wat leuk dat we met zo'n groep zijn hopelijk brengt het geluk en kunnen we in december een paar gelukkige mama's in spe feliciteren en hopelijk zit ik daar bij heb net paardgereden maar ontzettend last gekrege van mijn onderbuik baal er goed van weet ook niet wat het is raar gevoel had al van te voren zo iets van moet ik dit wel doen. nog even met zoek functie gezocht en daar vertelde ze dat het niet uitmaakt als je maar niet valt... dat heb ik gelukkkig niet gedaan en in de veronderstelling dat ik toch niet de 1e keer raak zal zijn toch maar gegaan. maar goed dit was niet grappig toch nog maar eens even met mijn man over hebben misschien beter om toch maar te stoppen, wat ik ookwel jammer vind want ik rij graag o o o dilemma's erg he fijne avond nog en ik ben vandaag vrij geweest. dus van daar. werk 3 dagen en doe nog een studie dus zit vaak op pc doei bianca
Hoi meiden.... Zodra de zijn gearriveerd, gaan wij aan de klus voor een 4de wondertje! Ik ben al sinds september gestopt met de pil; had namelijk een pil die niet beviel, maar we hebben tot nu toen veilig geklust. Hopelijk melden de zich snel, zodat we aan de slag kunnen. Jullie allemaal ook veel succes en plezier!
zijn er al meiden die hun eisprong al goed kunnen voelen? en wat voel je dan precies?. Ik heb hm volgens mij eergisteren gehad want had de hele dag door buikpijn een soort ongie gevoel! Ik hoop teminste dat dat hm was. truste iedereen
Vorige cyclus niet echt sowieso veel klachten niet echt eisprong gevoeld, denk ik. Vroeg me eigenlijk het zelfde af i.vm. korte cyclus en heb morgen eisprong zou ik dan al wat meoten voelen. Het zou ook kunnen dat mijn eisprong nu later is omdat ik nu een langere cuclus zou hebben! Slaap lekker, ik wacht nog even tot mijn vriend klaar is met werken, klussen!
Ik had in mijn vorige (eerste) cyclus op dag 14 's ochtends erg veel buikpijn, ongeveer een half uur. Werd er niet zozeer misselijk van, maar moest toch wel gaan zitten. Later trok het langzaam weg... Ik denk dat dat mijn eisprong geweest is, maar ik denk dat ik dat pas zeker weet als het deze maand weer terugkomt.... Groetjes!
Hallo dames, hier ben ik weer! Allemaal goed geslapen? Talleke, mijn eisprong zelf voel ik niet echt, maar heb de dagen daarvoor echt wel heel veel last van mijn buik; o.a. steken en drukkend gevoel. Weet wel wanneer mijn eisprong geweest is omdat nadien mijn buikje veel beter voelt. Wie heeft er sinds het stoppen met de pil ook zo'n dikke buik gekregen? Lijkt net of ik al drie maanden zwanger ben. Raar hoor. Zijn er ook die tegelijk gestopt zijn met roken? Aangekomen? Gevoel? Grtz. Fientje
hey meiden! nou dat wou ik nou net vragen! ik was al gestopt met roken.. (in januari 2 jaar) Maar ook mijn buik is helemaal opgezet! lijk idd wel 3 maanden zwanger.. haha! maar goed.. terwijl ik helemaal niks geks meer eet... Ook ik zit met een dillema hierzo... Ik zit op voetbal.. ben de keepster van ons elftal.. en iedere maand is het steeds weer spannend... en dan wil ik eigenlijk helemaal niks doen.. voor het geval dat.. Maar ja nu al stoppen wil ik ook niet... Liefs Wendy
bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 zomaar, suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar, antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december
Hallo, allemaal. Flink druk hier zeg en al veel gekletst. GEZELLIG! Brigitte en Evi, spannend nog een paar daagjes. Heel veel succes volgende week. Ik duim voor jullie. Zijn er nog meer meiden die ( nog ) roken. Ik ben echt een verslaafde. Ben al de helft geminderd de afgelopen week maar probeer steeds minder te roken en dat gaat goed. Goede stok achter de deur. Als ik weet dat ik zwanger ben stop ik meteen en dan heb ik ook de wils kracht er voor maar in 1 keer stoppen werkt bij mij niet. Nog meer dames met dit dillema! Brigitte, over dat drinken? Zeg dat je een blaas ontsteking hebt en niet mag drinken vanwege de medicatie! En je kunt rustig 1 wijntje drinken nu je ( nog) niet zwanger bent. Zeg je gewoon na een half wijntje het smaakt me niet! Of wees de BOB. Gelukkig ben ik niet zo'n drinker. drink af en toe als ik uitga maar verder niet. Dit is trouwens onze 1e ronde en ik verwacht mijn NOD rond 9 dec. We zullen het allemaal zien. Een gezellige club zo met al die meiden onder elkaar. groetjes :Lizzie.
Goedemorgen allemaal, Ben vrij vandaag dus tijd voor het forum... @Lizzie: dank je voor de tip van de blaasontsteking.... die is wel handig ja.... (de BOB is wat lastig met al een zwangere in ons midden... hihihi) @ Talleke: ik denk ook dat ik mijn eisprong gevoeld heb maar weet het niet zeker. Op dag 14 heb ik eigenlijk de hele dag met vlag wat buikpijn en steekjes gevoeld, niet misselijk en ook niet dat ik niets meer kon maar voelde mijn buik de hele dag wel (en volgens tempcurve heb ik op dag 15 eisprong gehad.... ) Weer een dagje verder (nu op dag 26) en nog steeds geen ... het wordt steeds spannender....
hoi brigitte, Voel je al bijzonderheden van een evt. zwangerschap of ongi? Ben heel benieuwd! Jij geeft de aftrap in deze topic, dus kom op met je symptoompjes en pijntjes. haha. Dus een vriendin is ook zwanger leuk zeg. Kun je al vast wat tips op doen! Veel plezier van het weekend! lizzie.
Hoi hoi, heb het lijstje even aangepast en lizzie van jou meteen bijgewerkt brigitte je bent de eerstedie haar nod bijna heeft! ik duim voor je! en heel veel plezier en niet zatjes he?! brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, nod 21-11 bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, 1e cycles, nod 9/12 jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? zomaar, nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar
Dames! Uit welke plaats regio komen jullie trouwens? Als ik niet te nieuwschierig ben en hoelang hebben jullie al een relatie?
Bianca dankje voor het bijwerken van de lijst. Ben niet zo'n ster in zulk soort dingen. Vond het al knap dat ik een banner kon plaatsen. Ben een muts wat betreft computer. Voor jou ook nog een weekje. Spannend. Groetjes Lizzie.
haha! ziet er goed uit dat lijstje zeg! toppie! ik ben afgelopen juni getrouwd... en in maart 2007 zijn wij 10 jaar samen! Ik kom zelf uit zuid holland! en jullie? Groetjes Wen
hoi lizzie, mag best weten hoor alleen dan lijk ik meteeneen saaien muts ik kom uit brabant en ik ben bijna 11 jaar samen met mijn schatje waarvan we nu 2,5 jaar getrouwd zijn. en we wonen nu alweer 7 jaar samen en jij? lfs bianca