Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Het klinkt tot nu toe allemaal wel erg goed hoor Brigitte... en je temp nog steeds hoog... Spannend!

Groetjes Jelske

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ja mijn temp nog steeds hoog.... heel raar allemaal... ik ga er vanuit dat het deze maand niets is omdat ik al iets meer dan 2 weken bijna iedere dag wat bruinige afscheiding heb..... maar ja het kan allemaal nog.... Ik weet niet wat ik er van moet denken...... Vorige maand ging mijn temp in ieder geval 2 dagen voor mijn ongi dalen....

3. Ik zou echt niet meer kunnen wachten! Dat weet ik wel zeker.... Hier blijf ik voor je duimen!

Groetjes Jelske

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    aan de ene kant kan ik ook niet wachten maar wil niet weer ---- zien... dan maar liever wachten op de duivels zeg maar.... Maar hou gewoon even wat extra dagen aan (vorige keer 18 DPO pas ongi; dat zou nu vrijdag zijn... dus dat is nog maar 2 dagen)... als ik zwanger ben ben ik het over een paar dagen ook nog wel...

Wel al paar dagen zere boobies, meer afscheiding dan voorheen en wat moe

5. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dag meiden! Een paar dagen weg geweest en genoten van de kerstsfeer bij mijn ouders. Ondertussen ook mijn laatste pil ongi dagen gehad. Nu kunnen we er echt aan beginnen...

@ Brigitte, meid ik duim hoor! Hoop dat je ons snel met leuk nieuws kan komen verheugen!

6. hihi, ik kan het me wel voorstellen hoor, maar ik zou er zelf te ongeduldig voor zijn! Ik help je zo hopen dat je binnenkort alleen maar twee streepjes ziet!

Hier is de klusperiode weer aangebroken! Hopen maar dat drie keer scheepsrecht is!

Groetjes Jels

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    dat hoop ik ook! Zou echt superleuk zijn.... ben ik namelijk gelijk met 2 van mijn vriendinnen zwanger (en een weekje korter dan mijn allebeste vriendin)... maar ja moet mezelf nog wat voorhouden dat ik ook ongi kan worden...... waarom duurt wachten zo lang?!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ooo jij doet het gewoon om ons te pesten :D ;)

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    hahahaha hebben jullie het nu pas door......

10. Tja, je vertelt 't nu pas!

Hoorde gisteren dat mijn beste vriendin ook met de pil is gestopt (voor haar tweede) Ik hoop zo dat we tegelijk aantellen! Zou ik zo super vinden om tegelijk met haar zwanger te zijn!

Groetjes Jelske

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Over een paar dagen hoop ik het te weten..... maar lijkt me echt super..... maar ja de kans is natuurlijk klein

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    nog steeds niets... ja bruin maar ja na 2 1/2 week kan ik daar ook geen pijl om trekken... ook nog steeds zere boobies en hoge temp....

toch het gevoel in mijn hoofd dat het binnenkort wel zal komen... heel raar want nog niets wijst daarop......

en wil nog neit testen...... aaaaaaaaaaaaaahhh erg ben ik he

13. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    heel erg :D

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    hihihihi... heb echt geen idee wat me de komende dagen te wachten staat.... heb klein beetje rugpijn maar voelt niet als de bekende ongirugpijn... maar ook mijn hele rug doet wat zeer dus denk vannacht wat verkeerd gelegen... dat hoop ik tenminste.....

maar goed morgen zit ik op het maximale wat ik kan bedenken voor mijn cyclus.... als mijn temp hoog blijft dan misschien of morgenochtend of zaterdagochtend een test er tegenaan gooien

gelukkig moet ik vandaag en morgen werken... scheelt weer..

wel wat klachtjes... moe, beetje misselijk soms (de viskraam op de markt was niet echt een succe), hele zere boobies en vaak plassen....

15. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    hmm toch wel tekenen zou je denken....

echt spannend!

volgens de banner heb ik vandaag mijn eisprong ik ben benieuwd of ik wat voel vorige maand wel.. Mijn man vroeg net nog kunnen we nog of is het te laat ik zei : wachten jij hahaha

16. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Brigitte, jij bent echt onvoorstelbaar, zo een zelfbeheersing!
    Knap hoor meid!

Gisteren het eerste pendel resultaat gekregen en ineens leek mei nog zover weg... Nuja, dat zou 5 maanden zijn, op zich nog heel mooi natuurlijk, maar goed je hoopt toch stiekeml dat het meteen raak zou zijn...

17. Niet meer actief

Nou Brigitte, je hebt wel wat symptonen hoor. Ben erg benieuwd!

18. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    @ brigitte Je symptomen lijken heel erg op die van mij.......... ik had ook het idee 'dat er iets uit kwam' maar dat was niet het geval, en ik had/heb echt pijn in mijn rug steeds......... en natuurlijk gevoelige borsten....... zo te horen zou ik maar gauw even tetsen hoor! het klinkt allemaal alsof.......... je weet wel!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Juul: geeft me hoop jouw woorden.. dank je wel! Raar he dat gevoel dat er van alles lijkt te komen en dan is er niets.. maar dus rugpijn is ook niet raar.... hihihihi... nou misschien morgenochtend een testje.....

20. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    doe nou maar.... :)

Share This Page