Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Raccon gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je toch zwanger bent geraakt dan!

2. Ja he, van die NOD-lijst kreeg ik ook wel goede zin.... ook al zijn natuurlijk sommigen ook al lang bezig, als je het zo ziet zijn er ook wel een heel aantal zwanger per keer.

Hopen dat we hier met zn allen snel bij de bevallingslijst staan!

3. Niet meer actief

Nou, ik snap nu ook niks meer van det temperaturen...
    Nou geeft FF weer aan dat ik zondag mijn ei heb gehad.. :(

Ik denk dat ik er maar eens mee stop en maar gewoon op mijn gevoel af ga...als ik af moet gaan op mijn gevoel is het ergens tussen woensdag en vrijdag geweest.

Mijn NOD verschuift dus naar onbekende datum, handig :cry:

4. Niet meer actief

Ben ik weer, had foutje gemaakt in FF....toch vrijdag ei gehad. :)

5. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Jelske

Ja, precies. Het komt heel regelmatig voor elke week! Ik hoop ook dat we snel met z'n allen door kunnen naar het zwangerschapsforum!

6. Dan maken we daar een topic: alle mensen uit het topic: Gestopt met de pil....

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Lijkt me een goed plan.... om de een of andere reden denk ik dat het deze maand hier niet raak gaat zijn... komt misschien wel doordat ik nu 2 daagjes wat bruin verlies heb net na mijn eitje... word er toch beetje onzeker van! Misschien gewoon een geknapt bloedvaatje door het klussen of ontlasting.... maar leuk is anders... Hoop dat het snel weer helder is !

8. Hoi Brigitte,

Meer dan afwachten kun je nu niet doen.... Wachten maar weer tot je NOD. Ik duim hier met je mee hoor!

Hier hoop ik dat deze ronde de onze gaat worden.... 3x is scheepsrecht? I hope so!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: inderdaad maar weer 2 aeekjes in de wachtrij.... ga er vanuit dat ik gewoon ongi wordt.. en hopelijk beetje op tijd want dan kan ik nog met oud en nieuw een glaasje wijn drinken.. maar goed als dat niet kan doen we het voor het beste doel ... Ik zie wel.... zou alleen wel lekker zijn als die bruine zooi weer weggaat

10. Als je nou met oud en nieuw nog niet ongi bent kun je toch wel een wijntje pakken hoor.... ook al hoop ik natuurlijk dat iedereen zo vruchtbaar is hier dat we allemaal zwanger het nieuwe jaar ingaan.

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Als het jullie gerust kan stellen, ben vorige week naar de huisarts geweest om even wat dingen te laten controleren voor wij er vanaf volgende week echt voor gaan. Ze vertelde mij dat je iedere 4de week van je cyclys ervan uit moet gaan dat je zwanger kunt zijn dus opletten met rauw vlees, kaas met rauwe melk, rauwe groenten die je niet zelf hebt gewassen en katten(bakken). Ook niet zomaar medicijnen gaan nemen omdat sommige de innestelling tegengaan. Maar ze verzekerde mij dat een wijntje geen kwaad kan, je moet je natuurlijk niet helemaal lazarus gaan drinken ;)

Dus gewoon doen dat glaasje wijn met oud en nieuw.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Hoi meiden,

Ik heb mijn nod zo rond de 23e en ga er niet vanuit dat het raak is, dus ga ik lekker voor een wijntje hoor. Bovendien is het idd zo als sofieke zegt he, een wijntje in het begin kan niet zo'n kwaad.

Groetjes

en allemaal succes met wachten, ik ben er al zat van hihi!

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Daar hoor je weer verschillende dingen over. De een zegt dat het niet kwaad kan maar een ander zegt juist dat het kwaad kan omdat in de eerste weken alle belangrijke organen worden aangelegd.
    Ik drink in het weekend ook wel een drankje maar wel met mate. Normaal dronk ik wel wat meer, maar je weet het nooit...
    Ik wil geen risico nemen.
    Maar als ik net ongi zou zijn geweest zou ik zeker de eerste twee weken wel gewoon wat drinken.
    Hier nog geen :evil: :evil:

X Nikkie

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    hihi, ja dat bedoel ik ook hoor. Ik ben dan net ongi, kan ik lekker drinken. Het zou geen kwaad kunnen, maar ja, zo belangrijk vind ik een drankje ook niet, dus mocht ik hoop hebben dat het raak is, laat ik het net zo lief staan.

groetjes

15. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Grappig eigenlijk hoe bezorg wij allemaal zijn!
    Hoewel de dokter mij dat allemaal duidelijk heeft gemaakt dat het eigenlijk gewoon de laatste weken van je cyclus is dat je moet opletten ken ik mezelf goed genoeg dat eens ik mijn laatste pil neem (jippie nog 5 pilletjes!) ik die dingen gewoon niet meer ga eten. En ja ik ben zelfs al flauwe excuses aan het verzinnen tegen vrienden waarom ik minder ga drinken op de eindejaarsfeesten. Voor een keertje komt migraine wel erg handig uit! ;)

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik denk dat ik in principe de eerste twee cyclusweken gewoon een wijntje neem als ik dat wil maar in de laatste twee weken toch even niet... voel me zelf niet prettig bij dat idee.... dus voor mijn nu even geen alcohol meer.. mijn eitje is geweest en ik neem plaats op de wachtbank!

17. hey meiden!
    hoe gaat het vandaag met jullie?
    dat wachten duurt altijd lang he!
    we moeten nu allemaal goed ons best gaan doen...
    om straks zwanger het nieuwe jaar in te gaan
    Liefs

18. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hier is mijn EI ook geweest. Voelde hem gister duidelijk. Een paar keer achter elkaar als of iemand van binnen met een naald aan het prikken was. AUW! Vanmorgen wat dikker slijm ( sorry) Dus ik denk dat ik hem gister gehad heb. Mijn banner aanpassen maar.

Kan het trouwens kwaad dat je een cyclus van rond de 25 dagen hebt?

En hier weinig alcohol. Drink zelden. Mijn mams voor mij al Amaretto( de echte) in huis gehaald voor oud en nieuw. Spannend of ik daar gebruik van mag maken.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat je vanaf 6 weken een bloedband heb met je kindje en dat vanaf dan alcohol enz. Schadelijk is. Maar voorkomen is beter dan genezen toch dames!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    hee, ik las trouwens laatst iets leek me wel handig. Zij was ook bezig met zwanger worden en dronk witte druivensap in een wijnglas toen ze visite had.
    krijg je ook geen nieuwsgierig blikken.

Want inderdaad voorkomen is beter als genezen. snap het daarom ook niet zo goed als mensen blijven roken tijdens de zwangerschap. Ik wil hier geen mensen mee beledigen hoor, maar tis gewoon bewezen dat het slecht is.

Groetjes

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Aaaaaaaaaaaah toch net weer wat bruinverlies... snap niet waar het vandaag komt.. is begonnen op de dag van mijn eitje.. wordt wel minder maar is er nog steeds.... niet leuk!

Deel Deze Pagina