Je let ook veel meer op je lichaam. Normaal doe je dat niet zo dus nu lijk je misschien ook een hoop te voelen. Nog een paar daagjes op de duivels wachten of liever niet natuurlijk!
hee hee, mijn vriend zegt er niet zoveel over, is er nog niet echt mee bezig. Hij wil het wel heel graag, maar tis voor hem denk ik pas contreet als ik echt zwanger ben. We hebben trouwens al wel namen uitgezocht, hihi. Dus daar zijn we al over uit..nu nog zwanger raken, haha. Groetjes
Nog meer (bijna) stoppers erbij. Gezellig hoor! De buikkrampen zakken hier af al is het allemaal nog wel wat gevoelig. Maar wen er ook aan hoor die krampen. Ik mag ook op de wachtbank. JOEPPIE. Wij zijn eigenlijk zo ineens gestopt met de pil. We hadden het al een tijdje over kinderen. Man is helemaal kindjes gek en als we in de supermarkt lopen krijgt hij ook altijd de aandacht van de kindjes. Echt schattig! We hebben dus gewoon de strip afgemaakt en gestopt. En nu al weer ronde 2. Vind het best snel gaan. Ook al ben ik er veel mee bezig.
Ik heb het boek van Allen Carr ( stoppen met roken ) binnen gekregen. Ga dus ff flink aan het lezen. Hoop dat ik er makkelijker door kan stoppen! Ik ga echt super mijn best doen. Duimen jullie voor me mee!
Hai....niet in de wetenschap dat ik zo snel zwanger zou zijn. Moet zeggen dat het niet roken me echt super goed af gaat! Wetende dat er zoiets moois in je buik groeit, maakt het makkelijk er van af te blijven. Gisteren een etentje en bowlen met mijn werk gehad...lees: niet gedronken, niet gerookt, geen vlees gegeten 1 collegaatje weet het al.....zou de rest inmiddels argwijn krijgen ghehehe en gewoon geen 1x keer trek in een peuk gehad. Ook niet aan tafel na het eten ofzo.
Hoi dames! Super van je Debster dat het niet-roken je zo goed lukt! Knap hoor, maar die extra motivatie van jou zwangerschap is altijd mooi mee genomen in zo een dingen! Dames, nog een vraagje. Ik had al gezegd dat volgende week dinsdag mijn laatste pildag is. Daarna zouden we er helemaal voor gaan. Ik ben echter voor die laatste maand nog van pil veranderd (de reden hiervoor is een lang verhaal) en op de 4de dag van die strip ben ik heel erg ziek geworden met als gevolg dat ik mijn pil toen waarschijnlijk niet echt is opgenomen ik kon nl niet echt iets binnenhouden. Weer genezen en niet verder stil gestaan bij die toestanden. Nu, heb ik al een paar dagen ontzettende pijn in mijn borsten, als ik iets eet krijg ik super steken in mijn maag en net op de wc had ik heel raar slijmverlies. Iets wat ik nog nooit gehad heb... Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de verandering van pil maar als dit niet zo is, kan de 4de dag een pil vergeten gevolgen hebben? Niet dat het erg zou zijn, natuurlijk, integendeel
wat leuk om te lezen als jullie stop verhalen haha. mijn vriend is er eigenlijk nog niet zo mee bezig wij hebben samen afgesproken om in mei te stoppen en dat staat voor hem dan vast. hij is dan iemand die er verder ook niet over na denkt tot het zo ver is en dan nog moeten we zien of het lukt ik denk zoals ook iemand anders zij dat ook mijn man er oas mee bezig gaat als wij zwanger zijn.
Hallo dames, Ik wil hier nog even op reageren. Veel klachten worden ook veroorzaakt door PMS (ff googelen als je niet weet wat het is: pre menstrueel syndroom). Pijn in je borsten en een opgeblazen gevoel is dus heel normaal, vanaf een week (soms zelfs twee) voor je menstruatie. Zelf had ik hier ook altijd erg last van. Toen ik aan de pil was al.. Bij sommigen komt het pas na het stoppen met de pil dus word het niet altijd als zodanig herkend. Dus als het kort voor je menstruatie is, worden deze klachten in 80% van de gevallen veroorzaakt door PMS. En veel dingen zijn natuurlijk ook ontpillingsverschijnselen.. Zelf zit ik ook op de wachtbank en heb even genoeg van al mijn klachten. Maar last van je borsten en opgeblazen gevoel is dus heel normaal. Vorige week had ik al het gevoel dat ik ongi ging worden maar tot op heden niks. Toen ook wat krampen en een zeurende pijn. Dat begon een paar dagen na mijn eisprong (als ik die heb gehad). Succes allemaal! groetjes Nikkie
@ Nikkie Ben ook bang dat het bij mij PMS klachten zijn.. Wel verwarrend zeg! Had er voordien nooit last van! Succes..je kan morgen testen zie ik?
@Evi: ja maar ik wacht nog tot zondag, als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. Ben alleen bang voor zo'n teleurstelling. Van de week was ie nog negatief. Ik weet dat dat niks zegt maar sindsdien geloof ik er niet meer zo in.. Als het niet zo is, laat dan die maar komen. liefs Nikkie p.s. jij moet ook nog even wachten zie ik! Spannend...
@ Nikkie Ik ga ook niet meteen testen anders valt het zo tegen! En wie weet is mijn cyclus nu wel langer..? De eerste was 29 dagen dus dat was wel fijn. Hoop dat het zo blijft maar geloof dat dat niet zo hoeft te zijn. Had m'n eerste cyclus nergens last van, maar nu heb ik wel wat dingetjes gemerkt. Hoewel ik nu weer nergens last van heb?
he meiden weer flink gekletst zie ik al.... ik zit op de wachtbank maar ben er wel wat rustiger onder dan in ronde 1.... maar misschien dat dat over een weekje anders is.... hihihi... Heb wel mijn NOD op eerste kerstdag dus dat is wel speciaal... maar ga dan nog niet testen denk ik.....
@Brigitte: zou wel een mooi kerstkado zijn natuurlijk! @Evi: ja het is moeilijk om je NOD dan te bepalen he. Zit ik ook mee. Ik ga vooralsnog uit van 30 dagen. Maar 1 of 2 dagen afwijking is normaal volgens mij. De enige hoop is nog dat sommigen pas na hun NOD positief testen. Komen de dan is het natuurlijk game over. Dan leg ik me daar bij neer. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Gek word ik van dit wachten...
@Nikki: zou zeker een heel mooi kerstcadootje zijn... maar ben pas in ronde 2 dus ga er niet vanuit.... En vorige keer had ik pas na 16 DPO mijn ongi (wel al 2 dagen ervoor wat spotting); dus dan zou ik pas op de 28e komen...... Maar wel een cyclus van 30 dagen dus die heb ik nu maar aangehouden voor mijn NOD
ik ben nog steeds niet ongesteld geworden terwijl ik normaal netjes om de 28 a 29 dagen ben.... kan iemand mij vertellen hoe dat pendelen werkt ? kei leuk ! wil iemand dat voor mij doen ?
Ben je net gestopt met de pil? Dan kan het namelijk best zijn dat je cyclus een paar daagjes langer duurt... En anders een testje er tegenaan gooien... dan weet je het misschien zeker (enige nadeel is dat je misschien te vroeg en daardoor negatief test)..... Pendelen is een topic van waar ze het uitleggen (en anders kun je een van de meiden die dat doet een PB sturen)
brigitte22 oke tnx voor je info.... ik ben van de zomer al gestopt met de pil en altijd netjes op dag 28 of 29 ongesteld geworden,ook altijd veel buikpijn en rond mijn eisprong veel last van mijn borsten en t viel me deze mnd al op dat ik geen last had van mijn borsten en ook nog helemaal geen buikpijn gehad, en nu over tijd.... ik ben zo benieuwd om gek van te worden