positief blijven brigitte..........neem gewoon lekker een dasgje rust en laat je lekker verwennen (als dat mogelijk is) groetjes dani
@brigitte22: kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Kop op en idd niet meteen het ergste denken! Die frummel die heeft het hartstikke goed naar zn zin daar en die blijft lekker zitten waar ie zit! @claudia23: Weer één erbij! Je bent echt al nr. zoveel! Heel erg gefeliciteerd!
Heb ik ook last van hahaha, maar dan van alle meiden die vertellen dat ze zwanger zijn. Echt, ik zou wel kunnen janken (van geluk dan hè). Zo stom, hoe moet dat dan als ik zelf zwanger zou zijn, dan stop ik niet meer met huilen hahaha. Dan overstroomt Nederland of zo denk ik haha. Gisteren zat ik zo'n stomme film op tv te kijken, was een komedie maar ik zat hartstikke te huilen haha. Maar goed, dat heb ik wel vaker geloof ik in de week dat ik ongesteld moet worden.
Zat gisteren echt naar een superstom programma te kijken en meteen janken... hahahaha... heb ik anders nooit
@ Brigitte, kop op meid! Een verhaal dat je misschien wat moed kan geven. Vorige week een paniekerige vriendinnetje aan de lijn die 9 weken zwanger is en een heel zware bloeding kreeg met van dat helder rood bloed. Met spoed naar het ziekenhuis en daar bleek alles in orde te zijn... Niemand kan verklaren waar het vandaan komt. Het hoeft dus niet steeds iets slecht te betekenen. @ Claudia, gefeliciteerd! Wat geweldig, weer eentje erbij!
@Sofieke: dat geeft me weer wat hoop.... tot nu toe lijkt het hier weer redelijk oke... en nu maar hopen dat het zo blijft.... dikke knuffels voor jullie allemaal
Gefeliciflapstaart voor claudia... hiep hiep hoera... @brigitte... he meid dat bietje heeft misschien helemaal niets te betekenen zoals sofieke als schreef... dus probeer een beetje te genieten van die kleine frummel in je... Ga lekker sites af om te kijken naar babyspulletje of om te kijken hoe groot jouw frummel nu al is. Hoop dat je je snel wat vrolijker zal voelen.. liefs en knuf jollie
@Jollie: dank je... heb sinds vanmorgen weer wat hoop gekregen dus ga inderdaad maar eens kijken op het internet.. en genieten van mijn dagje ziek thuis...... voel me in ieder geval weer wat beter.... Ga misschien maar een leuk boek bestellen over zwanger zijn.....
Hé hallo meiden! Jemig, ben anderhalve week niet meer op de site geweest en moet je zien wat ik gemist heb! Ga zo nog ff een paar (ahum, iets meer) pagina's teruglezen! Brigtte22, van harte gefeliciteerd meid! Alle anderen natuurlijk ook! Echt supersupersuper! Dikke kus
@ claudia! gefeliciteerd meid... gewoon nummer 6 hierzo! @ brigitte! rustig aan meid! lekker genieten van je dagje! en een dikke knuf van mij! Liefs
Gefeliciteerd Claudia... ik hoop dat je ons ook een beetje van je vruchtbaarheid geeft! En Brigitte, wat kleine bloedingen zijn normaal, hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je geschrokken bent hoor! Even een dagje rust zal je goed doen! En alle dames die bijna kunnen gaan testen, succes! Groetjes Jelske
Zojuist een beetje bruinverlies (wat een vies woord eigenlijk) in m'n inlegkruisje. Hoop dat ik nu ongie word.
heerlijk om op dit forum je verhaal kwijt te kunnen en dat jullie allemaal lieve berichtjes voor me achterlaten... jullie zijn schatten (en daarom kom ik hier nog zo vaak kijken en kletsen) tot nu toe nog niets weer gezien sinds 10 uur.... lekker de hele dag in bed gelegen, lekker warm en beetje tv kijken en computeren.... Ben nu op zoek naar een mooie trouwkaart (iemand nog leuke ideeen?)
@brigitte22: ideeen voor een trouwkaart. Ik weet niet waar jullie trouwen, maar wij zijn op een kasteel getrouwd. En daar hebben we onze kaarten een beetje aan aangepast. We hadden kaarten op perkament papier en dan een houtje aan de boven- en onderkant. Kaarten zijn opgerold verstuurd, dan krijg je een beetje zo'n idee net zoals vroeger als ze een bericht voorleesden (dat schrijf ik volgens mij niet goed haha)... Snap je wat ik bedoel? Foto van het kasteel op de kaart, erg leuke reacties op gekregen.
Hey Brigitte: fijn dat je je alweer een stuk beter voelt. Ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie helemaal in paniek raakt. Helaas heb ik geen ideeen mbt trouwkaarten. Ik weet alleen dat als ik ooit wil trouwen ik wil trouwen in Oostenrijk in de winter, in een kapelletje bovenop een berg....en ja.....in een jurk (op de ski's) hahaha