hihi sofieke, daar heb ik dus ook last van! zit nu ook ff tijdens werk een berichtje te typen, doe ik normaal 's avonds, maar kon ff niet meer wachten, weer zoveel bij te lezen. ik kom ook mee wachten hoor. heb volgens ff zaterdag mijn eitje gehad. Wanneer hebben jullie je nod? ik waarschijnlijk, zo rond de 23e, als ik uitga van 14 dagen na mijn eitje. Werd vorige ronde op dag 12 dpo ongesteld, maar ja is eerste ronde, dus ik ga maar gewoon uit van 14. Groetjes
Sofie, dan wordt het allemaal nog veeeeeeeel erger! Het is allemaal zo leuk en spannend en dan kun je heir op het forum lekker je frustraties kwijt zonder dat je meteen voor gek wordt verklaard!
Gezellig! Mijn vriendje vindt nu al dat ik overdrijf in mijn emoties rond onze beslissing. Fijn dat ik we dan tenminste bij elkaar op dit forum terecht kunnen! Kijk zo uit naar mijn eerste pilvrije cyclus. Dinsdag mijn laatste pilletje en dus rekenen op zaterdag ongesteld worden... Kunnen we gelijk de eerste week van januari aan een heel goed voornemen werken.
@lizzie: inderdaad, het wordt nog erger als je echt gestopt bent. Ik denk er volgens mij iedere dag wel een paar keer aan. Maar goed dat dit forum er is, want me vriendje is volgens mij een beetje zat van me geklep erover aan het worden. hihi
Ik zit hier elke minuut dat ik niet wat moet doen op het forum. Echt verslavend. Het huis is een zooitje en al een week geen eten in de kast hahaha. Nee hoor geintje. Maar wel erg gezellig hiero. Mede dank door alle forummers. Een gezellige club dames. Applausje voor je zelf! =D>
jaa super gezellig hier! thuis wordt me mannetje ook gek van me... haha dus daarom heel blij dat ik bij jullie terecht kan!
Ik ben ook 10 jaar aan de pil en ken ook meiden die gelijk zwanger werden dus volgens mij maakt het niet zoveel uit. Als het maar op gang komt/is. Ik vind het ook erg fijn om met jullie te kletsen. Ik ben dan nog wel niet bezig met temperaturen/ovulatietesten maar vind het wel heel spannend allemaal! Nog een paar dagen wachten..
Als het goed is mag ik morgen testen. Ik heb al wel een paar dagen last van mijn buik, mijn rug trouwens ook. Het zat in mijn rug nogal laag. Zelfs een beetje misselijk. Nu ben ik bang dat het misschien wel een buikgriep is. Mijn broer ligt er ook ziek mee op bed. Mijn temperatuur is 36.9 We wachten nog maar even af. Groetjes lucky.
@Brigitte: Nee, het kan zeker niet van m'n eitje zijn; dus eigenlijk al 11dagen . Toch niet meer normaal hé? Pfffffffff... wat is het soms snullig om een vrouw te zijn... Nu weet ik helemaal niet meer hoe ik mijn cyclus moet uittellen; wacht maar tot al het bloed verdwenen is en dan zal ik wel zien. Fientje
hey meiden! wat ik eigenlijk wil weten.. is hoe moet ik mijn temp opmeten.. en waar moet ik dan op lettten.. ik ga het nu nog niet doen hoor.. misschien over paar maanden als he tnog niet zover is...
Hier toch nog een klein beetje rose afscheiding maar zal nog wel van eitje komen... of misschien van het fanatieke klussen.... maar heb goede hoop dat het eitje geweest is en dat we weer aan het wachten kunnen beginnen...... @Fientje: wat ontzettend vervelend.... dus de hele tijd nu al bloedverlies? Op dag 11 van je cyclus kun je best al een vroeg eitje hebben hoor..... maar hoop voor je dat de ongi snel vertrekt.. dat maakt je toch wat zekerder... Stom he dat vrouwenlijf (zeker na pilgebruik)....
@xenas: je kunt je temp het beste elke ochtend op hetzelfde moment opnemen. Voordat je naar de wc gaat, tandenpoesten ed. Gewoon t eerste wat je doet als je wakker wordt. Ik doe het elke dag op zelfde tijdstip, zet in het weekend gewoon mijn wekker en slaap daarna verder. Als je je eisprong hebt gehad, dan stijgt je temp. @lucky: duimen draaien hard hoor! succes Groetjes Suus
@brigitte; had volgens ff woensdag mijn ei gehad, maar donderdag een temp dip en nu staat mijn kruis op vrijdag... Ach ja, ga mijn banner maar weer aanpassen..
o ja, ben trouwens 8 jaar aan de pil geweest, maar volgens mij is het bij iedereen verschillend hoe het lichaam erop reageert. Heb niet echt last van vervelende kwaaltjes ofzo, voel me eerder beter zonder die rommel in me lijf.
@Jen: en hoe was je slijm dan? Het wordt dus maar weer afwachten de komende weken of niet? Ik ga maar even uit van mijn vorige cylcus en dan zou ik op zijn vroegst na 30 dagen ongi krijgen... maar als ik net als vorige keer pas na 18 DPO ongi wordt duurt het allemaal nog wat langer.... dan ga ik het nog net redden dit jaar.... dus tussen kerst en oud en nieuw gaat boeiend worden...
Weet iemand dit: word je afscheiding meer of minder als je ongi moet worden? Ik heb al een paar dagen ongi krampen. Gister dacht ik: ja het is zover, maar het was wat meer afscheiding. Nu voel ik ook een soort samentrekking in mijn onderbuik. Af en toe heb ik ineens veel afscheiding, niet continu. Kan het nergens vinden. Misschien weet iemand dit. Misschien niet zo'n smakelijk onderwerp. hihi groetjes Nikkie