Ik heb nog geen idee of ik meteen ga testen...wil het niet maar denk het wel... heb bewust nog geen test gekocht... hihihi.... benieuwd of ik me na het weekend nog kan beheersen.... het grote aftellen is begonnen. Mijn mannetje is op zich een redelijke prater maar is het onderwerp babies soms wel wat zat... dus een uitkomst dit forum! Nog leuker dat de meesten (of iedereen) hier voor het eerste kindje gaan... Wou al dat het volgende week was....
Heb nog dillemaatje... misschien heeft iemand een goed plannetje. Ga dit weekend een weekend weg met mijn vriendinnen en normaal wordt er bij eht eten wel een wijntje gedronken... Maar ja dat zie ik nu niet zo zitten... hoe kan ik dit brengen zonder dat ze meteen gaan vragen... hihihhi Als iemand nog een tip of smoes heeft... ik hoor het graag
klinkt goed... 3 dagen hoofdpijn kan dat ook? hihihihi (ga namelijk van vrijdag tot zondag) O misschien hoofdpijn van het stoppen met de pil hahahaha ben benieuwd of ze er in trappen en of ik die lach van mijn gezicht kan laten..
Even een vraagje tussendoor.Zijn er nog meer meiden die na het stoppen met de pil zo ongelofelijk veel last van pukkels hebben gekregen? Ik word er gek van.
hee meiden, @willes: heb het idd wel vaker gehoord na het stoppen met de pil, heb er zelf niet echt last van, alleen wel heel vette huid. @xenas81: mijn mannetje wil het ook,maar praat er ook niet zoveel over, daarom ben ik zo blij dat ik hier lekker met jullie kan kletsen, gezellig ja. Haha, ik krijg ook regelmatig de hormonenopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd hoor. Groetjes Suzanne
bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 1e kindje?, 2e cycles francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus
hee meiden, probeer hier ff mijn kaartje te plaatsen: http://img378.imageshack.us/img378/4097 ... phpna8.png
Bianca wat leuk dat je eenlijstje hebt gemaakt, we zijn al met een aardig clubje! Mijn NOD moet zijn 1 december maar omdat ik een korte cyclus had van 23 dagen ga ik er maar vanuit dat het nu best een langere cyclus kan worden! We zijn inderdaad bezig voor ons eerste kindje! Ik hoop dat het snel lukt wabt ik kan er inderdaad met niemand over praten dus dit forum is fijn. Mijn vriend zegt ook elke keer als ik naar mijn moeder, broer of vrienden ga niks zeggen he, ik ben nogal een kwebbel! Alleen een collega van mij die merkte het aan me, ik ben gestopt met roken en ze merkte het gewoon aan mijn manier van kijken naar de foto's van haar ventje, in de pauze liepen we samen een blokje en toen vroeg ze het! Mijn vriend dacht dat ik het had gezegd maar ik kan het echt niet glashard ontkennen! En ik zie overal baby's zwangere vrouwen, allees om me heen lijkt ineens baby te zijn! Hebben jullie dat ook? We wilden gewoon rustig aan beginnen maar je raakt besmet met een soort baby virus! Morgen mijn eisprong dus nog klussen vannacht (vriend werkt nacht en avond dienst zie mijn topic hierover!) Bianca lijkt me lastig inderdaad, zelf drink ik geen alcohol dus dat is geen probleem voor mij! Maar lust wel heel erg graag rauw vlees en dat weet iedereen, ben ook bang dat ik een keer bij een etentje carpaccio, biefstuk of filet american krijg, als ik dit weiger weten ze ook wel hoe laat het is! Allemaal heel veel succes!
HE Suus NOu volgens mij heb je een mooie tempcurve... zo te zien heb je een eisprong gehad en begint nu het spannende wachten.... ik duim voor je Groetjes
bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus
Zo, die is ook weer bijgewerkt! Wat is hier ongelooflijk veel gebeurt in een dag! Moeten jullie op je werk niet werken ofzo? hihi Wij zijn ook bezig voor onze eerste en vinden het superspannend! Heb het er wel met een paar mensen over gehad, maar heel weinig. Laatst wel een heel fijn gesprek met mijn moeder over haar zwangerschappen. Die wist wel al dat we het er serieus over hadden, maar nu dus ook dat ik met de pil ben gestopt. Vond het wel fijn om te horen dat zij alledrie de keren behoorlijk snel aantelde.... Groetjes Jelske
Ik voeg me ook ff toe! bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ???
Mijn banner is maar een pure gok, gelukkig temp ik ook en ik gebruik ovulatietesten! Dan kan ik tenminste mijn ei opsporen! Ik weet eigenlijk niet wat ik als mijn NOD moet beschouwen, wat zouden jullie doen?
Hoi Marsab, Ik zou er denk ik maar op gokken dat je een cyclus hebt van 28 dagen... en gewoon vaak klussen! Leuk dat je ook meedoet hier! groetjes Jelske
bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ?
Chigirl 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Ik heb me ook toegevoegd en hoop dat december ons veel goeds zal brengen
Ik heb ook een opgezette buik en last van m'n darmen. Goed te lezen dat ik niet de enige ben! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer ongesteld word.. Kan er ook met niemand over praten! Echt een uitkomst dit forum!
bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december