@Jen: nee niet jij ook al..... snif! Ik had goede hoop nog voor je.... Straks blijf ik hier helemaal alleen over zo aan het eind van de maand... hihihi.... Begin wel allemaal kwaaltjes te krijgen naar mate de dag van mijn NOD nadert maar weet dat ik daar geen rekening mee moet houden... Wel andere klachten dan vorige maand... nu buikpijntjes en beetje licht in mijn hoofd en af en toe zere boobies..... maar ja kan ook allemaal van naderende ongi zijn..... stom hoor zo'n vrouwenlijf... hihihi Ik ging er echt vanuit... nou ik ga deze maand ongi worden dus hoef ik me niet druk te maken.. laat maar komen.. maar de laatste paar dagen ga ik twijfelen..... weet het gewoon echt niet..... (sorry moet even klagen!).....
Als dat jouw klagen is, mag je wel meer klagen hoor! Ik help je hopen dat alle klachten nu bij een zwangerschap horen..... hier maken mn duimen overuren!
@Jelske... hihihi.. op dit moment beperkt mijn klagen zich tot dit... hihihi.... maar wat duurt dat wachten lang! Weet ook nog niet wanneer ik durf te testen.... wil ook niet te vroeg testen.....
Inderdaad.... te vroeg testen levert vaak alleen maar frustraties op, dat heb ik hier intussen wel geleerd! Ik zit nu inmiddels in ronde 3 maar alleen al het dagen aftellen tot mn vruchtbare dagen duurde me alweer veel te lang! Hopelijk gaat wachten tot mn NOD tot 12 januari iets sneller nu met de feestdagen! groetjes Jelske
Dat hoopte ik ook maar schiet nog niet op die dagen...... hihihihi.... eerst was het wachten tot mijn ei (die kwam later dan ik gevoeld dacht te hebben)... en toen dus dat bruine gedoe... dus toen dacht ik nou verkeken deze maand... Maar blijkt dus dat bruine zooi helemaal geen probleem hoeft te zijn... En tja dan zo aan het einde met je NOD in zicht ga ik twijfelen.... stom he....... zou het wel heel graag willen maar heb ik mijn hoofd dat het in januari wel eens raak zou kunnen zijn..... aaaaaaaaaaaaaaaah ik weet het niet...... hihihihihi
Ik dacht dus dat ik gisteren al ongesteld was geworden. Het was toen bruinig. Maar dat is het nu nog steeds! De echte ongesteldheid is dus nog niet doorgezet. Vanaf wanneer tellen jullie eigenlijk als eerste dag van de cuclus? Al bij bruinverlies? Of pas als er echt rood bloed is?
Pas bij echt rood bloed... dat is dag 1 van je nieuwe cyclus... maar vaak is bruin wel een aankondiging en dat kan een paar dagen duren....
@Linda: dank je.... ik duim ook voor mezelf.... hihihi.... zie dat jij rond de kerst waarschijnlijk aan de klus mag.... alvast veel plezier he!
hihihi dat maakt het een stuk aangenamer! Stiekem even weg van het kerstdiner... hihihi.... fijne dagen in ieder geval
Hé Brigitte, Ik log net in... Even kijken wat ik hier nog allemaal gemist heb! Moet zeggen dat ik het best gezellig vind hier op het forum haha! Groetjes, Linda
hoe is het met jou? niet stiekem getest? Nee kerstshoppen achter de rug vandaag maar eens alle administratie thuis geordend en opgeruimd wat een werk pfff.. HEb wel zin in de kerst nu het bijna zover is.. hoop dat dit de laatste kerst met zijn tweetjes wordt maar ja dat weten we niet he.. Ik zou het liefst nu al er voor gaan erg moeilijk om nog even te wachten maar met 7 maanden in zuid europa op vakantie te zijn lijkt me niet echt prettig dus ff geduld nog aan deze zijde
@berna1981: Een vakantie in Zuid Europa is ook een goed vooruitzicht! Maar wel balen dat je dan nog ff geduld moet hebben ja!
ja das zeker een goed vooruitzicht. Je mag er natuurlijk niet vanuit gaan dat het meteen lukt maar wat als het wel lukt.. zou ik zonde van de vakantie vinden ook voor mijn man dan zit ik alleen maar op een stoel te puffen In het nieuwe jaar gaan we het echt proberen en dan zien we wel hoe het gaat wel ontzettend spannend
Heb je ook helemaal gelijk in! En je weet het inderdaad niet... Als ik vantevoren had geweten dat het 'zolang' zou duren, dan was ik wel al eerder gestopt met de pil. Maar ja, het kan natuurlijk ook meteen raak zijn! En dat zul je altijd zien als je er eigenlijk niet vanuit gaat...
Ja dat is het moeilijk inderdaad.. ik hoop voor jullie dat het niet meer lang op zich zal laten wachten... 2007 moet een vruchtbaar jaar worden
Hier alles goed hoor... had gisteravond weer wat bloedverlies maar na vraag hier aan een VK op het forum blijkt dat ik waarschijnlijk een geirriteerde baarmoedermond heb.... dus even rustig aan daar zeg maar... Verder geen bloed en temperatuur is nog steeds high in the sky..... dus nog steeds afwachten.....