Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    he Dani echt jammer zeg.. weer een maand geduld.. pfff

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    OOh dani wat sielie voor jou... maar wel met vol goede moed aan de volgende ronde beginnen?

@seker welkom, ik zit hier ook sinds kort en het is heavy verslavend maar wel ontzettend gezellig...

Vandaag foliumzuur gehaald, er staat bij dat je dit tijdens de maaltijd moet nemen... Moet dit? of mag ik het ook voor het slapen gaan nemen.

wie helpt mij?

Liefs jollie

3. Niet meer actief

@seker: Welkom, veel klets en klusplezier !

@dani: jammer meid, op naar de volgende ronde...

4. Wat een hoop pagina's om bij te lezen vanaf vanmorgen! Jullie zijn echt ongelofelijk!

@ Dani, jammer meid op naar de volgende ronde!

@ Seker Welkom hier, klets gezellig mee!

@ Jollie Foliumzuur wordt aangeraden om het bij het eten te doen maar hoeft niet per se. Het is handig om het op de tijd in te nemen dat je anders je pil zou slikken. Dan denk je er ook aan.

groetjes Jelske

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik neem de foliumzuur gewoon smorgens! als ik net wakker ben en na het tempraturen!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik neem het bij het avondeten

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    sjeetje ik was dus een dag niet geweesd moest gelijk pagina's lezen :)
    dani shit zeg dikke knuffel.
    en welkom voor de nieuw komers.
    trouwens grappig zit ook op valt af.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ga me bij jullie toevoegen dames, we hebben besloten dat we de huidige strip afmaken en dat de strip dan plaats mag maken voor het foliumzuur. Dus; vandaag is mijn laatste pil! Joepie, in februari dus voor de 1e ronde..... succes allemaal!

P.s. deze doos had per ongeluk een nieuw forumonderwerp geopend...... *bloos & schaam*

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    welkom FEm! Spannende tijden komen er aan dus!

10. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Niet normaal wat kletsen jullie er wat af zeg.
    Vanavond is de man uit en kan vrouw lief achter de computer JOEPPIE!
    Ik heb jullie wel een beetje gemist hoor en wat veel dingen zijn er al weer gebeurd.

brigitte ik vind het echt super voor je dat je zwanger bent! En dat zo vlug al. Ik hoop dat je lekker kan gaan genieten.

Hier is de ongi zo goed als over dus weer flink aan de klus over een paar daagjes. Deze maand een cyclus van 28 dagen en daarvoor van 25 dagen. Vind het zelf nog wel netjes.

Xenas ik lees dat het voor jou ook reuze spannend is. Ik duim voor je meid!

Alle nieuwkomers welkom en laten we hopen op een vruchtbaar 2007!

groetjes Lizzie.

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    hoi meiden...

Heb me gezicht ff niet laten zien, was erg druk met werk etc...

Zaterdag is mijn nod..Heb erg veel last van mij borsten en mijn tepels zijn ook ubergevoelig...Durf er niets bij te denken....Bang dat....

Ga toch morgen alvast testen denk ik (cb of etos?)..Zou wel weer op ene teuelurstelling ui draaien, ik vertrouw mezelf gewoon niet meer...

12. Spannend Claudia.... nog even geduld hebben.... Ik hoop voor je dat de ongi uitblijft....

En Fem, welkom hier! En natuurlijk succes met zwanger worden

Groetjes Jelske

13. Niet meer actief

Moet niks, maar meestal worden de stoffen beter opgenomen als het lichaam aan het werk is met verwerken van eten.

Ik vindt die pilletjes echter ongelovelijk vies, dus ik moet ze wel bij het eten doen, anders ga ik door het pilletje alleen al over mn nek.

Oh, wil niemand ontmoedigen hoor, zwanger zijn is geweldig... alleen die misselijkheid niet :(

:) :) :)

14. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    jaaaaaaaaaa brigitte gefeliciteerd. Super zo snel ik moest een week wachten voor dat ik het kon lezen maar ben net thuis en heb gelijk mn pc aangezet :D :D Geniet er van.

Ik ben zelf op oudjaars dag ongie geworden maar ik ga er gewoon weer tegen aan deze maand en wens de rest ook suc6. Hopelijk word 2007 ons jaar ;)

groetjes talleke

15. Patries76

Patries76 Nieuw lid

4 jan 2007
    1
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat een leuke en handige site is dit. Iedereen die zwanger is gefeliciteerd en voor de rest veel suc6!

Ik heb een vraagje: Ben vanaf augustus 2006 gestopt met de pil. Ik heb (denk ik) geen last gehad van ontpillen.
    Merk nu dat mijn lichaam aan het veranderen is. Zoals buikpijn, last onderin mijn rug. Kun je na een paar maanden last van ontpillen krijgen, of is dat alleen in het begin?

Mijn NOD is as zondag......

Groetjes

16. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    ik ga morgen tetsten denk ik. Ben nog niet ongi!
    Mijn vriend zegt: ik denk dat je wel ongesteld word :( Nou ja ik doe morgen een test :(

17. @ yessyca: spannend meid!
    ik duim voor je dat het 2 streepies zullen zijn!

@ allemaal!
    slaap lekker en tot morgen!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    stond vanmorgen onder de douche en de straal van de douche deed heel zeer op mijn borsten.. dus ik keek waar dat aan lag mijn tepels zijn erg opgezet.. ik heb pff hoe leg je dat uit.. normaal zijn ze eigenlijk helemaal glad ( behalve als het heel koud is haha) maar komen ze een beetje naar buiten zeg maar.. heb ik nooit :rolleyes:

maar ja we wachten lekker af.
    Half dagje werken en dan lekker weekend!

Succes Yessica ik ben benieuwd!

19. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Goedemorgen allemaal!

De :evil: :evil: hebben zich vanacht aangemeld, jammer, maar op naar ronde 4!

Fientje

20. Niet meer actief

Hier ook weer een aantal meiden die gaan testen zie ik... Succes!

En een aantal die ongi zijn geworden... Balen!

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina