nee ik heb nog niet getest.....omdat ik de vorige keer ook een cyclus van 32 dagen had dus ik wacht nog even af! net alle kerst spullen weg gehaald......gelukkig is alles weer bij het oude! had er echt genoeg van! ik voel me de laatste paar dagen ook al niet lekekr in mijn vel. weet niet waarom en waarvan?maar laat het echt alleen maar op mijn vriend uit ik weet dat dat verkeerd is maar oke!zelfs de hond heeft het zwaar te verduren nu met me! zometeen naar mijn nciht en dan moet ik op de kleine passen ze is nu 5 maanden dus dat is echt heerlijk! nou ik ga zo naar mijn nicht en typ straks nog wel even een stukje! groetjes dani
hey meiden! hoe gaat het met jullie in het nieuwe jaar.... ik ben mega misselijk! de hele dag door.. dan is het weer weg en dan komt het weer... voel me ook niet helemaal kiplekker... dus zal daar wel van komen! stiekum hoop ik natuurlijk van niet, maar dat kunnen we pas volgende week weten hahaha! oud en nieuw was erg gezellig... we zijn snachts nog uitgegaan en was pas half 7 thuis! toch wel om 12 uur wakker.. dus we hadden nog wat aan onze dag! @ aan de nieuwe meiden! welkom hier!
jeetje wat moest ik veel bij lezen haha. @birgitte gefeliciteerd met je huwelijk echt super leuk jaar gaat dit worden. ik zie dat er ook weer een aantal meiden zijn gestopt met de pil wens jullie heel veel succes ik neem nog vier maanden de pil en dan gaan wij ook voor het eggie. vind het nu al spannend.
Zo... hier is het weer gezellig geweest! @ Brigitte Weet je al iets meer van je huisarts? Zal wel goed zitten toch? Spannend! Maar ja, je hebt het ook al een aantal weken, dus kan toch niet heel vreemd zijn.... @ alle nieuwe meiden: Welkom hier! t wordt steeds gezelliger hier, we gaan voor de 200! Hier is alles rustig, door de klusperiode heen en nu maar afwachten of driemaal inderdaad scheepsrecht is! Groetjes Jelske
Hallo dames, Goed oud en nieuw gehad... ik wel supergezellig gehad. Ik zit een beetje met een probleempje... heb dit al onder een ander rubriek gezet maar daar kreeg ik zo weinig respons. Ik en mijn vriend willen een wondertje gaan maken haha en heb dus afgelopen donderdag de laatste pil geslikt. Nu zou ik dus eigenlijk in de stopweek zitten (als ik vrijdag de pil weer zou slikken dan) en moet ik dus mijn bloeding krijgen. Deze had ik gisteren of eventueel vandaag moeten krijgen... maar tot nu toe nog helemaal niks te bekennen. Nu heb ik die laatste week het innemen van de pillen een beetje verzaakt. Dit was de eerste week van een nieuwe pilstrip, wilde de pil doorslikken dus als het ware de vierde week. In die week heb ik za en zo vergeten en deze maandag ingenomen. Maandag ook weer vergeten en deze dinsdag ingenomen. Die van dinsdag heb ik samen ingenomen met die van woensdag op woensdag en dan donderdag de laatste. Ja het is heel wat maar door die feestdagen er niet meer zo bij stil gestaan en we waren ook al bezig om te gaan stoppen met de pil. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb me bloeding dus nog steeds niet terwijl ik hem normaal allang had moeten hebben. Zou het kunnen dat mijn eisprong moet komen ofzo... ik weet het allemaal niet meer. En ik heb het zo ingewikkeld gemaakt... Wie kan me helpen. Liefs en knuf jollie
@Jollie: geen idee... Denk dat je het nog even af moet wachten, ik verwacht dat je ongi nog wel gaat komen... Of als je sex hebt gehad in de tijd dat je een pil bent vergeten... Dan zou je wel heel veel geluk hebben als het al raak is!
@ Jollie, ik zou nog even afwachten, zo te zien heb je er een beetje een rommeltje van gemaakt en heb je niet de strip afgemaakt. Ik zou even geduld hebben dan komt je ongi vast wel! Groetjes Jelske
ja idd een rommeltje... zou ik ook kunnen testen om gewoon zeker te weten dat me ongi komt. Heb namelijk nog een clearbleu test liggen. Of zou dit gewoon zonde zijn? Knuffie
Thnx voor alle welkomsberichten! Heb vandaag nog wat roze achtige slijm gehad (klinkt niet echt smakelijk) en gisteren toch nog even wat geklust voor de zekerheid als het de eisprong is geweest. Nog wel wat krampjes gehad in de buik. @ Jollie ik zou denk ik ook nog even afwachten misschien komt het nog. Toen ik de pil nog slikte, en ik vergat hem ook heel vaak, heb ik ook wel eens een maand gehad dat ik niet ongesteld werd. Alleen wat oud bloed. Ik las gisteren dat een van de dames hier op voetbal zit. Ikzelf zit ook op voetbal en ben benieuwd of ze al weet tot hoelang ze doorgaat met voetballen. Ik denk ik tot ik zichtbaar zwanger ben..
Ik zal jullie adviezen opvolgen en ik ga dus gewoon nog even wachten. Voel me wel vreemd hierdoor... heb wel al vanaf vrijdag klachtjes. Maja kan ook tussen de oren zitten. Vrijdag voelde ik me niet lekker ook hoofdpijn. Zaterdag steken in mijn onderbuik vooral in mijn linkerlies. Die steken zijn niet echt meer weggegaan en zijn ook te vinden in mijn onder lies en schaambeen. verder voel ik me af en toe duizelig en soms zo slecht dat ik het gevoel heb dat ik of moet spugen of out ga. Verder nog rommelige darmen, kan niet goed na de wc gaan en heb last van winderigheid. Ook heb ik last van mijn maag, alsof er veel lucht inzit. Die dingen spelen me allemaal door het hoofd nu ik niet ongi ben geworden... Maar ik ga gewoon nog wachten hij komt vast wel. liefs jollie
Ps hopelijk vinden jullie me geen zeur.... want als ik het zo terug lees vind ik mezelf wel een zeur...
hoi jolie nee hoor ik vind je geen zeur dit forum is er toch ook om vragen te stellen. @birgitte weet je al meer?
Zo even mijn banner bekijken... Is weer een hoop gekletst hiero ! Alle nieuwe meiden; WELKOM en veel plezier !
Heey allemaal, zo nu net toch ongi geworden, kan het feest gaan beginnen... hoop ik dan Want heb nu wel een vraagje, deze ongi is dan geen echte menstruatie i.v.m de pil maar kan ik wel al vanaf vandaag gaan rekenen wanneer ik vruchtbaar ben als ik uitga van 28 dagen (ik weet dat dit niet zeker is, want moet eigenlijk wachten tot mijn eerste echte menstruatie).. Maar ben nogal ongeduldig, kunnen jullie me hier duidelijkheid over geven. Of kan ik pas beginnen met rekenen als ik een natuurlijke menstruatie heb gehad. Liefs jollie
Je eerste cyclus begint dus inderdaad vandaag. En als je wilt kun je wel nu gaan tellen met bijv 28 dagen, maar je moet er echt rekening mee houden dat dit ook veel langer kan duren.... De pil doet gekke dingen met je hoor! Succes ermee Jollie!
Heey dankjewel voor je reactie... ik had al begrepen en ook hier gelezen dat het 'afkicken' van de pil rare werkingen met zich mee brengt. En ik ben me bewust dat de cyclus langer kan duren, maar dat merk ik dan vanzelf wel. Voordat ik aan de pil begon had ik ook altijd een cyclus van +/- 28 dagen, dus ga hier gewoon nu even van uit. Ik hoop alleen niet dat ik tijdens mijn natuurlijke menstruatie lang ongi zal zijn, want dat had ik voor mijn pilgebruik wel altijd... en dat zie ik niet zo zitten. Nou we gaan er gewoon voor en dan zien we het wel he... liefs jollie