Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kon het vandaag ook niet weerstaan om te testen... Maar als er geen :evil: :evil: komt dan zegt dat bij mij ook niet zo veel. De vorige keer toen ik een tijdje gestopt ben met de pil duurde het maanden voordat ik weer ongesteld werd (pas na ruim een half jaar toen ik een kuur heb gekregen van de dokter om weer ongesteld te worden....). Dus ik vrees nu weer het ergste. Maar ik ga dan deze keer wel eerder naar de dokter. Toen was het niet zo erg want toen wilde ik niet zwanger worden, maar nu heb ik die cyclus wel nodig!

2. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Juul van harte! 1e ronde wow!

Brigitte het lijkt me tijs voor de dokter!

Hier alles prima. Iedereen die moet klussen succes!

lizzie

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.401
    113
    hee meiden, hier alles goed, kan nog steeds niks anders doen dan wachten..

@brigitte: misschien idd eens tijd om naar de dokter te gaan? al die onzekerheid lijkt me ook vreselijk.

Groetjes!

4. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Brigitte: wat vervelend nou. Ik heb een vriendin met een heel lief zoontje. Na ongeveer 9 maanden klussen was ze zwanger van hem. Zij had ook wel eens in het begin dat ze dacht dat haar cyclus regelmatig was maar dan begon ze ineens weer na één of twee weken te bloeden. De ene keer wat meer. De andere keer weer minder. Zij maakte zich toen erg veel zorgen maar volgens de dokter hoorde dat allemaal bij het ontpillen. Helaas. maar ik zou je niet te veel zorgen maken en gewoon even afwachten...

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden... was er gisteren erg onzeker van maar gelukkig werd het vrij snel minder.. in de loop van de dag nog wat bruin slijm op mijn tamponnetje maar nu lijkt het helemaal over en schoon... misschien toch een bloedvaatje dat geknapt is? ik wacht het nog even af .....

6. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Gelukkig maar Brigitte. Ik hoop dat je nog wel een beetje heb kunnen genieten van je kerstdiner. Misschien was het wel zo'n innestellingsbloeding...

7. hey meiden,
    hoe gaat het vandaag met jullie?
    hier alles goed...
    Bijna kerst...
    Volgende week lekker vrij...
    Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerstdagen en oud en nieuw?
    Groetjes

8. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hey! Ja ja. Nog 3 dagen werken en dan lekker richting frankrijk. Lekker snowboarden!

9. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Xenas81,

Ook ik heb volgende week lekker vrij.
    Ga tussen kerst en nieuwjaar lekker een weekje skieen.
    En nu maar hopen dat er nog wat meer sneeuw valt.

Wat ga jij doen?

Groetjes,
    Noa

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi, hoi!
    Ik moet nog 4 daagjes werken en dan heerlijk anderhalve week vrij!
    Met de kerstdaagjes gezellig met de familie eten en na de kerst nog een dagje met mijn mams shoppen (heel fijn die kerstgratificatie ;) ).
    Wauw, lekker skiën en naar Frankrijk... Bofferds!

Liefs Chris

PS als ik deze week niet ongi wordt, gaan we nog wat speciaals doen, namelijk testen :D :D :D

11. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Oh spannend Chris. Zou leuk zijn als je dan iets voor een baby van je kerstgratificatie kunt kopen...

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    snif snif.. krijg net mailtje van mijn beste vriendin dat ze zwanger is... en ze zouden er nog niet eens voor gaan... weet wel dat ik ook pas in ronde 2 zit nu maar ben toch jaloers.....

13. jaaa helaas dat is nooit leuk om te horen.. tuurlijk is het ze van harte gegund... maar jaloers ben ik dan ook altijd hoor...
    Andere vriendin van mij ook..
    Die durfde niet te stoppen met de pil.. maar uiteindelijk toch gedaan.. en gelijk zwanger!
    tis niet helemaal eerlijk verdeeld!

ik ben morgen vrij.. dan misschien nog wat leuke kerstinkopen doen...
    tussen kerst en oud en nieuw.. ben ik dan vrij.. maar helaas mijn man niet... dus we blijven gewoon thuis..
    anders hadden we met mijn ouders meegegaan naar Frankrijk .. we hebben daar een vakantie boerderij...
    Ik ga in Maart pas skieen..
    Tenminste of niet he..
    Ik hoop dat ik dan zwanger ben..
    Lekker op het balkon in de zon zitten hahaha ;)

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ja Lucky, dat zou echt super zijn... Durf er niet teveel op te hopen, heb wel wat last van krampjes, dus verwacht de :evil: tjes wel eigenlijk...
    O, brigitte... snif maar lekker uit hoor, kan me je gevoel heel goed voorstellen... Als je er eenmaal voor gaat, dan wil je het zo verschrikkelijk graag!

Knuffel Chris

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik denk dat het rommel met een condoom ook niks voor ons zal zijn dus denk dat ik maar gewoon geduldig moet wachten tot het mei is en dan geen nieuwe strip meer begin. moet wel zeggen dat ik soms hoop dat mijn vriend zegt stop maar gewoon nu maar het is ook wel beter voor me zelf en voor onze omstandighede om dan pas te stoppen.
    ben nu al nieuwsgierig of we daarna nog lang moeten klussen maar goed dat is heel verchillend en ieder lichaam is weer anders dus dat zullen we af moeten wachten.
    op het moment weeg ik 101,3 en ben 168 dus hoop in januari onder de 100 te zitten. daarna zien we wel weer verder. ik hoop natuurlijk dat ik in mei iets van onder de 90 weeg maar we zien het wel.
    groetjes

16. lizzie84

Brigitte snap je ook best hoor! Maar je kunt toch ook gewoon blij voor haar zijn toch? Jou tijd komt echt wel hoor! En dan kun jij lekker pronken met je zwangerschap. Dikke knuf voor jou!

Hier eentje die moet werken met de kerstdagen! Krijg je als je in de zorg werkt. Maar ik ben gelukkig met oud en nieuw wel vrij.

Ik zit op de wacht bank. Joeppie dus not! Ik zie het vanzelf wel. Enne dames, ik heb een vruchtbaa topic geopend dus er is vast goede hoop voor jullie!

Lizzie.

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: ben ook superblij voor haar, maar zou het zelf ook graag worden (we doen veel dingen eigenlijk samen dus dan zou het zo leuk zijn om samen zwanger te zijn)....

Ik ben in mijn achterhoofd altijd een beetje bang dat het bij mij niet makkelijk zal gaan. Altijd geklungeld met de pil en ook regelmatig wat tussentijdse bruine zooi toen... uitstrijkje was helemaal goed dus dat was een zorg minder..... Dus dan heb ik het idee dat het nu ook wel geklungel zal zijn... stom slaat nergens op maar maak me er wel wat zorgen over.....

18. lizzie84

Hey meis. Het is normaal om onzeker er over te zijn! Natuurlijk is het leuk om samen zwanger te zijn. Je lichaam is waarschijnlijk zo in de war en de hormonen maken het ook niet makkelijk!

waarom heb je een uitstrijkje laten maken als ik vragen mag?

lizzie

19. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    brigitte weet je hoe onzeker ik ben ! is meer als normaal denk ik...wij zijn nu 4,mnd bezig en toen ik zaterdag ongesteld werd heb ik ook even tegen een vriendin aangeklaagd , van het gaat toch niet lukken en ik kan volgens mij helemaal niet zwanger raken ......... volgens mij de normaalste zaak van de wereld om je daar druk om te maken
    onze tijd komt wel.......hoop ik

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: ik heb de heugelijke leeftijd van 30 bereikt dus dan mag je voor de eerste keer mee doen aan het bevolkingsonderzoek...... dus vandaar het uitstrijkje. Maar was wel blij met de uitslag.... ga er ook van uit dat mijn lijf wat last heeft van de hoeveelheid hormonen in de pil. Heb volgens mij ergens gelezen dat je bij teveel hormonen ook een tussentijdse bloeding kunt krijgen....

@Jeskuh: fijn om te horen dat ik niet de enige ben.. mijn liefje snapt me gelukkig ook.... ik vind ook dat ik daar nog helemaal niet aan moet denken maar heb wel eens vaker rare dingen dus dan denk ik soms ach dan zal ik wel die 1 op de 6 zijn die daar moeite mee heeft.... Maar ja gaan rustig verder..... hoop op een vruchtbaar 2007!

Deel Deze Pagina