Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ raccon: WOW!

ook al de 1e ronde!
    jeetje meniggeen zijn jaloers op je.. en op debster!

wat fantastisch zeg!
    idd gewoon al de 2e in dit topic...
    zou dit dan een vruchtbaar topic zijn?
    laten we het hopen.. en volgende keer... de andere ook zwanger zijn!

GEFELICITEERD!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Laten we volgend jaar augustus/september voor een babyboom zorgen hier op het forum! :) :)

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dat is pas leuks nieuws om de werkdag te beginnen. Weer iemand onder ons die zwanger is! Van harte gefeliciteerd!

Dat geeft ons moed om weer verder te klussen!

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Racon: gefeliciteerd! Echt super zeg. Nu maar lekker genieten!

Ook ik had die symptomen maar vandaag getest, negatief. Het kan nog te vroeg zijn maar ik ga er niet van uit. Ben nu best even verdrietig.
    Zo stom eigenlijk, het is nog maar ronde 2.
    Ik ben elke dag bijna misselijk, vooral bij het liggen, dus s avonds en s ochtends. Heb een opgeblazen buik, last van mijn borsten, veel plassen etc. Al de hele maand.
    Dus ik snap er niks meer van. Het ontpillen misschien?
    Of is het te vroeg om te testen? Zwanger is toch zwanger of zie ik dat verkeerd?

groetjes

5. bij het ontpillen horen helaas ook allerlei zwangerschaps kwaaltjes!
    daarom houdt ons lichaam ons zo voor de gek!

6. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

RACCON GEFELICITEERD! Kom je af en toe nog even langs om ons op de hoogte te houden?

Even over het denken van ik ben zwanger en heb all symptomen. Je lichaam houd je ( soms) knetter voor de gek. Dat kon je bij Brigitte ook wel zien. Ik dacht echt dat je zwanger was als ik alles zo las Brigitte. En de symptomen kunnen bij het ontpillen horen. Bij je Nod horen of zoals mij bij de eisprong. Laat je niet gek maken hoor! Als we dat soms nog niet zijn. hahaha. Lizzie.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: je hebt er helemaal gelijk in... Ik heb in die eerste maand wel geleerd dat je nog zoveel kwaaltjes kunt hebben maar dat het helemaal niets hoeft te betekenen. Alleen een positieve test laat zien dat je zwanger bent...... De rest kan toeval zijn.... je lijf kan je in ieder geval aardig voor de gek houden...

Ik ga kijken wat mijn lijf de komende twee weken gaat doen... heb als het goed is de eisprong weer achter de rug en nu breekt de periode van het wachten weer aan.....

8. lizzie84

Ik moet 1 deze dage mijn ei krijgen en de klachtjes zijn er nog. Gister was vruchtbaarslijm maar nog niet zo veel. Gok op morgen. Vanavond dus maar lekker vroeg naar bed! ;)

Straks de feestdagen dus dan heb je wel lekker veel afleiding of niet?
    Ik moet met de kerstdagen gewoon werken dus heb lekker veel afleiding. Ik dacht dat ik 2e kerstdag mijn Nod zou hebben maar dat wordt nu dus ongeveer de 30ste. Net voor het nieuwejaar. Ben benieuwd. Als ik me zo voel als de vorige ronde dan houd ikhet nog wel eventjes vol. Heb nooit gedacht het zou wel eens raak kunnen zijn. Maar met mijn eisprong dacht ik zwanger te zijn :oops: Wat een stom lichaam he!

Nog leuke dingen in de planning voor de feestdagen!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: dan lopen we ongeveer gelijk deze maand... wordt een boeiend einde van dit jaar!
    Hier ook blij dat ik wat afleiding heb... moet tussen kerst en oud & nieuw ook werken en waarschijnlijk ook wel hard werken... maar dat is niet erg.... dan gaan de dagen sneller voorbij!

Nou meid als je nog gaat klussen veel plezier en zet hem op!

10. lizzie84

Ik doe altijd goed mijn best. Ik kan weinig doen toch? Mijn mannetje moet zijn best doen ;) Raak schieten! ZO makkelijk is dat niet volgens mij! Haha.

Misschien heel stom maar hebben jullie dat ook dat de sex beter is sinds het stoppen met de pil. Met de pil had ik nooit zo veel zin :cry: Nu weet mijn mannetje niet wat hem overkomt.

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: hier helemaal hetzelfde... wat dat betreft hoef ik die pil nooit meer.... Nee doe dan maar nu! Enneh mijn mannetje vind het ook wel prima zo... Is niet gewend dat ik soms na 2 dagen het alweer zie zitten zeg maar.... ;)

12. lizzie84

Ja dat ken ik ook hahaha Mijn libido gaat UP en UP en UP komt geen eind aan hahaha. Onze relatie is wat dat betreft zo veel beter nu.

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier ook.... wat zo'n stom pilletje al niet kan doen het je lijf en je lust en je relatie.... Mijn mannetje heeft het nu ineens zelf over trouwen!

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé hoi!
    Ik kom ook ff bij jullie koekeloeren! Zit in de eerste ronde, mijn eerste ongi na het stoppen van de pil moet nog komen... Ik voel me echt super zonder pil en inderdaad, mijn libido is best eh... stevig? :)
    Maar dat had ik voordat ik stopte ook wel hoor... Mijn kereltje zet er nu gewoon soms even een stop op omdat hij het niet meer aankan, hahaa! Sorry... :oops:
    Toch hoor ik het ook meer hoor, het vrijen gaat geloof ik bij heel veel vrouwen makkelijker zonder al die hormonen van de pil....

Groetjes Chris

15. lizzie84

Hoi chrisje gezellig dat je ook komt kletsen. De eerste ronde? Spannend he! Wanneer verwacht je je NOD te hebben! Ik wens je heel veel succes met zwanger worden.

Is dit trouwens je eerste?

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Lizzy! Dankjewel!
    Het is inderdaad onze eerste! Zo ontzettend spannend, je kent het gevoel wel, haha! In eerste instantie ga ik even uit van een "normale" cyclus van 28 dagen en heb mijn NOD dan ook op de 29e dag gezet. Dat is vrijdag 22 december... Mijn voornemen is om niet eerder te testen dan na de kerstdagen. Goed he, hahaha, denk niet dat ik het volhou...

Groetjes Chris

17. lizzie84

Sorry had je banner niet gezien. Over 9 dagen dus al. Ik duim voor je hoor. Raccon en debster zijn in de eerste ronde zwangergeraakt. Duim mee voor jou dat het jou ook mag gebeuren. En ik duim natuurlijk ook voor alle anderen!

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Geeft niks hoor!
    Het zou FANTASTISCH zijn als het nu al raak was, maar we rekenen er niet op! Raccon en Debster zijn echt de bijzondere gevallen, echt super voor ze! Begin al wel te merken dat zonder de pil er "dingetjes" veranderen in mijn lijf... Fijne krampjes in de onderbuik, duizelig en nu ik richting NOD ga ook wat misselijkheid... Ik was ook al 13 jaar aan de pil, dus mijn lijf weet niet wat het overkomt, haha!

Chris

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Jemig, supersupersupervruchtbaar zijn jullie zeg!
    Wat een bijzondere conceptie ... Supergefeliciteerd!

Liefs Chris

20. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @Raccon
    Jullie zijn zeker supervruchtbaar zeg!

Waarschijnlijk zat je je al een beetje zorgen te maken maar het was dus helemaal niet nodig! Super hoor! Geniet ervan!

@the rest
    Die NOD lijst is best leuk om te zien zeg! :D
    Het is dus wel regelmatig dat er iemand zwanger wordt! Dit geeft moed!
    Heb mezelf er ook maar even bijgezet! ;)

Deel Deze Pagina