ik ga zo naar mijn ouders toe! allemaal een hele fijne jaarwisseling! en op naar een vruchtbaar 2007! xxx
Ook namens bij voor jullie allemaal: EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN GEZOND, GELUKKIG, SPETTEREND EN VRUCHTBAAR 2007
Een heel goed, gezellig, liefdevol en vruchtbaar 2007! @jelske: die van mij is ook niet het meest romantisch maar op de juiste momenten komt het toch ineens naar boven borrelen.... hihihihi... het is een schatje... Hier een gezellige oud en nieuw gehad maar nu wel moe.....
hee meiden, allemaal een gelukkig nieuw jaar gewenst! Hebben jullie een fijn oud en nieuw gehad? Ik heb het gisteravond aan mijn ouders en zusje verteld. Vond het eerst een beetje eng, maar was nergens voor nodig, ze waren zo blij! Hihi, had me vader nog nooit met traantjes in zijn ogen gezien. Groetjes
@suus: wat fijn dat ze allemaal zo blij reageerden! Zo hoort het..... en nu kun je helemaal gaan genieten....
brigitte gefeliciteerd! Kon haast niet anders hahaha. Hier dag 28 ongi geworden. Op naar ronde 3. Lizzie.
Soow ik heb alle bladzijden gelezen en zal me ff voorstellen. Me vriend en ik zijn eind december gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje. Vorige week voor het laatst ongesteld geweest. We zijn al wat aan het klussen geweest van de week maar vandaag kreeg ik me eerste ongesteldheidkrampjes en had ik wat slijm met een sliertje bloed. Zal dit de eisprong zijn? Of zou het te maken hebben met ontpillen, kan ook heel goed. Heb nu alleen nog last van krampjes. Ik had gerekend op een cyclus van 28 dagen, dus weet ook niet of de banner klopt.
He Brigitte nogmaals gefeliciteerd meid, geweldig, wat een jaar wordt dat voor jullie. Ik heb het net mn broers verteld, die gingen helemaal uit hun dak, echt geweldig. Iedereen een gelukkig nieuwjaar! @Loesjuh: Welkom bij de club @Lizzie: succes in het blijven proberen he!
ha meiden allemaal weer een beetje bijgekomen met het gefeest! ik werd vanochtend meteen wakker toen ik moest plassen, ? ik weet niet of het echt doorzet, hoor. ik begrijp er helemaal niks meer van vorige cyclus was wel langer 31 dagen daarvoor 23 en nu weer 24 het zal wel, maar misschien is het van de innesteling kan toch ook? Brigitte jij had toch ook zoiets, ik zal eens teruglezen! nog een keer gefeliciteerd trouwens het lijkt wel een sprookje groetjes amidala
zo allemaal het beste voor 2007.. Brigitte van harte met je voorgenomen huwelijk leuk! Nou bij ons zijn de condooms weg.. we gaan er voor! Spannend dus Eind januari mijn vruchtbare dagen trouwens volgens de banner had ik mijn vruchtbare dagen al lang gehad toch had ik op dag 18 vruchtbaar slijm echt dat doorzichtige en heb ik vandaag op dag 20 steken in mijn buik? kan het een verlate eisprong zijn? ik ben heel regelmatig namelijk ( 30 dagen cyclus)
goedemorgen allemaal straks even naar de huisarts... nog steeds last van bruin bloed af en toe. word er best onzeker van.... als het maar goed gaat?! Maar goed heb het aan de andere kant al 3 weken en ben er zwanger mee geworden.... maar spannend is het wel.... Levert af en toe een lekkere jankbui op
Die jankbuien horen er allemaal bij haha. Kan me voorstellen dat je je af en toe zorgen maakt! Maar denk niet dat het nodig is. Veel succes bij de huisarts.
@Linda: dank je voor je lieve berichtje.... ik hoop dat je gelijk krijgt.... soms denk ik ach waarom zou het niet goed komen maar als je dan weer wat bruin bloed ziet schrik je toch... maar binnen een uurtje hoop ik meer te weten..... En inderdaad heerlijk die hormonen!
succes zo Brigitte hier ook een beetje hopen op een klein wondertje.. gisteren geklust zonder cd. voor het eerst.. en ik had gisteren steken in mijn buik dus misschien verlate eisprong en dus een heeel mini kansje? we gaan er pas de volgende cyclus voor maar ach wie weet...
zo dames, ben ik een paar dagen niet digitaal aanwezig en wat een gebeurtenissen allemaal. De 100 pagina's voorbij en Brigitte van harte gefeliciteerd meid! Ben echt zo gelukkig voor jou! Trouwen en zwanger... kan het nog mooier worden, jullie zijn het nieuwe jaar in ieder geval heel erg goed ingezet... Hier komen de eerste echte klusdagen er aan... spannend! Ben echt benieuwd hoor, maar voorlopig nog helemaal geen last van het ontpillen. Althans geen lichamelijke klachten, de pukkels op mijn gezicht is een ander verhaal. Heb nog nooit zoveel make-up gebruikt als de laatste dagen. En natuurlijk valt het mijn vriendinnen op dat ik weer last krijg van die dingen... Niet fijn om dan een leugentje te verzinnen, maar goed ze zullen het wel begrijpen als ik hen binnenkort (hopelijk snel) de echte reden kan vertellen.