijdag en in dat geval hebben we erg gunstig geklust ! Ik ga mee op de wachtbank...
Zijn hier trouwens nog rokers? Ik heb het boek van Alen Carr besteld. Ben al wel geminderd met roken wat ik overigens redelijk vol houd. Van 25 naar 10-15 sigaretten per dag. Ik GA overigens STOPPEN al ik blijk ZWANGER te zijn!
Jen25 bij jou schiet het op. Nog 9 daagjes. Spannend. Zou je de 2e zijn of zijn er nog bijna testers onder ons?
@Jen: wanneer zou je eerst je ei hebben gehad dan volgens FF? Gezellig met zijn allen op de wachtbank.... Ik begin het weer koud te krijgen.. had ik vorige keer na mijn ei ook... brrrr maar goed als dat betekent dat ik mijn ei gehad heb dan wil ik wel weer 2 weekjes kleumen! We hebben deze maand redelijk goed geklust dus met goede hoop naar het einde van het jaar
Gezelli zo met z'n allen aftellen...maakt het wachten misschien wat gemakkelijker. Hopelijk krijgen we allemaal HELE fijne feestdagen dit jaar.
hey meiden! geen roker meer .. ik ben januari 2005 gestopt... dus volgende maand alweer 2 jaar... de tijd vliegt voorbij! ik heb het de eerste week met pleisters gedaan.. daarna zelf gedaan... Afgelopen zomer op huwelijkreis geweest naar Mexico... en daar had ik me toch ineens een behoefte! pfff.. niet normaal meer... daarna geen last meer gehad!
Wat knap van je xenas! Ik ben 6 maanden geleden 20 kg afgevallen. Heb hier zo.n jaar over gedaan. Hier had ik de dicipline( weet niet hoe ik het moet schrijven) wel voor maar voor stoppen met roken niet. Stom he!
Hoi Lizzie, Grappig bij mij is het net andersom.., Discipline om te stoppen met roken genoeg maar een paar kilo'tjes minder lukt mij dan weer niet. Hoewel dat het idee om zwanger te worden nu wel motiveert om wat gezonder te gaan eten
Hoewel ik pas volgende week met de pil stop, kan ik nu al haast aan niets anders meer denken. Het lijkt wel of ik op ieder moment aan het uitrekenen ben en allerlei plannen maak. Leuk voor mijn werkgever dat ik zo lekker productief ben Ohhhh, help, wat gaat dat worden eens ik echt gestopt ben!