Ik kom uit Friesland, woon alweer iets meer dan 5 jaar samen met mijn mannetje (en zijn alweer bijna 8 1/2 jaar samen).. dus ook wel een beetje een saaie muts...
Hoi dames. Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend. En wonen zo'n 3 jaar samen. We hebben precies een jaar geleden een huis gekocht. Wat leuk dat jullie getrouwd zijn. Zelf zien we trouwen niet zitten. In onze omgeving is dat niet zo'n succes. Trouwen is voor ons geen bevestiging dat we van elkaar houden. Maar een feestje is natuurlijk altijd leuk! groetjes Lizzie
ahahha! ja dat klopt..dat we die al hebben! ik zag hem laast op MP staan en heb geboden.. Voor 75 euro had ik mijn bedje.. commode en kast! dus die zijn alvast in huis! ja sorry kon hem niet laten staan.. en in mijn album kan ik ze mooi aan jullie showen! trouwens mijn site is: http://020606.bruiloftsite.nl
hihi zo bedoelde ik het niet hoor en jaaa heel erg benieuwd wendy zo luxe ben ik niet hoor het heel ouderwets een foto boek maar wel een hele mooie zou de dag zo weer over willen doen. we hebben samen zo genoten alle cliche's zijn waar het vliegt voorbij. maar heb hem wel echt meegemaakt mijn man helaas het laatste uurtje niet meer zei om kwart over twaalf o bianc het is over een uur al afgelopen. op dat moment kreeg ie een flink glas wiskey in z'n handen geduwd door een maat van hem en daarna weet ie niet vaal meer hahaha. kan er nu om lachen maar je begrijpt van een echte huwelijksnachtis niet veel meer gekomen heb mijn moeder gebeld om toch even na te kunnen kletsen die lach helemaal blauw vooral toen ik de hoorn bij mijn schatje hield e ze hoorde hoe hard hij lag te snurken! hihihi ach weer leuk als ik er aan terug denk groetjes bianca
ja echt he.. krijg ook weer helemaal kippevel! was zo een fantastische dag!Heb wel alles meegemaakt.. maar later op foto's dacht ik.. huh dat heb ik helemaal niet gezien haha! trouwens... in het bedje ligt een kindje idd.. maar deze foto's zijn van MP maar goed.. is verder onherkenbaar toch.. dus dan is het niet erg!
Ik ben een gezelligheidsroker maar daar ga ik dan wel mee stoppen als ik zwanger ben nu nog niet Ik kom uit zuid-holland en heb nog niet zo heel lang een relatie pas 2jaar en wonen sinds kort samen, groetjes Talleke
ik was ook echt verslaaft aan roken.. ik begon al heel vroeg volgens mij op mijn 13e of 14e... maar we zijn (bijna) 2 jaar geleden gestopt op wintersport... Trouwens het jaar erna op wintersport... heeft hij me ten huwelijk gevraagd... We gaan dit jaar weer.. in maart... alles is geboekt.. incl mijn lessen en materiaal.. Maar ja als ik dan zwanger ben ... dan ga ik natuurlijk niet skieeen haha! Wel mee hoor.. Misschien hebben we dan weer wat te vertellen op wintersport! haha!
Xenas, wat een mooie site zeg. Super al die foto's en wat hebben jullie een mooie huwelijksreis gehad. Mooie bruid was je hoor! gelukkig ben ik niet de enigste die (nog) rookt! Voelde me al bijna schuldig. lizzie.
Ja dat is waar. Hoe zijn jullie mannen eigenlijk bezig met het zwanger gebeuren? Voor mijn mannetje is het allemaal nog een beetje onwerkelijk dat we nu echt voor een kleintje gaan. Hij is wel erg bezig met het klussen. Haha Maar dat kan natuurlijk niet vaak genoeg! Lizzie.
mijn mannetje vind het ook allemaal nog eng.. nou ja.... ik ook haha dus dat scheelt dan weer! ik had stukje terug geschreven dat hij niet zo'n praterd is... en dat dta het af en toe wel moelijk maakt.. maar daar en tegen heb ik jullie nu haha! soms zegt hij (nu al) dat ik me er te veel mee bezig houdt... zijn moeder had namelijk veel problemen om zwanger te worden.. en dat heeft hij meegekregen.. en zit dus vaak ook van laten we eerst maar eens zien of het wel kan.. snap je wat ik bedoel..
oh dat is wel vervelend. Het is voor mannen natuurlijk ook heel anders dan voor vrouwen. Het gebeurd bij ons in het lichaam. Toch fijn dat er een forum is waar je met al je gevoelens heen kan en delen met anderen die in de zelfde situatie zitten. Weet je moeder wat de reden is dat ze zolang moest wachten voordat ze zwanger werd? Mijn ouders zijn erg vruchtbaar 4 kinderen in 5 jaar tijd dus ik heb goede hoop. . lisanne