hahahaha nou heb mooi niet in mijn eigen apotheek de testen gehaald... zie de gezichten hier al voor me... hahahaha nee dat hoeven ze nog even niet te weten.....
Denk het wel hoor, als je zo vroeg al naar het toilet moet is het bij het opstaan ook nog wel geconcentreerd. Bovendien ben je al een aantal dagen overtijd, dus is de concentratie HCG ook al wat hoger, dat moet echt wel lukken joh! Succes met testen morgen! Ik zal aan je denken!
Ow wat grappig dat je apotheker bent Brigitte en dat je test ergens anders halen hihi! En dan zo lang kunnen wachten om te testen! Test vanavond maar, ik ben ook wel erg benieuwd geworden intussen! Je hebt wel erg veel symptomen he! Ik duim voor je!
heeeey brigitte! testen meid! hahaha wij zijn hier allemaal nu zo ontzettend nieuwsgierig! hier verder alles goed! volgens de cyclus calculator moet ik op de juiste tijden geklust hebben! maar ja .. nu maar duimen he! liefs Wen jeeeee nog maar 3 pagina's vol te schrijven!
hihi, ik drop er ook maar weer even wat tussen, ben de laatste dagen best wel misselijk (dagen? wat zeg ik, weken ) maarja, hoort erbij schijnt. Klopt, ik kreeg de test toen ik thuis kwam van werk ong. half 6 en ben toen gaan testen de eerst volgende keer dat ik naar de wc moest. (Echt belachelijk voelt dat, met zo'n bakkie eronder, om te gillen gewoon. Maar ik was echt wel zwanger hoor, binnen 20 seconden twee vette rode strepen. Dus, succes met testen Brigitte, misschien mogen we je binnenkort feliciteren op een andere pagina
nou meiden.. bij thuiskomst getest en geen twijfel mogelijk..... twee overduidelijke streepjes (kruidvat)..... de teststreep kwam echt binnen 30 seconden.. ongelooflijk... nog veel sneller dan de controlestreep.... als alles goed mag gaan worden we in september mama en papa.... kunnen het nog niet bevatten! maar eh ik blijf ook hier checken hoor!
Gefeliciteerd Brigitte! vind het echt superleuk voor je! Maar met al die klachten kon het toch ook niet anders! Geniet er heerlijk van hoor meid en blijf hier af en toe terug komen..... Knuf!
oooo ja gefeliciteerd! leuk man! en zo snel al! ja het was ook overduidelijk he hahaah Nou ik hoop volgende maand hetzelfde te kunnen zeggen! Geniet er van en houd ons op de hoogte!
yeah Brigitte! GEFELICITEERD! dit is echt absoluut een vruchtbaar topic zeg! Geniet ervan en kom je nu ook lekker meekletsen bij de bevallingslijst september? gezelli! Groetjes!
@ iedereen: heel erg bedankt voor jullie felicitaties... hier moet het nog even doordringen... had toevallig dinsdagochtend al een afspraak bij de huisarts staan dus kan het dan meteen ook even hier over hebben...... @suus: ik kom naar september @iedereen: maar ik blijf hier ook gezellig mee kletsen!
Hee Brigitte ! Geweldig joh ! Hardstikke gefeliciteerd.......geniet ervan en een heel fijn 2007 toegewenst, maar dat gaat zeker lukken!
Hallo allemaal, Ik heb hier alle 98 pagina's met bewondering en plezier zitten lezen vandaag, natuurlijk niet alle berichtjes gelezen maar wel de meesten. Allereerst wil ik diegene die zwanger zijn hartstikke feliciteren en dan vooral brigitte die het vandaag voor haar duidelijk heeft gekregen dat ze toch echt een wondertje in zich draagt. Ik ben Jollie 22 jaar en vandaag met mijn vriendje besloten (bijna 24) om te gaan stoppen met de pil. We zijn er al langer over aan het dubben en vandaag de knoop doorgehakt. We willen het allebei heeel graag. Zelf hebben we een relatie van 5 jaar en wonen 4 jaar samen, waarvan nu 1,5 jaar in een eengezinswoning (het woord zegt het al ) in limburg trouwens. Mijn vriend zit nu zelfs aandachtig mee te kijken wat ik allemaal neerschrijf, wij gaan echt samen zwanger worden hoor. We gaan eerst voor een regelmatige cyclus en dan gaan we voor een wondertje. Ben benieuwd hoe het ontpillen zal verlopen, stiekum hoop ik dat ik door het ontpillen een beetje zal afvallen. Ik ben bij het starten van de pil best wel wat aangekomen en dat wil ik het liefst weer kwijt. Wij gaan dit nog even geheim houden voor de buitenwereld, ik ga het pas zeggen als ik ongeveer 12 weken zwanger ben. Hopelijk zal iedereen positief reageren en dan hoop ik vooral op mijn ouders (ben namelijk nog wel beetje bang voor hun reactie). Nou ik ga jullie verhalen zeker blijven lezen en dan zal ik met en met ook mijn ervaringen schrijven. Nu weten jullie al een beetje wat van mij af. Verder wens ik iedereen een goeie roetsj en knallend 2007. Liefs Jollie
Hoi Jollie! Welkom hier. Spannende tijd voor jullie dus! Leuk dat je vriend zo meeleeft en je ouders.. ach die vinden het vast ook heeel erg leuk misschien moeten ze even aan het idee wennen.. Succes!
@ Brigitte: Het kon haast ook niet meer anders! Super gefeliciteerd meid! Geniet ervan! En ik hoop dat ik je snel mag volgen! @ Jollie: Welkom!
@Jollie, welkom hier! Ik hoop voor je dat je snel het gevoel hebt dat de hormonen je lijf uit zijn! Succes ermee! Groetjes Jelske