Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    een hele fijne kerst gewenst! en een gezond gelukkig en vruchtbaar 2007!

we hebben het drukdrukdruk ik heb vrijdag de hond al gehaald en daar hebben we veel omkijken naar. is net een baby. ze is nog niet zindelijk slaapt veel en als ze wakker is is ze meteen actief!
    moet midden in de nacht op staan omdat e naar buiten moet en eten en drinken......maar ze is het wel waard!

mijn voorgevoel zegt me dat het deze maand niet raak is! weet niet waarom....vrijdag weet ik meer!dan moet ik ongesteld worden!

ik houd jullie op de hoogte
    groetjes dani

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier nog steeds niets te bekennen.. wel al een paar dagen zere (.) (.) en wat meer afscheiding.... nog steeds hoge temp dus alles kan nog.... wacht in ieder geval nog tot het weekend met testen.... vorige maand werd ik pas 18 dagen na eisprong ongi dus voor het maximum ga ik daar maar even vanuit en dat zou dan donderdag zijn......

3. Niet meer actief

Hé Dani, wat voor hond heb je?
    Je bent er veel mee bezig in het begin idd, maar dat is het allemaal waard! Wat een schatjes zijn het, vooral als ze klein zijn hè?!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o brigitte wat knap dat je zo lang kan wachten zeg! spannend!

5. Niet meer actief

Inderdaad heel knap!
    Zou het echt niet kunnen! :)

Duim voor je meid!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ben daar ook veel te ongeduldig voor..
    Vandaag mijn vruchtbare dag.. bijna voor gegaan op laatste moment zei ik euhm toch nog maar even niet deze maand hahah

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier nog een nieuw iemand...net gestopt met de pil....en op naar het eerste kindje...(als het ons gegund is). Allemaal een fijne kerst gewenst.

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Berna en Lies: hihihihi ja vind het ook wel knap van mijzelf... maar als ik dan nog niet positief test dan weet ik het ook niet meer.... aan de ene kant wil ik ook liever nu meteen testen maar probeer nog mijn geduld te bewaren.... zolang mijn temperatuur mooi hoog blijft heb ik nog wat hoop.... Maar vorige keer dus 3 testen verspild omdat ik dus pas op 18 DPO ongi werd en dat vind ik nu zonde....

9. He Brigitte! Heel veel succes met wachten, ik hoop het zo voor je! Inderdaad knap dat je zo lang kunt wachten, maar ja het is wel beter dan een hoop testen er tegen gooien als het toch niet zo is...

Allemaal weer bekomen van de Kerstdagen?

Succes allemaal!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja maar weer veel te veel gegeten probeer nog ff drie kilo kwijt te raken want mocht ik dit jaar zwanger worden krijg ik die er niet meer af natuurlijk haha

11. Niet meer actief

Ik hoop het ook echt voor je brigitte!

En welkom Johana, dat het maar snel raak mag zijn!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb nog steeds geduld.. hihihi... nog geen veranderingen hier.... temperatuur is nog steeds ook hoog... ben benieuwd... wel al paar dagen hele zere borsten en het gevoel dat er beneden van alles uitloopt maar er komt neits... hahahahaha...

13. Brigitte, als je nou wacht tot het nieuwe jaar kunnen allebei je pendels uitkomen! ;) Daarvoor wacht je natuurlijk nog even, snap het wel hoor....

Succes allemaal meiden!

Groetjes Jelske

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: hahahahaha jij hebt het door... Nee ik wacht nog omdat ik geen zin heb om testen te verspillen... en als ik zwanger ben dan ben ik dat van het weekend ook nog natuurlijk... Vorige keer duurde het tot 18 dagen na eitje voordat ik echt ongi werd.... dus ik wacht nu ook maar die 18 dagen af en dan misschien testen..... vind het wel spannend.....

Ik durf er niet op te hopen dus ga er nog steeds een beetje van uit dat ik snel ongi zal worden.....

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.485
    36.444
    113
    Hee brigitte, wat spannend meid! ik duim voor je hoor!
    wel knap van je dat je zo lang kunt wachten, kon ik niet hoor.

Groetjes!

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hihihi ik kan het eigenlijk ook niet maar ja heb met mijn mannetje afgesproken dat we nog even wachten... vorige keer een aantal testen verspild en dat is ook weer zonde... Maar het liefst zou ik het nu weten hoor!

Nog geen rugpijn enzo dus nog geen bekende tekenen van naderende ongi.... wel wat meer afscheiding en steeds het gevoel dat er van alles komt daar beneden maar helemaal niets te bekennen dan.... Af en toe nog steeds wat lichtbruin maar na iets meer dan 2 weken probeer ik me daar maar niets van aan te trekken (ga vrijdag even bellen met de huisarts om daar een afspraak voor te maken)....

Ik hoop dat er snel een paar dagen voorbij gaan..... of dat als ik dan toch ongi moet worden het snel komt

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey, ik heb nu vlak voor mij ei ook bruinverlies! Ik, hoop dat het niks uitmaakt... Hopelijk ben je zwanger en ben je het levende bewijs ervan! ;)

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: dat hoop ik ook... maar moet wel zeggen dat ik er na iets meer dan 2 weken wel zat van word.... maar heb hier al begrepen dat bruin bloed niets betekend alleen dat het oud bloed is. Voor je eisprong kan het ook nog even een opruiming zijn van je ongi..... nog even de laatste restjes opruimen voor het nieuwe jaar (hoe schoon is jouw huis zeg maar).... Ik hoop in ieder geval voor je dat het niet al te lang duurt.

19. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    wat een spanning zeg nou ik hoop het wel voor je hoor. zal voor je duimen.
    wij gaan nog steeds gewoon met de pil door haha ja ik hou het nog uit en in mei ga ik stoppen.

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dank je wel.... zodra er nieuws is kom ik het hier zeker melden.... wat het nieuws ook zal zijn

Deel Deze Pagina