Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zodra ik durf te testen laat ik het jullie natuurlijk weten... met mijn mannetje overlegd vanavond en misschien morgenochtend en anders zaterdagochtend (als er nog niets op bezoek is gekomen natuurlijk..... maar voelt nog niet alsof er iets aankomt).....

Maar kom me morgen ook zeker nog wel even melden hoe het er voor staat.... hihhihi

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha doe dat maar ja... ik ben heel benieuwd zou wel gaaf zijn natuurlijk he!
    ik kom morgenvroeg hier regelmatig even spieken dan ;)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Echt lief dat jullie allemaal zo meeleven...... zal me morgenochtend zeker nog even melden.... mijn collega is morgen niet op het wekr dus wat makkelijker op internet......

Eerst maar eens zien wat mijn temp morgen doet..... als ie hoog blijft dan begin ik toch wel wat hoop te hebben

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik ben gestopt met de prikpil. 9 maanden geleden mijn laatste prik gehad. tot nu toe helaas nog niets gebeurt :cry:
    niet ongesteld, geen gerommel, helemaal niets! hoop dat het snel op gang komt, wordt zo moe en onzeker van het wachten!

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Roxanne,
    welkom! Het is hier een heel vruchtbaar forum dus hopen dat er voor jou ook snel wat in actie komt!

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    goedemorgen allemaal.... nog geen verandering hier... vanmorgen nog steeds hoge temperatuur en een beetje misselijk.... zou het dan misschien ?

Durfde vanmorgen nog niet te testen maar heb me voorgenomen het morgenochtend te doen als er nog geen ongi is (vandaag zit ik op mijn maximale dagen na eisprong... dus dan heb ik voor mijn gevoel ook maximaal gewacht)...... maar nog geen idee dat ie nadert.....

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aaarh dat is gewoon TE spannend!
    heb je al; geplast? anders nu testen whahahah

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heb al geplast ja... en zit nu weer op mijn werk.. hihihi...

vannacht moest ik om half 6 ook plassen en toen er niet aan gedacht... dus om 7 uur dacht ik laat ik nog maar een dagje wachten.... dan kan ik echt met ochtendurine testen..... maar misschien vanavond als ik het durf.....

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wel heel spannend.. je hebt alle symptonen.. zo erg kan je lichaam je toch niet voor de gek houden?

Ik ben heel benieuwd hoor .. pff volgende maand zit ik zelf zo en als ik kijk hoe spannend ik het nu vind voor jou wordt het voor mezelf helemaal lastig denk ik haha

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Berna: ik hoop in ieder geval niet dat mijn lijf me voor de gek houdt... dan weet ik niet wat ik zou moeten voelen als het dan raak is... hihihi.....

Ik vind het ook berespannend hoor!

11. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Hoi hoi

Nou brigitte je houd de spanning er flink in. Pfff ik werd net wakker en d8t gelijk even kijken of dat ze het al weet. Helaas lees ik de uitslag volgende week pas want ga over een uur weg op vakantie.
    Ik hoop het echt voor je ik ga voor je duimen ;)

grtjs chantal

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Talleke: fijne vakantie! Enneh ik zie op jouw banner dat het ook nog spannend kan worden?

13. Jeetje Brigitte! Nu zelfs misselijk erbij.... zou wel heel gemeen van je lichaam zijn als het je zo voor de gek houdt! Dat zou toch niet mogen!

Ik hoop dat je morgen twee streepjes ziet, maar als ik het zo lees kan het bijna niet meer missen... maar ja probeer nuchter te blijven!

Succes meid!

En Roxanne, wat ontzettend balen zeg dat je lichaam je zolang laat wachten! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je huisarts ook een beetje gaat mee werken (las je andere topic....)

Succes!

Groetjes Jelske

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: ik probeer nuchter te blijven maar langzaam komt het besef dat het misschien dan toch?... gelukkig trekt de misselijkheid nu wat weg... ze hadden het hier om half 9 net over oliebollen en ik dacht help! hahahaha.....

Zodra ik morgen nieuws heb meld ik het hier.... vind het zo lief dat jullie zo meeleven

15. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Brigitte, als de spanning jou of ons :) teveel wordt, mijn beste vriendin die apotheker is vertelde me vorige week dat die testen nu zo goed zijn dat het niet uitmaakt wanneer je op de dag test. Dus als het je allemaal te stressy wordt... en anders wachten we geduldig tot morgen...

16. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    @ Brigitte. Dank je dat zal wel lukken heb er zin in :D
    Ik denk dat het bij niet raak is dat voel ik gewoon.
    Helaas maar op naar de volgende ronde ;)
    Heel veel suc6 met testen!

groetjes talleke

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sofieke: ben zelf ook apotheker hihihihi.... bedankt voor je info.... ik probeer gewoon een smoesje te verzinnen om nog niet te testen... hihihi... durf gewoon niet...... misschien vanavond....

18. Hoelang wil je nog wachten Brigitte? Tot je zo'n buik hebt dat je je tenen niet meer ziet? Als je niet ongi wordt zul je er toch een keer aan moeten hoor!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: hihihihihihi ga niet lang meer wachten hoor! Vandaag werken en dan misschien vanavond en anders morgenochtend!

Zit alleen wat te twijfelen... moet de laatste dagen vaak om 4 of 5 uur plassen maar dan heb ik nog geen zin denk ik om te testen.... als ik dan weer een paar uurtjes slaap is het ook nog wel geconcentreerd toch?

20. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh brigitte, dan heb jij die testen gewoon bij de hand en dan nog zo een zelfbeheersing. Meid; jij bent echt niet te geloven! Ik had waarschijnlijk de ganse voorraad al leeg getest! Hahahaha...
    Nou, wij duimen gewoon nog een dagje gezellig voor je verder!

Deel Deze Pagina