Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ja inderdaad, wachten wachten wachten....

Uit mijn afscheiding kan ik niet bijzonder veel opmaken..
    Hij is vanaf afgelopen donderdag wel wat slijmeriger, maar verder
    kan ik er geen touw aan vast knopen...

:) Ziet er stom uit als je dat terug leest...hahahaa

Ik zit precies voor kerst met mijn NOD, maar ga pas na de kerst eventueel testen hoor...ga in ieder geval niet weer zo zitten kniezen als de vorige ronde ! ( denk ik ;) )

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Als ik een normale cyclus heb dan heb ik mijn NOD op eerste kerstdag... maar ga dan nog zeker niet testen als er niets is.. Vorige keer duurde het ook 18 dagen ipv 14 na mijn eisprong dus dan kom ik op 30 december.... misschien tegen die tijd nog even een testje er tegenaan gooien zo op het eind van het jaar als het dan nog neit zover is..... wie weet nog op het randje van 2006 (zou wel leuk wezen want dan hebben we raak geschoten op de verjaardag van mijn schoonvader!) ;)

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Zo! Veel bij te lezen in een dagje zeg!

Ik kan dit weekend testen. Ik weet alleen nog niet of ik het dan al ga doen. Misschien nog een paar daagjes wachten... Ik zie wel...
    Ik vind het ook heel fijn om de dingen hier te kunnen delen. Ik ben normaal echt een flapuit maar over zwanger worden hou ik mijn mond. Dat is soms best lastig..
    Ik heb al een paar dagen "rare klachten" zoals een opgeblazen buik, een heel vol gevoel, duizelig en misselijk. Ik denk steeds dat ik mezelf gek aan het maken ben... Maar het zou heel misschien raak kunnen zijn.... Dat zou wel super zijn. Maar het zal wel niet...

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Kan natuurlijk ook komen van het ontpillen... Ik had in ronde 1 tussen mijn eisprong en ongi ook allemaal klachten die op zwangerschap zou kunnen duiden: misselijk, heel erg moe, grotere borsten... maar werd gewoon ongi... dus helaas zeggen klachten in die tijd niet alles... was het maar waar.. Dat zou het een stuk makkelijker maken!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ja dat is zo... En ik denk ook wel dat ik me soms dingen in ga beelden. Ik ben nu zo alert op mijn lichaam. Alles wat enigszins anders lijkt valt nu op. Heel gek vind ik dat. Maar ik reken er gewoon op dat ik niet zwanger ben.

6. Debster

Debster Lid

Nov 20, 2006
    81
    0
    0
    Commercieel Medewerkster Binnendienst
    Nieuwegein
    dank jullie wel. ben idd wel een geluksvogel!
    hoop dat het jullie ook wat meer hoop geeft.
    ik ga nu over na een nieuw topic...ik ben zwanger. :D
    maar volg jullie verhaaltjes heus nog wel!
    KUS

7. Stelletje kletskoppen! Jeetje zeg, na een dag werken is er hier weer zoveel bij te lezen!

Hier zijn inmiddels de duiveltjes binnen gekomen... Het is nog niet zo heftig als in de eerste ronde, maar ik weet nu wel dat ik door kan naar de 3e ronde. Ik ga maar eens mijn banner aanpassen en kijken wanneer we weer mogen knutselen! ;)

Groetjes Jelske

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    heb het de laatste tijd druk gehad. we hadden vandaag die begrafenis van die vriend ben sinds eergister niet meer ongi!
    als het klopt moet ik komende zaterdag mijn eisprong hebben
    ben wel met ovu testen bezig dus....!
    ook zijn we vrijdag een half jaar bij elkaar dus........
    de tijd zal het moeten leren en in de tussen tijd klussen we erop los!

hihihihi

9. Niet meer actief

He jammer Jelske, maar ze zijn nog maar net bezig !
    Veel plezier de volgende ronde...

FF geeft nu toch weer op dag 14 mijn ei door temperatuur van vandaag..
    Dus ik heb mijn NOD als het goed is 20 december al, dan kan ik met de kerst wel testen en hopelijk mijn ouders en schoonouders een leuk kerstcadeautje geven :D

10. Niet meer actief

Zooo, he, lees ik even een half dagje niks, gelijk vier pagina's bijwerken.
    Maar hier het grote nieuwe, het is zo heeeeerlijk om het in iedergeval al ergens kwijt te kunnen, want het is allemaal nog zo pril, maar ik ben aan het brallen nu, gister test besteld, vandaag misselijk op me werk, direct uit werk getest en.....

IK BEN ZWANGER ! :D :D :D :D :D :D :D

Echt amazing, ik liep te trillen toen dat testertje langzaamaan duidelijker en duidelijker werd en gewoon 2 streepjes ! Ik naar beneden, grote grijns op mn gezicht, laat het dingie aan mn man zien en sindsdien beginnen we aan een stuk door te lachen als we naar elkaar kijken.

Ik kan het gewoon niet geloven, al die voortekens, het was echt.

O jee, wat nu, al die zenuwen razend door mn lichaam, wat mag ik eten, wat niet, moet ik al naar de dokter, wachten, wanneer mag ik het rondbazuinen? HELLEP

Maar echt, zooooooooooo super gaaf!

Ikke blij :D

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,433
    36,323
    113
    hee jelske, balen meid! volgende ronde
    @dani: zijn jullie een half jaar bij elkaar? bedoel er verder niks slechts mee, maar ben je nu al zo zeker van elkaar joh?
    Nu ja, ik ben ook een echte twijfelkont, dus zal het daar wel aan liggen.

ik ben aan het wachten, wat duurt dat toch altijd lang...

groetjes

12. Niet meer actief

Hee Raccon; GEFELICITEERD[/i]

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ben je het al van plan zo vroeg te vertellen? Ik denk dat ik het overigens ook niet voor me zou kunnen houden hoor... :)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Super Raccon! Hoeveelste ronde was dit? De eerste meteen al? Of zijn jullie al langer "bezig". Wat voor symptomen had je? Of helemaal niks?

15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,433
    36,323
    113
    Raccon: gefeliciteerd! heel veel geluk gewenst!

16. Niet meer actief

Ik had alles, pijn in mn borsten, pijn in mn buik (kon mn knoopie bijna niet meer dichtdoen, zo'n opgeblazen gevoel) en laatste dagen ook misselijk dus. :(

Maar idd de 1ste ronde, heel appart, absoluut niet verwacht, maar errug gelukkig.

Thanks allemaal.

17. Niet meer actief

@marleen, ja mijn (schoon)ouders wil ik het wel zo snel vertellen..
    Het kan dan natuurlijkj nog wel fout gaan, maar moet het dan toch echt aan iemand kwijt...

En zeg nou eerlijk; een leuker kerstcadeautje kan je ze toch niet geven..

Maar laten we eerst maar eens wachten, wachten en nog eens wachten..
    Is pas ronde 2, dus ga me er nog niet teveel op vast pinnen..

18. @ Raccon Gefeliciteerd!

Wat een vruchtbare week zeg! Dat zijn er al twee in dit topic. Wel ontzettend leuk allemaal!

Wie o wie gaat nu de volgende zijn?

Ik heb nu de vruchtbare dagen als het goed is na de kerst en dan hebben we ook nog eens vakantie, dus alle tijd om iets heel moois te knutselen! ;) En dan 12 januari mn nieuwe NOD.... pfff dat lijkt nog zo lang te duren!

Zijn hier nog meiden die binnenkort kunnen testen?

Ik denk trouwens ook wel dat ik het niet lang stil kan houden voor mn (schoon)ouders als het zover is hoor! Voor mijn eigen moeder ben ik sowieso een open boek...

Groetjes Jelske

19. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    @ Raccon

Gefeliciteerd! Wat een mazzel de 1e ronde..

Ben benieuwd wat mijn 1e ronde gaat brengen...over een paar dagen testen of het is niet nodig..

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @ Raccon...gefeliciteerd.

Share This Page