@suus: dat zijn echt 2 streepjes! gefeliciteerd!goed zeg meid! Ik wacht nog even met testen.... @jen: wat de andere meiden al zeggen... misschien wel goed om aan te geven dat jij wellicht in de toekomst ook parttime zou willen werken... het moet niet zo zijn dat jij er uitvliegt en je collega kan blijven omdat zij toevallig eerder zwanger is.... misschien ben jij deze maand ook wel zwanger... hihihi.... Weet niet of je moet zeggen dat je concreet bezig bent maar misschien kun je aangeven dat je ook een kinderwens hebt en dat je dan ook minder wilt werken...
Hee meiden, bedankt voor jullie reacties ! Denk dat ik inderdaad nog een vervolg gesprek ga aanvragen, ik ben binnen dit bedrijf al een keer van functie veranderd en zit eindelijk op mijn plek..heb eigenlijk weinig zin om die weer in te leveren!
@ Jen, groot gelijk meid. Het is niet verkeerd om te zeggen dat je ook ooit wel minder wilt gaan werken en dat je huidige functie je goed bevalt. Niks mis mee lijkt me zo. @ Suus, Gefeliciteerd zeg! Het is hier wel supervruchtbaar zeg! Ik hoop dat we jullie allemaal snel achterna gaan! Ik begin hier bijna te balen, dat het mij in twee rondes nog niet is gelukt! Maar goed, wij gaan weer voor de derde ronde! Groetjes Jelske
SUUUUUUUS! gefeliciteerd meid! jeetje zeg .... de 4e al..WOW! Ik ga nu mijn vruchtbare periodes in! dus flink klussen dan maar! liefs
hee meiden, Bedankt voor jullie reacties! begin het nu zelf pas een beetje te geloven. Jullie allemaal heel veel succes gewenst en dat jullie ook maar snel 2 streepjes mogen zien! Groetjes
Hallo Ik probeer zwanger te raken ma ben nu ongeveer al bijna 7 maand al gestopt? Doe ik iets verkeerd ofzo,, Hebben jullie tips voor me,, als je weet wat ik verkeerd doe,, Groetjes Imre
Hoi Immy, Meer dan uitzoeken wanneer je vruchtbare periode is, ervaren of je weet wanneer je eisprong is en knutselen in die periode kun je niet doen. Ondanks hoe het op dit topic af en toe lijkt is het niet normaal dat je in de eerste maanden al aantelt. Alles binnen het jaar is normaal! Groetjes Jelske @de wachters: goedemorgen! Zijn er nog testers vandaag? Groetjes Jelske
Hey meiden, Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg! Dat heb ik nu ook ervaren. Ik had allerlei klachten zoals: - opgezette buik - warm gevoel in m'n buik - geen zin in koffie - ongi kramen (al 1 week voor m'n NOD) - slecht slapen - rugpijn - veel plassen - en overtijd.. Maar helaas........de zijn gekomen vanochtend! Verdorie..dacht echt dat het raak was. Ik laat me nu niet meer gek maken! Wat erg dat ontpillen...hoe lang zou dat duren? Maar goed..op naar de volgende ronde maar. Ik kan in ieder geval drinken met kerst en oud en nieuw! Liefs Evi
he meiden... hier nog steeds in afwachting... ging er vanuit dat ik gewoon ongi zou worden maar vanmorgen was mijn temp ineens weer omhoog... oei oei toch nog spannend?! Moest vanmorgen regelmatig plassen en kreeg meteen op mijn werk toespellingen over zwanger zijn.... hihihi
hee brigitte, wat spannend meid! ik hoop dat je temp lekker hoog blijft! Nog 3 dagen voor je kunt testen? nog even volhouden dus. (mag ik niet zgg, want ik testte ook te vroeg hoor.) Ik duim voor je!
@suus: ja toch nog spannend hier... had ik deze maand niet verwacht.... weet nog niet of ik over 3 dagen zal gaan testen.... kan tussen maandag en vrijdag ongi worden.... heb maar 30 dagen aangenomen net als vorige keer maar toen werd ik pas 18 dagen na eitje ongi... dus als ik die 18 dagen aanhoudt deze maand dan zit ik pas op vrijdag...... maar weet niet of ik ngo wel een week wil wachten......
Jammer Evi, toch weer door naar de volgende ronde.... En Brigitte, ga je ons en jezelf weer in spanning houden? Succes met uitstellen, hoop voor je dat het nog even lukt om te wachten...... Succes allemaal en voor iedereen fijne dagen! Groetjes Jelske
@Jelske: ja ik dacht... deze maand is zo saai.... laat ik het aan het eind toch nog even spannend maken.... hihihi..... Ik ging er gewoon echt vanuit dat het niets zou worden door dat oude bloed maar ja hoor nu van alle kanten dat het niets zegt als het oud is... en dat je net zoveel kans hebt om zwanger te worden..... dus tja nu begint het ook te kriebelen hier.... Voel me op zich best aardig... alleen dus al een paar dagen wat buikpijn.... maar ja kan ook ongi zijn (hoewel ik dat nog nooooooooooooooit heb gehad)
he spannend Brigitte! WIe weet nou de vruchtbare dagen komen er aan bij mij en ik zou nog een maand of misschien 2 wachten maar moeilijk hoor hahah
Fijn dat jij deze maand wat spannender maakt Brigitte.... Het kan gelukkig toch nog aan het eind nog spannend worden! Hopelijk ga je als aanstaande mammie het nieuwe jaar in! Groetjes!