Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    brigitte hoop ik ook ! t is elke maand weer een teleurstelling als oma op bezoek komt.mja....t hoort erbij he......

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @jeskuh: ik weet ook dat ik nog helemaal niet moet zeuren zo in maand 2 na stoppen met de pil.... maar toch onzeker! Deze maand ook weer tussentijdse rommel en gisteren tijdens klussen ineens helder rood bloed (maar dat kwam waarschijnlijk van gesprongen adertje want dat is nu weer helemaal weg.....) dus dan nog extra onzeker... heb ook niet het idee dat het deze maand met al die rare dingen goed kan zijn gegaan maar goed we zien het over 10 dagen wel...

3. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    brigitte ik weet wat je bedoelt. ik ben nu 4 mnd gestopt. alle mnd had ik rond me eisprong last van me borsten en tegen dat de ongi kwam ontzettende buikpijn , en deze maand geen van bijde en was 2 dagen te laat.....dus ikke stiekum blij ....me vriend was zaterdag jarig en wilde m een posi test als extra kado geven , en dat kwam steeds dichterbij en op die bewuste dag smorgens ja hoor ongesteld.......heb de hele dag bijna gebaalt.....

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jeskuh: kan het me heel goed voorstellen... zou echt een leuk cadootje geweest zijn.... ik hoop dat ik nog net voor het eind van het jaar een + test in handen mag hebben maar ga er niet vanuit (zit nu nog week of iets meer voor mijn NOD dus nu nog makkelijk praten).... zou zo leuk zijn om met oud en nieuw aan ouders te kunnen zeggen: gelukkig nieuwjaar en over 9 maanden worden jullie opa en oma.........

Maar volgende maand zou ik ook wel leuk vinden want dan zou ik rond de 65e verjaardag van mijn mams uitgerekend zijn.... een mooi cado of een mooi cado?!

5. jeskuh1981

9 dec 2006
    66
    0
    0
    ja zeker wel brigitte.......daarom wilde ik t ook zo graag nou ......had ik met kerst 2 mokken onder de kerstboom gelegd..voor de allerliefste opa en oma ...hahaha en andes met neiuwjaar verteld.....mja maar even wachten in januarie ben ik een jaar samen met mijn vriend dus miss kan ik t dan als kado geven.....hoop so

6. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hahaha.....Brigitte....ik dacht dat jij pas 22 was. :D

7. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik ook! hahaha. Ik dacht he we zijn even oud! Oke shock :confused: ! nee hoor grapje! Lizzie

8. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

He dan kun je bijna naar 30+ en zwanger worden ;) . nee toch je blijft gezellig hier. :D Veel te gezellig he!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik blijf gezellig bij jullie..... hihihi... grappig want in het echt word ik altijd jonger geschat.... had 22 vanwege mijn geboortedag... hihihi.... ben al een oude taart!

10. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    hahaha...wat je uit zo'n nickname wel niet denkt af te kunnen lezen.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha! Ik dacht inderdaad ook dat je 22 bent Brigitte

12. Dag dames!

Wat is er hier weer gezellig gekletst zeg! Wat grappig dat je 30 bent, Brigitte, ik was ook steeds in de veronderstelling dat je 22 was.... Misschien omdat de gemiddelde leeftijd hier nog best laag is ofzo.... (ach, over 2 jaar mag ik ook meedoen....)

Hier even een rare dag.... een collegaatje is gisteren bevallen, en toen zij vertelde dat ze zwanger was zaten wij net in het erfelijkheidsonderzoek. Dat is nu dus alweer een half jaar geleden. En ik gun het haar zeker wel, maar wij waren er toen al bewust mee bezig... zij stopte even een maandje met de pil, omdat ze er last van had en is ineens zwanger! Af en toe zo gemeen....

Groetjes Jelske

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja dat had ik vanmorgen dus ook met mijn beste vriendin... maar goed onze tijd schijnt ook nog te komen!

Waarom hadden jullie een erfelijkheidsonderzoek? Hoop dat er iets goeds uit is gekomen voor jullie...

14. @Brigitte
    Ja, bij mijn vriend in de familie zit een ziekte aan vaders kant, maar zijn vader heeft zich nooit laten testen. En aangezien het dominant overerft toch wel belangrijk om te weten.
    Mijn vriend wilde het zelf weten, omdat je pas klachten krijgt rond je 50e/60e en je een levertransplantatie nodig hebt om de klachten te stoppen.
    En natuurlijk voor je eigen kinderen. Natuurlijk heb je nooit zekerheid, maar als mijn kinderen een kans van 50% hebben op een ernstige ziekte wil ik dat niet bewust laten gebeuren...
    Maar gelukkig weten we nu dat mijn vriend het niet heeft en daarom ook nooit door kan geven.
    Maar het was wel een superspannende tijd!

Het is een ziekte waarbij in het lichaam een stof wordt aangemaakt die zich langzaam door het hele lichaam verspreidt en zo dus zenuwen en spieren gaat aantasten.... zonder levertransplantatie ga je er uiteindelijk dood aan.....

Gelukkig zijn er wel manieren om dit niet aan je kinderen door te geven, maar dan kan het niet via de natuurlijke weg en weet je van te voren dat je vriend ernstig ziek gaat worden.

Groetjes Jelske

15. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hey meiden,

Vrees dat de :evil: :evil: bij mij onderweg zijn!

Een dag te vroeg. Heb veel buikpijn, maar nog geen bloed..

16. Dan heb je toch keurig een cyclus van 29 dagen.... netjes hoor!

17. Niet meer actief

@ Jetske: ben gestopt om zwanger te raken.... :D

18. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    Haii

Ik ben gestopt met de pil..

Gr Imre.. :D

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.401
    113
    hee Imre, welkom!

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Gisteravond erge krampen, maar nog geen :evil: :evil: vanochtend.
    Hebben jullie dit altijd lang van te voren? Toen ik aan de pil was duurde het dan niet eens een dag meer. Had ik echt s avonds krampen dan werd ik s ochtends ongi...
    Heb nu ook veel meer last van mijn borsten, ze steken echt :cry:
    Hoop dat het dan vandaag nog komt dan kan ik door naar januari!
    Ik zit nu al op dag 33 :cry: .
    Raar want de banner zegt 4 dagen maar eigenlijk is het toch 3? Zaterdag was mijn NOD.
    Weet iemand dit?
    Als ik het weekend nog niet ongi ben ga ik wel weer ff testen. Maar ik hoop er niet meer op hoor. Vind het ook niet erg als ik maar weet waar ik aan toe ben.
    Succes allemaal!

Deel Deze Pagina