Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Ik heb ook ineens weer pukkels alsof ik aan het pubberen ben. Ik had niet de Diane ik had Femodene.

Oh en over het niet ongesteld worden... Omdat een paar van jullie zeiden dat ze al lang naar de dokter zouden zijn gegaan ga ik toch twijfelen. Volgens mij had Evi een vriendin die 4 maanden niet ongesteld werd maar toen wel ineens zwanger werd en haar dokter had gezegd dat het heel norrmaal is. Toen ze dat zei (schreef) was ik wel gerust gesteld maar ik maak mij nu steeds meer zorgen (blij dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan). Van Brigitte heb ik begrepen dat je ook een vraag aan de verloskundige kan stellen dus dat heb ik ook maar gedaan. Ik hoop dat zij snel een advies voor mij heeft.

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lucky: slim van je om je vraag aan de VK te stellen... benieuwd wat ze antwoordt....

@Evi: spannend hoor! Hoop natuurlijk op een +++++ maar het kan ok van het stoppen met de pil komen.... had er in mijn eerste cyclus ook veel last van (moe, misselijk, koud, janken om niets, zeer borsten)....

Nu trouwens minder klachten.... dat scheelt weer iets... nog een weekje geduld en dan weten we misschien meer.... gelukkig kan het bruinverlies wat ik ngo steeds heb volgens de VK hier op het forum niet veel kwaad... dus het is nog een weekje boeiend hier!

3. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Als alles goed gaat moet ik op de 25 weer ongi worden, momenteel heb ik al last van pijntjes die er mee gepaard gaan. Je weet het niet

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé hallo!
    Wat lastig allemaal he... Je leest zoveel verschillende dingen hier! De één heeft nergens last van en is zwanger, de ander heeft veel buikpijntjes en wordt ongesteld of is met krampjes wel zwanger... Volgens mij is er geen pijl op te trekken... Enige wat we kunnen doen is wachten, wachten, wachten...
    Ben blij dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten! Mijn duimen maken echt overuren met draaien ;)

Groetjes Chris

5. goedemorgen meiden!
    alles goed?
    hier wel!
    bijna mijn vruchtbare dagen!
    dus we kunnen weer voor het echie klussen!
    die andere keren.. zijn gewoon voor de leuk hahahhaha!

kus

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.412
    113
    dag meiden,

Hier wachten, wachten en wachten. Het wordt nog spannend, al reken ik er niet echt op dat het nu al raak is. Vandaag zit ik op dag 11 dpo en is me temp weer gestegen, vorige maand had ik op dag 10 een tempdip om op dag 11 ongi te worden, dus ben wel beetje zenuwachtig aan t worden.

groetjes!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.412
    113
    dag meiden,

Hier wachten, wachten en wachten. Het wordt nog spannend, al reken ik er niet echt op dat het nu al raak is. Vandaag zit ik op dag 11 dpo en is me temp weer gestegen, vorige maand had ik op dag 10 een tempdip om op dag 11 ongi te worden, dus ben wel beetje zenuwachtig aan t worden.

groetjes!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.412
    113
    dag meiden,

groetjes!

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Goedemorgen meiden...
    Zit nog steeds op de wachtbank en ben erg ongeduldig :)
    Wat kan wachten toch lang duren. Heb verschilde kwaaltjes, maar weet niet of ik ze serieus moet nemen of dat m'n lichaam een spelletje met me speelt.
    Ben een redelijke controle-freak, dus deze onzekerheid is niets voor mij.

10. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Oke een vraagje. Wat is DPO?

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Lizzy, volgens mij iets van Days Past Ovulation... geloof ik hoor...
    Liefs Chris

12. lizzie84

oke dankje chrisje!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.412
    113
    Hee, klopt hoor, day past ovulation. Dus de dagen na je eisprong. Ik temp ook en via FF, is een site waarop je dit kunt bij houden wordt aangegeven hoeveel dagen je na je ei zit, dus dpo.

Snap trouwens niet hoe het kan dat me vorige berichtje er zo vaak is komen te staan, niet de bedoeling, hoop dat t nu goed gaat. Sorry..

Groetjes

14. lizzie84

Chrisje nog 2 daagjes! spannend. Al vreemde symptoompjes of helemaal niets? Ik duim voor je.
    Ik meot nog 8 daagjes wachten maar ga evt. pas in eht nieuwe jaar testen omdat mijn vorige cyclus 25 dagen was en ook al heb ik op dag 10 mijn eisprong duidelijk gevoeld wacht ik liever. Lizzie.

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb net mijn huisarts gebeld (vanwege dat oude bloed) maar ze hebben dus geen telefonisch spreekuur meer.... moet gewoon een afspraak maken... nou goed dan wacht ik nog maar eventjes..... eerst maar eens deze cyclus afwachten en kijken wat er komt.... maar baal er wel wat van

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Lizzy!
    Ik word helemaal gek van mezelf :) :) !
    Ben heel erg zenuwachtig... Heb al een paar daagjes krampjes en steekjes, net als ik had rond mijn (vermoedelijke) eisprong... en ik heb eigenlijk best wel veel witte vloed... Heel vreemd, snap er niks van. Is je ongi dan zo anders zonder pil dan met pil? :rolleyes:
    Chris

17. lizzie84

hoi Chrisje.

De eerste ongi na de pil was bij mij heel pijnlijk. De eerste ochtend kon ik nauwlijks lopen. Mijn moeder heeft de honden uitgelaten voor mij. Kon amper lopen. Mijn moeder zei het lijkt wel of je weeen hebt :confused: . Bleek ik dus een super grote schoonmaak te hebben. Ik verloor heel veel bloed en een flinke prop met slijm. Sorry hoor! Maar na 2 uurtjes had ik gewoon last van krampjes. Een kruikje en paracetamol deed wonderen! Gelukkig was ik vrij die dag!

Dagen van te voren had ik al last van krampen maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. Veel afscheiding ken ik niet voor mijn NOD ben dan altijd kurkdroog. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het anders is.

En ik hoop dat ik deze maand niet zo'n verschrikkelijk begin van mijn menstruatie heb. We zullen zien of ik uberhaubt een menstruatie krijg ;)

Jij veel succes. Het kan 2 kanten op!

groetjes Lizzie.

Sorry voor het lange verhaal!

18. lizzie84

Dagen van te voren had ik al last van krampen maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. Veel afscheiding ken ik niet voor mijn NOD ben dan altijd kurkdroog. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het anders is.

Ik bedoel dat het duid op een Zwangerschap en niet dat ik hoop dat je je NOD krijgt! Sorry beetje verkeerd getypt!

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hihi, meid, je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Snap heel goed wat je bedoelt! Ik vat dingen niet zo gauw verkeerd op hoor!
    Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad de eerste keer zeg! Brr, lijkt me echt bijzonder onprettig!
    Ik ga het weekend zeker heel hard voor jou duimen! Hopelijk mogen we naar het zwangeren forum in januari... Kunnen we als aanstaande mama's lekker verder kletsen!

Knuf Chris

20. lizzie84

Het chrisje.

Ik heb over 8 dagen pas mijn NOD maar toch bedankt voor het duimen.
    In het nieuwe jaar zullen we het zien of eerder als mijn menstruatie begint.

Over de eerste menstruatie, deze was inderdaad bijzonder pijnlijk. hahaha. Als ik er aan terug denk. Pfff ik wist niet hoe ik het beste kon liggen of staan. En dan is het een menstruatie. Wat als ik ooit moet gaan bevallen! :confused: Dat komt niet goed. Hahahaha.

Maar dit is je eerste ronde na de pil? Hoe was je cyclus hiervoor dan? De mijne zat hiervoor altijd zo rond de 26 dagen. Hield mijn moeder altijd bij :oops: En laatst kreeg ik die boekjes. Was vrij vroeg ongesteld en mijn moeder vond dit wel praktisch omdat ik er totaal niet oplette en dan weer zonder tampon of maandverband zat. Heeft een aantal keren een leuke actie opgeleverd :)
    Lizzie.

Deel Deze Pagina