Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meer kun je ook niet doen dan afwachten.

Je kunt allerlei klachten krijgen maar het kan ook zijn dat het allemaal ontzettend meevalt.... Succes met afwachten! Ik hoop dat je snel duidelijk krijgt dat je cyclus weer op orde is

Groetjes Jelske

2. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    pff zit wat te surfen en ga me toch afvragen of ik misschien zwanger kan zijn geraakt ( niet erg hoor haha)

vrijdag en za vruchtbaar slijm zondag niks maandag pijn in mijn buik steken echt of de eisprong er was zondag avond geklust ( nou ja niet klussen want we gingen er niet voor) en vandaag weer heeel veel vruchtbaar slijm... wijst toch op eisprong zo he? maar dan wel 4 a 5 dagen later ....
    nou ja ik ga nergens van uit maar ga er stiekem al op hopen haha

3. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Heb mijn banner maar weer aangepast, toch weer een korte cyclus.
    het waren toch de :evil: :evil: , maar snel weer naar de volgende klus ronde!
    iedereen veel succes!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    jij ook veel succes!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    he meiden.. kwam hier weer even kijken.... hoe is het met iedereen? Bij mij alles nog steeds goed... af en toe wel spannend nog steeds... maar mag 15 januari voor de eerste keer naar de VK dus dat is al lekker snel....

Inmiddels ook af en toe misselijk, rugpijn etc maar dat hoort er bij en het is voor een goed doel he....

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    das zeker snel!
    ja euhm hier is nou toch ook spannend... ik weet het ff niet meer haha

7. Niet meer actief

@berna1981: we lopen gelijk... Heb jij al 'klachtjes'?

8. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Nee.. maar ja als het zo zou zijn zou bevruchting pas op dag 20 hebben plaatsgevonden 2 dagen geleden dus tja..'
    Ik weet het gewoon niet.. alles wees er opdat ik maandag een eisprong had en ja in die periode 1 keer onveilig gevreeën omdat we pas vanaf nu er voor zouden gaan en dat was net de dag van de eisprong en niet op dag 14/15 zoals het eigenlijk zou moeten ik weet het ff neit dus

jij dan?

9. Niet meer actief

Ik weet het ook niet helemaal, mn banner staat op een cyclus van 27, terwijl ik de laatste keer een cyclus van 32 had... Heb mn eisprong niet gevoeld, dus heb eigenlijk geen idee...

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @berna: het is even spannend voor je.... je kan niets meer doen dan afwachten... en dat is altijd het minst leuke gedeelte van de maand... hihihi

11. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    whaha ja afwachten dan maar.. ik dacht eerst de kans is heel klein omdat we tijdens de eisprong geklust hebben maar hoe meer ik lees des te meer ik denk nou het zou best kunnen.. haha zou wat zijn maand eerder dan gepland en na 1 keer proberen raak maar goed.. afwachten dus

arrgh

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Berna: hihihihi.. stoute meid! hahahaha... maar klussen tijdens eisprong hoeft niet te leiden tot zwangerschap.... het moet en bevrucht worden en daarna nog innestelen en ik heb hier al wel gelezen dat dat vaak niet gebeurt.... Maar dat weet je over een tijdje wel... hihihi

13. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ja haha inderdaad tijd zal het leren he.. nou ja nog 8 dagen,.. is te overzien ...

14. hey meiden!
    hier alles goed... nog steeds heel erg misselijk.. maar niet zo dat ik moet spugen ofzo...

@ loesjuh... ik ben degene die op voetbal zit...
    Dit wordt zoizo mijn laaste seizoen!
    maar ik stop er wel mee als ik zwanger ben...
    Misschien niet met trainen.. maar ik ben de keepster.. en ik wil gewoon geen risico nemen!
    snap je...
    en jij?

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Xenas: spannend weekje voor jou! Ik duim voor je

16. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Ik heb gisteren veel te luid geroepen dat het ontpillen bij mij wel meeviel... Nu mijn eerste ei er aan zit te komen lijkt mijn lichaam gewoon helemaak gek te worden! Of misschien ben ik wel gewoon zelf gek, dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid ;)
    Jee, wat is dit spannend allemaal, ik begin nu pas te begrijpen wat jullie de afgelopen maanden hebben meegemaakt. Moet nog niet denken aan de dagen op de wachtbank, denk dat jullie mij dan echt officieel gek mogen verklaren!

17. Niet meer actief

@sofieke: hahaha, rustig aan hè ;)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    xenas voor jou ook spannend!

19. @ sofieke!

rustig aan meid!
    hahaha
    We weten allemaal wat je bedoelt...
    en je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden hoor!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb net eens even zitten reknenen en kijken. ik ben de laatste keer op 4 december ongi geworden en vanaf dan heb ik ook getempratuurt en op dag 12 en 13 was mijn tempratuur hoger en ook gaven hier de ovu testen 2 dagen van te voren een streepje maar dat zou betekenen dat 13 +14 is 27 dus zou ik op dag 27 ongi moeten worden inmiddels zit ik op dag 31!
    ik ben nu nog niet ongi!

naja.....ga zo eens kijken voor met carnaval een midweekje centerparks te boeken even lekker weg!

groetjes dani

Share This Page