Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Gefeliciteerd Juul!

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Juul gefeliciteerd! Super zeg.

Hier geen goed nieuws: vanochtend getest: negatief. Maar ook nog geen spoor van de duivels, dus er is nog een beetje hoop.
    Ik reken er dus niet meer op.
    Laat dan die :evil: :evil: maar komen dan kan ik op naar de volgende ronde.
    Hoop dan dat ik binnen nu en 4 dagen wel ongi ben.
    Wat ik me nou afvroeg, stel je bent deze maand zwanger geworden, dan ben je toch nog maar 2 weken zwanger: test je dan wel positief? Als je ongi uitblijft etc maar het is nog heel pril.
    Niet dat ik dat van mezelf denk maar ik wil dat wel eens weten. Weet iemand dat?
    Nou ik hou het hier nog wel ff in de gaten en als ik ongi word ga ik naar het NOD januari forum.
    doei doei

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Juul!

4. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Nikkie

Het is idd nog maar heel pril. Daarom kun je het beste testen op de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Dat is het vroegste betrouwbaarste volgens mij.

Misschien duurt je cyclus nu langer. Bij mij is het ook nog afwachten. Misschien duurt het nu ook langer dan 29 dagen.

5. @ Juul Gefeliciteerd! Het is hier echt een heel erg vruchtbaar topic! Ik hoop dat iedereen jullie snel achterna mag gaan!

@ Jeskuh, balen meid! Ga gewoon gezellig mee naar de volgende ronde.... er zijn er nog genoeg over hierzo...

@ Nikkie, als je rond je NOD zit is inderdaad pas 2 weken na de eventuele bevruchting, dus geduld hebben word wel aangeraden om jezelf meer zekerheid te geven.

groetjes Jelske

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Juul .... Gefeliciteerd meid.

@ Jeskuh ... Dat is even balen....succes in de volgende rond.

@ Nikki ... heb net wat geschreven voor je in het NOD topic.
    Zolang er geen :evil: :evil: zijn is er nog hoop.

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nou dames.... ik ben vanochtend weer tante geworden. [zie NOD December topic].

8. Dat is ook erg leuk natuurlijk! Gefeliciteerd!

9. Niet meer actief

He Juul, van harte meid, welkom bij de club, maareh, die tests liegen er niet om hoor. Ze zijn eerder onbetrouwbaar (als ze dat al zijn) in het negatief zeggen als je positief bent, maar niet andersom. Ze kunnen namelijk niet positief zijn als er geen HCG in je urine zit en als dat er in zit ben je of zwanger of net zwanger geweest.

Dus, ga maar luiers kopen ipv testen, want je bent echt zwanger ! :D

En alle andere, niet opgeven he, 3x in de eerste ronde is idd volgens mij best wel zeldzaam, dus er komen nog genoeg kansen. Elke maand weer.

SUCCES

10. Niet meer actief

Ben sinds eind September gestopt en voel mij echt stukken beter zonder de pil....

:D

11. Hoi Brenda, welkom hier! Gaan jullie ook al voor het een kindje, of vooral gestopt om gestopt te zijn alvast?

Veel succes in ieder geval!

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vandaag getest en negatief.. Op naar de volgende ronde dus...

13. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    @raccon; toch maar een predictor gekocht hoor....... en inderdaad een stip! Echt ongelofelijk! Toch effe zeker weten he?

Gisteravond al direct de eerste avond met vrienden overleefd zonder iets te verraden, hi, hi.
    Vanmiddag maar even naar de stad om een leuk kerstkado'tje voor mijn ouders te kopen om het te vertellen. Het wordt hun eerste kleinkind waar ze zoooooooooo naar uit kijken. Spannend!

Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties! Het gaat ongetwijfeld ook bij jullie snel lukken! Zet 'm op!

14. Niet meer actief

@marleen; Als er nog geen :evil: :evil: zijn zegt dat negatief testen helemaal niks...is ook erg vroeg om je NOD te testen...de meesten testen minimaal een paar dagen na NOD pas positief.

Dus ik zou zeggen; kijk het nog een paar daagjes aan, geen duivels? dan nog eens testen..Succes meid !

15. Niet meer actief

@Juul: Gefeliciteerd meid! Geniet er van...

Voor degene die de :evil: op bezoek hebben, op naar de volgende ronde! Laat het maar een vruchtbaar nieuwjaar zijn!

Voor alle wachters; ik wacht gezellig met jullie mee, moet zeggen dat het me deze ronde een stuk gemakkelijker af gaat..wel kwaaltjes maar ga er gewoon van uit dat dat van het ontpillen is.

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Nou nog 2 dagen en dan is mijn klusperiode ook weer om. heb er wel veel minder op gelet dan de afgelopen maand. heb wel getempt en de ovu test gedaan (waar ik ook niks van snap!)
    maar we hebben gewoon om de dag ongeveer sex gehad dus ach......nu weer 2 weken wachten en dan weet ik meer......hoop op een leuk nieuwjaar cadeau!

groetjes dani

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he ben ik even snel nog.. gaan zo naar een kerstdiner met vrienden.. heel gezellig maar ben beetje depri... net tijdens het vrijen ineens een bloedbad.... snif snif snif... wat kan dat nou zijn?

18. Wat raar! heb je er zelf nog last van, behalve emotioneel?
    Sterkte meid! Ik denk aan je... probeer er vandaag het beste van te maken....
    Misschien morgen even langs de huisarts?

Knuf Jelske

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo dames,

Hier ook nog geen :evil: :evil:. Wel vervelend, nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben.
    Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik weer testen. Als die weer negatief is wat moet ik dan doen? Is het dan verstandig om langs de HA te gaan...?
    Hoop echt niet dat ik een cyclus van 40 dagen ofzo heb. Dan is mij ei dus ook op een heel andere dag geweest..
    Het klopt dus nu al niet meer.
    Gisteravond/nacht lekker een feestje gehad, heb wel gewoon alcohol gedronken. Doen jullie dat ook wel? Zolang je nog niet weet dat je zwanger bent..
    Normaal thuis drink ik bijna niet maar nu waren we met vrienden en ja door de gezelligheid wel een paar drankjes gehad... Genoeg om het zo maar te zeggen.

X Nikkie

p.s. zijn er nog testers vandaag? Ik duim voor jullie.
    En een streep is een streep idd maar als je 'm na een bepaalde tijd afleest is ie niet meer betrouwbaar toch? Of is een streep dan alsnog een streep?

20. @ Juul!
    wow ontzettend gefeliciteerd meid!
    wat goed zeg!
    voor alle wachters.. succes meiden!
    tis bewezen.. 3 x is scheepsrecht... dit is echt een vruchtbaar topic zeg!
    hihi
    kus

Deel Deze Pagina