Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    ja zit ik ook aan te denken , ik heb m al liggen. zou zo leuk zijn he voor kerst, stel dat t posi is morgen heb ik meteen een heel leuk verjaardags kado erbij voor mijn vriend hahaha die is morgen jarig :p:p

jij bent ook al lang bezig of pas?

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zit nu in ronde 2... ben eind oktober gestopt met de pil dus kom net kijken ... hihi

Enneh alvast gefeliciteerd en ik hoop dat je morgen een mooi cadootje kunt laten zien

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik moet trouwens bekennen dat ik ook vanalles voel in mijn buik. Steken enzo.
    Maar ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger kan zijn dus het heeft echt met ontpillen te maken. En ik af en toe maar denken dat zo'n dingen ook tussen de oren kunnen zitten.

4. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    dank je wel brigitte22 ik hoop t ook zo ! mja durf eigelijk niet te hopen
    ben zooooo bang voor WEER een nega !

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Had vorige ronde na mijn eitje allemaal symptomen en merk dat ze nu ook langzaam weer komen.. ben weer wat misselijk, snel vol na het eten, zere borsten en moe... maar weet nu dat het dus gewoon van mijn eigen hormonen komt.... dus daar pin ik me niet meer op vast... ik geloof mijn lichaam niet meer in die dingen (snel geleerd na 1 ronde).... geloof het pas met een ++++ test

6. Inderdaad.... ik geloof ook pas zover als ik ooit een positieve test in mn handen heb, waar ik niet meer over kan twijfelen! Tot die tijd probeer ik er vanuit te gaan dat mn lichaam mn lichaam me voor de gek houdt!

Maar goed, voor mij duurt dat weer een paar weken.

geduld is een schone zaak, maar wel jammer als je er maar weinig van hebt...

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahaha hier ook zo'n ongeduldige dame... hahahaha... de eerste twee weken gaan redelijk soepel... totdat dat eitje in zicht komt...dan vraag je je iedere dag af of je het wel op tijd doet... en dan begint het stomme wachten of het ook goed gegaan is.... bleh.... moet nog minimaal 10 dagen... Maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongi word tussen kerst en oud & nieuw..... dan valt het wat minder tegen.....

Mijn beste vriendin is ook begonnen en voelt zich nu in maand 1 voor het echie en maand 3 na stoppen met pil ineens heel anders.... ben benieuwd... zal wel beetje jaloers zijn als het bij haar raak is maar goed misschien bij ons oko wel... hihi

8. Ik weet dat mijn moeder met alledrie haar zwangerschappen vrij vlot zwanger werd (volgens haar zeggen nooit erg lang, wist niet meer precies hoe lang) dus ik hoop zo dat ik dat van haar heb overgenomen!

9. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    snik ik doe weer mee voor de volgende ronde......misschien de volgende x beter snik....

10. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Meiden, jullie gaan het niet geloven... vanmorgen had ik TWEE dikke strepen op mijn test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteren mijn NOD, vanmorgen getest met medcare test, en zowaar twee strepen! Nog een test gedaan, en weer positief. Ik durf het nog niet echt te geloven......... ik haal zometeen bij de apotheek nog maar even een clear blue of predictor voor de zekerheid. Je weet maar nooit he? Maar ik ben nu (voorzichtig) al super blij! En dat in de eerste ronde! Ik ben de derde al in een week op dit forum waar het in de eerste ronde lukt, dat gaat volgens mij tegen alle statistieken in..........

11. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    oh, jeskuh, sorry! volgens mij hebben we zo'n beetje tegelijkertijd gepost. Het lijkt nu wel heel bot van me dat ik zo op jouw berichtje reageer, maar ik had je berichtje nog niet gelezen!
    Echt balen zeg. Veel succes de volgende ronde!

12. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    maakt niet uit hoor, baal er wel erg van . mijn vriend is jarig vandaag en ik was 2 dagen over tijd .... wilde m een posi test geven als extra kado mja helaass weer niet raak !

13. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Juul

WAAAAT?
    Gefelicicteerd!
    Dat is nog eens een goed begin van de ochtend!
    Super voor je meid! Geniet er van! :D

14. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Had je trouwens helemaal geen zwangerschapsverschijnselen?

X Evi

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Juul van harte! wowie... ja dat is dus een reden dat ik nog even een maand wacht misschien is het bij ons ook in 1 keer raak en dan kan ik bevallen in Frankrijk haha ( vakantie geboekt nog ff)

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.386
    113
    hee Juul, GEFELICITEERD! dat is idd de 3e al in een week, moet wel een vruchtbaar topic zijn, hoop dat het voor de rest van ons ook lekker snel mag gaan!

Hee meid, geniet ervan he!

@jeskuh, balen meid! hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

Groetjes

17. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Dank jullie wel!

@Evi; ik was wel moe, maar absoluut niet misselijk. Sinds mijn ei had ik wel regelmatig krampen enzo, en de laatste 1,5 week heb ik constant een opgezette, dikke, pijnlijke buik gehad. Ik ging er maar vanuit dat dat de duiveltjes waren die eraan zaten te komen. Niet dus!

Ik weet echt even niet hoe ik het heb! Net naar de apotheek gweest voor een test van CB of predictor, maar die was dicht.... zo maar even naar de etos!

18. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    hee ik ga mee in de volgende ronde snik snik...
    vanmorgen vroeg was t er.... ik wilde men vriend zo graag een posi teste geven voor zn verjaardag maar wat is t , komt die ongsteldheid weer voorbij , ik baal er goed van !

19. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    oeps verkeerde topic
    sorry

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden... blijdschap en teleurstelling op de vroege morgen!
    Hier nog steeds afwachten ... zit nu 5 dagen na mijn eisprong dus heb ook nog wel even te gaan... krijg weer wat kwaaltjes maar hou het op mijn eigen hormonen want eitje moet nog gaan innestelen..... Spannende dagen .. zal het lukken of niet?

Heb alleen nog steeds iedere dag wat lichtbruin verlies 1 of 2 keer per dag... is wat minder maar hou het er nu nog maar even op dat mijn baarmoeder flink wordt gereinigd zodat dat eitje in een schoon kamertje komt straks... hihihi

Deel Deze Pagina