WOWWWW @ brigitte! jippie! weer een zwangere! gefeliciteerd meid! echt fantastisch! je bent de 5e toch? of alweer de 6e? @Jollie.... welkom meid! help je mee naar de 100 pagina's voor dit topic? haha groetjes!
@jollie: welkom hier.... het is hier onwijs gezellig dus je zal je niet vervelen hier denk ik.... @iedereen: ik hoop dat jullie snel mogen volgen en dat we met veel van dit topic in de septembermama's zitten..... enneh ik blijf jullie hier in de gaten houden hoor! Veel te gezellig hier vanmorgen nog even een CB+ test gedaan en nogmaal geen twijfel.... hihhihiih... begin het langzaam een beetje te beseffen..... (zal straks mijn testen wel in mijn album zetten als het lukt) kom op he meiden nog een paar erbij zo voor het sluiten van 2006.....
nou dames ik ben nog altijd NIET ongesteld. heel raar. ik heb vanaf dta ik ben gestopt met de pil een cyclus van 26 dagen en de laatste keer was hij 32 dagen. zou dta nu ook weer zijn? even afwachten! zelf voel ik me weer beter al is het nog niet helemaal weg! met de hond gaat het goed ze is erg ondeugend en begint nu ehct dingen uit te proberen. overal in bijten mee spelen enz. ze vind broekspijpen helemaal geweldig! en neuzen hahahahah ze slaapt ook nog veel (kruising labrador/beagle) mijn temperatuur schommelt tussen de 35.7 en de 36.4 weet niet fo dat wat te zeggen heeft! we gaan zo naar de iwnkel champagne halen voorhet nieuwe jaar en even mijn neiuwe jurk door schoonmamam op maat laten maken. bandjes waren iets te kort. kan nietw achten tot ik hem aan heb! nou dames veel succes. en ik moet nog even afwachten! groetjes
Ja dani.. spannend hoor meid.... wanneer wil je gaan testen? Nog in het oude jaar of wacht je nog een paar dagen?
@ jollie: welkom meid! heel veel geluk ermee. Het ontpillen duurde bij mij niet zo lang gelukkig, 2e ronde raak hihi. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ik ben zelf 23 en mijn vriend 22 en hebben er ook bewust voor gekozen. Wij zijn ruim 3.5 jaar samen en wonen sinds een half jaar ook in een eensgezinswoning. Toch ben ik ook wel een beetje bang voor de reacties van mijn ouders hoor, ze zullen wel blij zijn, maar ook wel een beetje schrikken, ze vinden ons waarschijnlijk nog te jong. Maar als je er zelf maar en toe bent! Groetjes suus
Iedereen bedankt voor het warme welkom, Het lijkt me hier ook hartstikke gezellie en ik zal zeker mee werken om aan de 100 te komen. Wel leuk om nu ook lotgenoten te leren kennen die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik. Fijn om ervaringen en ideeen met elkaar te delen als alles nog zo geheimzinnig is voor de buitenwereld. Ik denk ook wel dat me ouders het leuk zullen vinden, alleen denk ik dat ze het jammer vinden. Omdat ze vinden dat we nog zo moeten genieten van alles. Ik vind er niks jammers aan en ik ben van mening dat je met zijn 3tjes net zo lekker kunt genieten van elkaar. Ik ga er lekker voor, samen met me mannetje. xxx jollie
hee jollie, hier ook zo hoor. Mijn ouders zullen er blij mee zijn, maar zullen ook zoiets hebben van, wat jammer, jullie zijn nog zo jong. Geniet daar nog een beejtje van, ga reizen, etc. Maar ik heb daar niet echt behoefte aan. zie er juist heel erg naar uit om met zijn drietjes te zijn! Greotjes
hey suus!... weet niemand het nog bij jou in je omgeving? knap hoor! ik denk dat ik het al wel al vertelt zou hebben... aan mijn zusje zoizohahaha
heeeeeee wat lees ik nou brigitte wat goed gefeliciteerd zeg luek hoor geniet er lekker van. jolie welkom en als jullie er maar aan toe zijn dan is het toch goed.
Hey Brigitte, een hele dikke proficiat hoor. Ben echt blij voor jou. Wat zou je nu het liefste hebben, een meisje of een jongen? Hoe reageerde je mannetje? Fientje
@xenas: hihi, nog niemand weet het. Denk er wel over na om het morgen aan mijn ouders te vertellen, heb ik ook 2 speentjes voor gekocht, voor opa en oma. Maar twijfel nog een beetje is nog zo vroeg. Maar kan het eigenlijk ook niet heel lang nog voor me houden. Mijn zusje is een ander verhaal haha, ze woont nog thuis en ze zal het dus ook wel horen, maar ze heeft niet zoveel met kinderen en dat is een beetje zachtjes uitgedrukt helaas. Ze noemt het weleens schreeuwende misbaksels. Groetjes!
ahahhaha! nee mijn zusje is afgelopen zomer (augustus) moeder geworden! van een zoontje zij weet ook dat ik gestopt ben!
brigitte wat een goed nieuwjaar zal dit voor jullie worden! wie wordt de volgende? het gaat goed hier! voor iedereen natuurlijk een goed nieuwjaar en dat we maar snel dikke buiken zullen krijgen, niet van de oliebollen natuurlijk hè! groetjes amidala bijna 100!
Hoeveel zwangeren hebben we nou al op dit topic? Wie gaat de volgende zijn? En wie natuurlijk de eerste op pagina 100! We zijn goed bezig dames! Bij mijn ouders zou er niemand van staan te kijken als we komen melden dat het zover is (ben 28 en mijn vriend is 34....) Groetjes Jelske
Volgens mij 5 nu. Woehoe, gefeliciteerd Brigitte ! Ik heb het met de kerst aan mijn papsie en mamsie verteld, echt super leuk, ik kreeg bijna zelf tranen in mn ogen. En gisteren aan schoonouders 1, morgen aan schoonouders 2. Tot nu toe echt super reacties gehad. Mn misselijkheid begint gelukkig ook weer wat te zakken. Heb vandaag alleen t huis schoongemaakt en nu heb ik me toch een spierpijn, echt niet normaal meer. Nou mensen, iedereen een super gelukkig nieuwjaar, weet zeker dat er voor een heleboel DE wens uit zal komen in 2007. SUCCES
Dat lijkt me zo leuk om het je ouders te kunnen vertellen dat het zover is, dat ze opa en oma worden! Kan nu al niet wachten tot ik de gezichten van mijn ouders zie! Mijn moeder weet wel dat ik ben gestopt, maar toch.... Groetjes Jelske
Hee ladies, Morgen geen kans meer om jullie allemaal een heel goed en vruchtbaar 2007 toe te wensen. Dus bij deze alvast ! Dat we allemaal maar snel goed nieuws kunnen brengen!
Inderdaad..... ik ben nu weer door de klusperiode heen en op de wachtbank terecht gekomen. Maar mijn vriend is ervan overtuigd dat het deze maand raak is! We zullen zien.... Allemaal een zeer vruchtbaar 2007 gewenst en rustig het nieuwe jaar in he, dat ik er niks van hoor ! Groetjes Jelske