@Dani: spannend..... soms kan het wel iets meer dan 14 dagen na je eitje zijn voor je ongi maar als je over een paar dagen nog niet ongi bent kun je er een testje tegen aan gooien.... ik duim voor je....
Hey meiden, ik had m'n NOD op 2 januari (gisteren dus). Helaas tot op heden nog niets te bekennen. Normaal (toen ik de pil nog slikte) had ik altijd 2-3 dagen voor m'n NOD bruinverlies. Maar nu nog helemaal niets. Had met kerst een beetje rozig slijmverlies. Maar dat was alleen 2 keer met afvegen. Daarna heel veel waterig slijmverlies. Ook alleen met afvegen. Ik heb hier echt geen geduld voor....... Groetjes, Noa
@Noa: hihihihi erg he als je dan moet wachten... maar wanneer ben je gestopt met de pil? Het kan zijn dat je cyclus nog wat in de war is natuurlijk.... en anders kun je over een paar dagen er een test tegenaan gooien... dan heb je zekerheid
hey meiden! @dani... wanneer was jij ook alweer gestopt met de pil... ohh lekker zeg.. een weekendje weg... wil ik ook wel
@ Brigitte: dit is pas m'n eerste cyclus zonder pil. En ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben. We hebben namelijk cd's gebruikt. Hihihi....stiekem ga je toch hopen dat er een gaatje in zat. Maarja...die kans is natuurlijk maar heel klein.
@Noa25: als je nog maar net gestopt bent met de pil, kan het even duren voordat je weer ongesteld wordt. Dan zou het dus wel kunnen dat je nu nog niet ongesteld bent...
@ Linda: nee, dat ga ik ook niet doen. Ik ga gewoon mijn menstruatie afwachten. 99,9999% dat die gewoon gaat komen. Ooit. Hoor mij nu zeuren. Ik ben pas 2 dagen overtijd. Las in een ander topic dat er meiden zijn die 150 dagen overtijd zijn. Ik zou gek worden.
Hoi Noa, Ik ben er zo een. Ik zit vandaag op dag 88 van mijn eerste cyclus. Suc6! Ik hoop dat het bij jou minder lang gaat duren. Gr.
ik ben in augustus gestopt met de pil! ja we izjn aanhnet kijken waarheen gewoon even lekker eruit! misschien disneyland kan ook erg leuk zijn! ach aj ik zie het wel. heb wel nu af en toe steken in mijn linkeronderbuik. en was vanmorgen en gistermorgen beetje misselijk ach ja ik wacht nog even af!
@ Xenas81, ik weet het eigenlijk nog niet precies wanneer ik dan zou stoppen met voetballen. Nu zeg ik wel van pas als ik zichtbaar zwanger ben maar misschien denk ik er dan wel anders over. Voor jou als keeper kan ik me voorstellen dat je ook direct stopt, dat duiken op de grond kan nooit goed zijn of een bal in de buik. Maarja eerst nog maar eens zwanger worden, zit pas in de eerste ronde. Heerlijk hoor een weekendje weg, wij gaan over een paar weken met de familie weg word een gezellige bende, met 15 man in een huis.
Ikk heb elke keer de pijn van dat ik ongi moet worden,, sinds ik gestopt ben met de pil was het 2 dagen voor me ONgi ma nu is het een anderhalve week ervoor,,? ken ik er aan doen,, Kuss Immie
@ loesjuh op welke postitie sta jij? mijn zusje wist in december 2005 dat ze zwanger was... ze heeft het in januari tegen de meiden gezegt in augutus bevallen en sinds kor tdoet ze weer mee... met ons.. ja he. daarom dat duiken enzo he daarom vindt ik het ook zo eng.. sinds ik gestopt ben met de pil.. en het is bijna zover.. wil ik liever ook geen keeperstraining.. maar ja... hoe zeg je dat he.. gelukkig ben ik wel begin dit seizoen geblesseerd geweest aan mijn knie.. waardoor ik een tijd geen keeperstraining mocht doen.. vanwege bukken enzo.. en daarna is mijn trainer geopereerd.. dus kwam ik er wel doorhene... nu moet ik toch echt nieuwe smoezen gaan verzinnen hahah
Zo te lezen gaat het hier weer spannend worden voor een aantal meiden. Probeer jezelf niet gek te maken hoor! Succes met wachten! Ken het probleem met sporten ook ja. Ik doe zelf aan softbal en doe af en toe catchen, en dan loop je dus ook wel risico met harde ballen in de buik enzo... Hoe vertellen jullie dat je dat even niet wilt doen? Groetjes Jelske
Ja dat is idd wel lastig. Ook nog geen idee hoe ik dat ga brengen. Ik speel trouwens meestal links of rechtshalf. Stel dat ik sept/okt zou bevallen dan wil ik sowieso dan na de winterstop weer beginnen met wedstrijden spelen, trainen wat eerder nog. Zodra het kan.