Spannend Brigitte! En t is hier inderdaad wat stil geweest vandaag hoor! Ik kom net van mn werk af, maar heb niet zoveel bij te lezen! Hoor op het werk net dat er alweer drie collega's zwanger zijn! Echt vruchtbare grond daar.... hopelijk kan ik er ook iets van meepikken.... Groetjes Jelske
@Jelske: dat zou mooi zijn... dan kom ik ook evne op je werk langs.. hihihi... hier nog weinig verandering.... alleen zere borsten... maar ja dat kan nog steeds 2 dingen betekenen..... ik weet het echt niet en zal nog wat geduld moeten hebben
Weet ik nog niet .... aan de ene kant wil ik wel maar vind het ook wel weer heel erg spannend... ik ga eerst denk ik morgenochtend kijken wat mijn temperatuur doet.... Maar vorige cyclus werd ik pas op dag 18 na eitje echt ongi.. dus dat zou pas vrijdag zijn... maar weet niet of ik het tot vrijdag volhoudt dan als ik nog niet ongi ben.....
hallo allemaal. Een tijdje niet geweest op het forum... Was er deze maand even niet zo mee bezig... Nu ben ik er weer en meteen met goed nieuws... 2e ronde Raak! Echt ongeloofelijk! Ben zo blij, ben zo blij! Natuurlijk blijf ik nog met jullie mee lezen, veel succes allemaal! Dikke kus Antoinette
Gefeliciteerd Antoinette! En voor de anderen fijne feestdagen! Ik ga zo weer werken en daarna lekker klussen in de vakantie!
Gefeliciteerd Antoinette! Super zeg. Ik heb het verder op deze site al gemeld, maar ik ben wel ongi geworden. Gisterochtend. Op zich niet helaas want ik had het voor 99% wel verwacht, wist alleen niet wanneer. En ben wel opgelucht dat ik nog onder de 40 dagen zat (37 dagen) en er dus verder niks mis is. Dus op naar de volgende ronde! Heb alleen erg krampen, dat is wel balen met deze dagen. Misschien is het morgen wel minder, hoop het wel want we hebben allerlei familie etentjes en ik hoop op 2e kerstdag nog even te gaan stappen. Alvast fijne kerstdagen gewenst! X Nikkie
hee Antoinette, GEFELICITEERD! lopen we ongeveer gelijk op, spannend he, jij ook in de 2e ronde lees ik. Zie je bij de augustus/september mama's? ik weet niet helemaal welke maand. groetjes!
BESTE ALLEMAAL! IK WENS JULLIE EEN HELE MOOIE KERSTAVOND EN EEN ZALIG KERSTFEEST TOE. HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN. GROETJES FIENTJE
Ik wens iedereen ook een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toe Hoop ook dat 2007 voor alle vrouwen hier een vruchtbaar jaar word groetjes talleke
Dankjewel allemaal! Allemaal fijne feestdagen! En @suus wowie wij lopen idd gelijk leuk zeg! Liefs Antoinette
Van mij ook een heel fijn kerstfeest voor iedereen! En het aller-, allerbeste voor 2007! Ik hoop voor iedereen dat 2007 een top jaar wordt!