@ fientje! balen meid! op naar de volgende ronde! @ berna! ohh spannend ! Ik ben zelf nog steeds misselijk... nog steeds niet 'spuug misselijk' maar gewoon misselijk.. haha maar ja... voel me ook nog steeds niet helemaal lekker... vanmiddag een vergadering! hoop dat ik dan lekker veel bij te lezen heb!
@Alle meiden die ongi zijn geworden: wat balen zeg! Hopelijk is het de volgende rondewél raak! @de testers: Ik leef met jullie mee, wat spannend! Gisteren mijn laatste pil geslikt en ga nu mijn ongi afwachten, testen is erbij mij voorlopig nog niet bij....
Dames wat een kletskousen zijn jullie! Ik had gewoon 5 pagina's bij te lezen na een dagje vrij. Had stilletjes gehoopt een aantal onder jullie te kunnen feliciteren, maar dat mocht blijkbaar weer niet zijn. Sterkte meiden als jullie die verrekte ongi weer op bezoek hebben. Ik had woensdag zo een dagje dat ik allerlei gekke dingen voelde in mijn lichaam, maar sindsdien niets meer. Buiten een pijnlijke steek links in mijn onderbuik. Vraag mij af of dat de eisprong zou geweest zijn, kan natuurlijk ook wel een ontpil-verschijnsel zijn. Heb mijn banner trouwens op 29 dagen gezet maar aangezien dit de eerste maand zonder pil is heb ik er dus het raden naar hoe lang een cyclus duurt. Gewoon afwachten en ondertussen verder klussen!
Er zit nog één klein pilletje op mijn strip en die heeft er geen idee van hoe bijzonder die is. Normaal denk ik er nog niet bij na, als ik de pil in neem. De pil, water en weg is ie. Vanavond zal het anders zijn, want het is mijn laatste pil. Ik maak er geen hele happening van, maar het één en ander zal toch wel even door mijn gedachten gaan. Nu maar hopen dat het geluk met ons is..... Ach, er komt ook wel weer iets voor terug, want ik ga aan de foliumzuur. Die ga ik ook maar 's avonds innemen. Good luck voor jullie allemaal! "The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams." -Eleanor Roosevelt
Ik ga ook vanavond beginnen met foliumzuur, die gaat dus de plek van de pil innemen. Gisteren laatste pil geslikt, we hebben het toch maar even samen gedaan (nouja, ik slikken, hij stond erbij en keek ernaar), was toch wel even een bijzonder momentje!
@ wanne be a mom: Welkom meid! En ja het is een heel spannend moment die laatste pil (bij mij nu net iets meer dan 2 weken geleden) en weet je... het wordt alleen maar spannender! Succes!
@noa25 Meid ik zie dat je alweer 4 dagen overtijd bent. Nog geen zin om er een testje tegenaan te gooien?
Voor alle testers... Succes vandaag! En voor alle die de op bezoek hebben... helaas maar vol goede moed de volgende rond ingaan. En voor de nieuwkomers.. welkom! ik zelf heb vorige week donderdag de laatste pil ingenomen (we wilden goed het nieuwe jaar in ). Gisteren begonnen aan de foliumzuur en voor de verder rest wachten op mijn nod... Zo als ik alles gelezen heb is het ontpillen nog een vreselijk dubieuz iets, want het kan heel goed zijn dat je lichaam je voor de gek houdt en denkt dat je zwanger bent. Zelf vind ik het allemaal wel spannend! Liefs jollie
@Sofieke; bij mij heeft het geen zin om te testen. Dit is mijn 1e cyclus zonder pil en we hebben veilig met cd's geklust. Ben dus met smacht op mijn ongie aan het wachten.
Ik zit nu ook te wachten op mijn ongi. Het voelt alsof het vandaag al gaat komen, ik ben ook helemaal depri (heb ik altijd) en honger als een paard (ook niks nieuws). Vanmiddag foliumzuur halen en netjes gaan slikken. Ik ben benieuwd of mijn cyclus een beetje op gang gaat komen!
he meiden het is hier vandaag wat minder... vanmorgen klein beetje rood bloed... dus meteen flink geschrokken en flink gejankt.... Maar het blijft nog daarbij en geen buikpijn... dus kan nog alle kanten op.... En dat terwijl ik me vanmorgen ook heb ziek gemeld omdat ik kotsmisselijk was en heeeeeeeeeeeeeel moe... ging gewoon echt niet.... Kan nu niets doen dan afwachten en heel hard hopen dat die frummel lekker blijft zitten en het goed doet
Ben zeker geschrokken... ook een heerlijke jankbui gehad... (nog lekkerder door al die hormonen die door je lijf gieren)... net op de wc was er niets te bekennen.... hoop dat het goed nieuws is.... Heb in ieder geval nog zere tieten en misselijk... en belangrijk: geen buikkramp....