dank je wel en tot nu toe heeft het duimen effect...ik ben nog altijd niet ongi! net is de kapster geweest! heb mijn harn weer in heel veel laagjes daar ik heel erg dik en veel haar heb......was permanent niet mogelijk...wel jammer maar niks aan te doen! hoe gaat het bij de rest? xxx dani
nou dames slecht nieuws! ik ben net ONGESTELD geworden :'( snik snik...alweer een cyclus van 32 dagen! naja.....op naar ronde nummer 6! groetjes dani
@Jen: Ik denk zaterdagmorgen. Heb totaal geen idee meer wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden omdat ik vorige maand 2x ongesteld ben geworden. Daarvoor had ik nochtans altijd een regelmatige cyclus. Heel raar. Fientje
Hallo Leuke website! Vandaag mijn laatste pil en dan stop ik er ook mee.. Ik krijg nu al vlinders in mijn buik hihi
Welkom Seker! En veel succes met zwanger worden, dat het maar snel raak mag zijn! Enne oh ja, het is echt verslavend...
@Seker: welkom hier... ik kom hier nog regelmatig even kijken en kletsen omdat het hier gewoon zo gezellig is!
@ seker! welkom meid! en hoop dat het maar snel raak mag zijn! enne.. dit is een behoorlijk vruchtbaar topic... zijn al 5 meiden zwanger sinds ze hier meekleppen! @ dani,... ohhh balen meid.. we hadden nog zo geduimd voor je! liefs