Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen25: wat suus al zei; je kan beter in de ochtend tempen... s avonds zegt weinig.. als je net iets gedaan hebt dan is je temp meteen verhoogd. Ik meet het voor de grap ook wel eens s avonds maar daar kan dan bijvoorbel 0,4 of 0,5 graad tussen zitten en dan de ochtenden van diezelfde dagen is het ongeveer gelijk.....

Hier wordt het toch ngo weer even een beetje spannend... had na al dat oude bloed van de afgelopen 2 weken niet meer verwacht dat het uberhaupt nog iets zou worden maar ja zo aan het eind is het altijd afwachten (van de VK gehoord dat het oude bloed een eventuele innesteling niet in de weg staat.. dus ja dan is alles toch nog mogelijk he).... heb gelukkig niet zoveel klachten als vorige maand dus het ontpillen wordt misschien wat minder... Nu alleen sinds een paar dagen af en toe wat steekjes in mijn lies en onderbuik.... We zullen wel zien wat de kerstdagen brengen....

Nog meer meiden die in de laatste week zitten?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    hee brigitte, ook in de laatste week hierzo. Was vorige maand op dag 11 dpo ongesteld geworden, nu op dag 12 dpo en nog niks... is echt heel spannend. Kan ook niet echt zgg dat ik ergens last van heb. steekjes in mijn (.)(.) en licht vage buikpijn.

Mijn temp is nog hoog, was vorige maand op dag 10 al gedaald, maar ja, zegt zo weinig, is pas de 2e ronde.

Groetjes

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Weer flink gekletst sinds gistermiddag. Gezellig!

Ik zie de meerwaarde van trouwen niet in en hou er ook niet van om in de belangstelling te staan. We hebben overigens wel een samenlevingscontract en een testatment.

Het komt voor mij nu ook steeds dichter bij. Nog 7 daagjes. Hier af en toe wat steekjes rond mijn onderbuik. Maar dat heb ik de gehele cyclus al dus dat zegt niets.

Elke dag tempen is dat niet verschrikkelijk moeilijk. elke dag op het juiste tijdstip. Pff ik moet er niet aan denken. Als ik een late dienst heb gehad en dan s'morgens vroeg al weer tempen en hoe doen jullie dat in de weekenden. En ben je er dan niet veel te veel mee bezig. Voor al in de laatste paar dagen ivm. De tempdaling? Ik vind het overigens wel knap van jullie dat jullie het kunnen.

Ik was net bij mijn mams en ze kwam met een grote vuilinszak met oude babykleding, luiers( hydrofiel) washandjes, lakentjes, dekenjes echt heel schattig. Net of ze het in de gaten heeft dat we bezig zijn. :confused: Ik schrok best wel en kon niet net doen of ik het niet heel leuk vind. Echt zo schattig allemaal. Ze vroeg of ik het alvast wou hebben. Ikke nee hoor we wachten nog een paarjaartjes en anders staat het bij ons ook maar boven. Vond dit zo moeilijk. Als ik het wel had meegenomen had ze er ook wat achter gezocht of wordt ik nou paranoia!

Lizzie.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    @ lizzie: je bent wel bezig met het tempen, maar ik vind het wel meevallen hoor. Ik temp elke dat om 05.50 uur, ook in het weekend. Doordeweeks moet ik er dan sowieso uit en in het weekend slaap ik daarna gewoon weer ff verder. Het is beetje lastig, maar het is wel duidelijk, kan goed zien of je een eisprong hebt.

hihi, ik heb mijn moeder niks verteld, maar weet bijna zeker dat ze het wel doorheeft. Ziet ze blijkbaar aan mij dat ik ermee bezig ben.

Groetjes!

5. Niet meer actief

Hee,

Het enige wat ik voor het tempen doe is een half uur in de auto zitten...
    Maar ik zal de voglende cyclus proberen om het 's morgens te doen dan.

Ik ben vorig jaar augustus getrouwd, gewoon omdat we dat wilde :D

Maar, er zijn nog geen duivels, heb wel steekjes enzo dus ze zullen wel in aantocht zijn...we wachten af.

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Auw; hier af en toe steekjes in mijn lies en onderbuik.... ga er gewoon van uit dat ik ongi word in de loop van volgende week maar ja dan voel je weer wat... stom lijf! Ik laat me niet gek maken...?..... hihihi.. Sorry moest even klagen....

7. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Wie o wie kan mij helpen. Ik heb al jaren een jetting (permanent) in mijn haar. Nu ben ik vorige maand gestopt met de pil.

Afgelopen zaterdag met goeie moed naar de kapper voor de Jetting. Zondag morgen ging ik onder de douche. Weg slagen. Dus ik woensdag weer naar de kapper. Deze heeft een zwaardere vloeistof gebruikt dan anders. Vanmorgen opgestaan, een heel klein beetje slag.?

Zouden dit voortekenen zijn? Heb nooit last gehad dat het niet wou. Mijn kapper vond het ook heel vreemd.

Wie kent of herkent dit?

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Sorry geen idee.... hoop het voor je!

9. Wat zijn jullie toch een heerlijk stelletje babbelaars!

Ik zou ook niet kunnen zeggen, maar kan me voorstellen dat dit iets met hormonen te maken kan hebben als slag niet blijft zitten.... maar of het een teken is van een zwangerschap?

Hier zijn we weer bijna naar de klusdagen toe aan het werken... maar lijkt zo ontzettend lang te duren!

Groetjes Jelske

10. @ jelske...
    jaaaa duurt lang he!
    pffff

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    hee meiden,

heb net ff een testje gedaan, waarschijnlijk te vroeg, maar kon niet meer wachten. Staat in mijn album, ben nu nog onzekerder als eerst. Zie ook topic getest in dit forum.

Groetjes

12. Niet meer actief

@suus: zoals ik in je andere topic ook al zie, duidelijk twee strepen.

Hardstikke gefeliciteer meid ! Wat een gaaf kerstcadeautje...
    Weet het mannetje het al?

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    @jen 25: haha, ja hij weet het al wel, maar dringt nog niet echt tot hem door geloof ik. Het is ook zo snel gegaan, hoop dat alles goed blijft gaan

Groetjes

14. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Suus: Volgens mij zijn dat gewoon 2 streepjes. Gefeliciteerd!

Floortje door de hormonen kunnen permanentjes e.d. mislukken die normaal wel werken. Het kunnen zwangschapshormonen zijn maar ook nog hormonen van het ontpillen (dat is wat ik heb gehoord)

15. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Suus!

Gewoon 2 strepen hoor! Gefeliciteerd!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    hee meiden, bedankt voor jullie reacties! vind het nog erg moeilijk om te geloven, het is nog zo vroeg. Maar ja, zie toch echt 2 streepjes.

Jullie ook allemaal heel veel succes!

Groetjes

17. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Suus!

18. Niet meer actief

He meiden, zit met een dilemma...moet het ff kwijt.

Nou daar gaat ie dan;

Vandaag bij mijn beoordelingsgesprek kwam het volgende ter sprake;

Een collega van mij is zwanger en gaat in maart met verlof, na haar verlof wil ze 2,5 dag per week gaan werken.
    Echter in haar functie zijn daar geen mogelijkheden voor...

Op mijn functie komen een aantal taken te vervallen waardoor er niet genoeg werk overblijft voor een fulltimer... (en dat ben ik dus)

Je raadt het al, ze willen ons van plek verwisselen.
    Ik fulltime op haar plek en zij parttime op mijn plek.

MAAR, ik ben ook bezig om zwanger te raken. Dat betekent dus dat als het eenmaal zover is, er weer een probleem ontstaat en ik dan waarschijnlijk degene ben die er uit vliegt omdat ze me nergens kwijt kunnen...

Tevens zijn wij beiden onaangenaam verrast door deze wijziging.
    We vinden beide onze huidige functie veel te leuk...

Wat zouden jullie doen?

19. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Jen,

Moeilijke kwestie. Ik zou denk ik aangeven dat je in de toekomst vast ook minder wil gaan werken. Dus dat je niet wilt wisselen. Kunnen jullie niet de uren verdelen? (ieder de helft van jullie uren samen)
    Ik zou niet aangeven dat je "bezig" bent. Maar je kan het toch ook willen omdat je dat fijner vindt.

20. Niet meer actief

O boy, veel te veel om bij te lezen, ik begin gewoon op de laatste pagina.

Suus, super, gefeliciteerd meid, nummer 4 geloof ik he (of heb ik er nog een gemist?)

@Floortje, sinds ik zwanger ben is mijn haar tig keer zo snel vet, de hormoonspiegelveranderingen hebben wel degelijk effect op je haar. Echter in mijn ongesteld periodes had ik dit ook altijd, dus het kan beide redenen hebben. Afwachten maar.

@Jen, ik zal er zeker tijdig melding van maken dat je ook aan het proberen zwanger te worden bent. Je moet natuurlijk niet hebben dat jij straks je baan verliest omdat je 2de was. En als jullie allebei je werk veel te leuk vinden, is het misschien een goed idee om eens met zn 3en om de tafel te gaan zitten?

Veel plezier allemaal rond de kerstdagen en skivakanties enzovoorts.

Deel Deze Pagina